Het grote PARA herstel topic
Re: Het grote PARA herstel topic
echt wel netjes idd.
Re: Het grote PARA herstel topic
denk dat het mooier is om het te spuiten, of bekleden met leer
gaat zo wel erg fluffy achtig gaat worden, moet je van houden natuurlijk
google fluffy
lol?
gaat zo wel erg fluffy achtig gaat worden, moet je van houden natuurlijk
google fluffy
lol?
Re: Het grote PARA herstel topic
fluffy is geil man ... net als een danspaal achter in . en een tijgerkleedje in de achterbak WHAHAHAHAH
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
Re: Het grote PARA herstel topic
Ben nu bezig met me schijven, maar dat word wat meer werk dan verwacht . simpel " los schroeven ". is wat lastig met een lading roest...
anyway photo's
anyway photo's
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
-
- Moderator
- Berichten: 7833
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Het grote PARA herstel topic
Welke roest? Waar?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9298
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Het grote PARA herstel topic
Gewoon een keer goed remmen joh... Oh nee, dat werkt alleen als je ook een beetje vooruit kunt komen...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10458
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Het grote PARA herstel topic
met een beetje gepast geweld en een spuitbus wd40 moet het wel lukken !
Re: Het grote PARA herstel topic
niet alleen roest, ook spinnewebben
Re: Het grote PARA herstel topic
Na even een stop gedaan hebben bij de greedschappenboer . even 2 goede doppen gehaald met inbus 7 en 10, ik merkte dat het nogal een drama was imbusjes torderen enzo ...
anyway ik heb een kraftswerk doppenset tot de me beschikken .. en nu dus inclusief Sonic Inbus 7 / 10 ( en voor de geen die het nog niet door heeft, ik ben redelijk geintresseerd in greedschap ) en dat voor een ict;r van oorsprong
Eindelijk dus de klauw er af gehaalden behandeld, de schijf heb k alvast vervangen.. jezus wat zat dat vast
de reden waarom het wit is... omdat ik geen andere goede warmte bestendige lak had. en ik geen zin had het zo lekker door te laten roesten ( al doet het dat toch wel )
anyway ik heb een kraftswerk doppenset tot de me beschikken .. en nu dus inclusief Sonic Inbus 7 / 10 ( en voor de geen die het nog niet door heeft, ik ben redelijk geintresseerd in greedschap ) en dat voor een ict;r van oorsprong
Eindelijk dus de klauw er af gehaalden behandeld, de schijf heb k alvast vervangen.. jezus wat zat dat vast
de reden waarom het wit is... omdat ik geen andere goede warmte bestendige lak had. en ik geen zin had het zo lekker door te laten roesten ( al doet het dat toch wel )
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
Re: Het grote PARA herstel topic
hoe voelt dat nou na al die tijd weer met je gsi bezig te zijn
zal wel een gaaf gevoel zijn om hem weer helemaal netjes te maken of nie
keep up the goed work
zal wel een gaaf gevoel zijn om hem weer helemaal netjes te maken of nie
keep up the goed work
Re: Het grote PARA herstel topic
Voelt super! en het mooie er van is . is dat ik al die jaren telkens weer meer geleerd heb, en dat merk ik nu. dat alles wat ik doe op een " andere " manier gaat dan vroeger. en automatisch beter, toen zou ik er niet aan durven denken zelf me remmen te doen
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
Re: Het grote PARA herstel topic
hoe denk je hoe wij ons voelden als jij zelf sleutelde aan de gsi en dan met ons mee reed
we waren blij dat je voor op reed
goed bezig rikie
we waren blij dat je voor op reed
goed bezig rikie
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10458
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Het grote PARA herstel topic
heb je de flenzen achter de schijven ook netjes schoon gemaakt van roest ?
Re: Het grote PARA herstel topic
daar zat niet veel roest op.dus heb ikdatgewoon " redelijk " schoon gemaakt...
Ondertussssen....
Ondertussssen....
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10458
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Het grote PARA herstel topic
Meriva power !
Re: Het grote PARA herstel topic
ja en het super foute is nog.. dat het niet eens gek staat.. behalve dan dat het wieldoppen zijn ........
ik moet even een 4 stuks centreer ringen halen. dan heb ik nog een setje 15" lm's liggen. met zomer banden.. dit 16" setje wat er nu onder zit zijn winter banden...
ik moet even een 4 stuks centreer ringen halen. dan heb ik nog een setje 15" lm's liggen. met zomer banden.. dit 16" setje wat er nu onder zit zijn winter banden...
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
Re: Het grote PARA herstel topic
en nu encouter ik toch een probleem,
de schroef van me remschijf voor rechts is dermate slecht dat ik em der niet zo 1,2,3 uit krijg. en ik wil hem liever niet uitboren eigenlijk.
iemand anders low budget suggestie's
de schroef van me remschijf voor rechts is dermate slecht dat ik em der niet zo 1,2,3 uit krijg. en ik wil hem liever niet uitboren eigenlijk.
iemand anders low budget suggestie's
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: Het grote PARA herstel topic
klopschroefendraaier.
of met beitel een streepje erin tikken en losdraaien..
warm stoken
boormachiene
of met beitel een streepje erin tikken en losdraaien..
warm stoken
boormachiene
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Re: Het grote PARA herstel topic
even paar keer met hamer op tikken om te laten schrikken.
Zwei Liter Kraft ja
Re: Het grote PARA herstel topic
als hij al niet van jou geschrokken is erik.....idd met slag schroevendraaier , of flink wd 40 kop uit boren en het laatste stukje met een tang er uit draaien.Peter_89 schreef:even paar keer met hamer op tikken om te laten schrikken.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10458
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Het grote PARA herstel topic
idd sowieso eerst lekker in de wd40 of andere kruipolie, en dan vervolgens een tijd laten intrekken en dat een paar keer
(laat hem een nacht inweken anders)
Dan oude schroevendraaier erop en met een hamer een paar flinke klappen op de schroevendraaier
(slagschroevendraaier werkt nog beter)
Wat Fred zegt kan ook;
eerst de conische kop eraf boren zodat je de schijf eraf kan halen, en dan met een (grip)tang (na weer wd40) de rest verwijderen
(laat hem een nacht inweken anders)
Dan oude schroevendraaier erop en met een hamer een paar flinke klappen op de schroevendraaier
(slagschroevendraaier werkt nog beter)
Wat Fred zegt kan ook;
eerst de conische kop eraf boren zodat je de schijf eraf kan halen, en dan met een (grip)tang (na weer wd40) de rest verwijderen
Re: Het grote PARA herstel topic
Ik ga maandag wel weer even naar me greedschapsboer en die uitboor boortjes halen ( die linksomdraainde boren ) haal ik daar de kop er mee af, en dat hoop ik stiekem dat ie grip genoeg krijgt en meteen de rest er ook mee uitdraait
Thanx for the advice's het meppen met de hamer heeft me weinig gebracht. Het laten schrikken ook niet, zelfs niet toen ik er voor ging zitten en heel hard boe riep .... dus dan toch maar uitboren dat was eigenlijk me final sollution
Thanx for the advice's het meppen met de hamer heeft me weinig gebracht. Het laten schrikken ook niet, zelfs niet toen ik er voor ging zitten en heel hard boe riep .... dus dan toch maar uitboren dat was eigenlijk me final sollution
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Het grote PARA herstel topic
heb je geen slijptol
slijp je de schijf er af tot dat je het boutje over houd
slijp je de schijf er af tot dat je het boutje over houd
Re: Het grote PARA herstel topic
hahaha ik heb er nog 1 liggen met diamand slijpschijf .. moet lukken
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
Re: Het grote PARA herstel topic
Je kan ook een klein gaatje door de hele schroef boren met een gewone boor en dan met een linkse tap de schroef er uit draaien.PaRa schreef:Ik ga maandag wel weer even naar me greedschapsboer en die uitboor boortjes halen ( die linksomdraainde boren ) haal ik daar de kop er mee af, en dat hoop ik stiekem dat ie grip genoeg krijgt en meteen de rest er ook mee uitdraait
Thanx for the advice's het meppen met de hamer heeft me weinig gebracht. Het laten schrikken ook niet, zelfs niet toen ik er voor ging zitten en heel hard boe riep .... dus dan toch maar uitboren dat was eigenlijk me final sollution