boerbeun`s C18XE

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
boerbeun
forum-gebruiker
Berichten: 1034
Lid geworden op: 01 jun 2007 13:43
Locatie: duiven

boerbeun`s C18XE

Bericht door boerbeun »

Ik ben dus frank (boerbeun) woon in de buurt van arnhem. 20 jaar oud.
Ik wou al 3 jaar een Astra GSi. maar door die verrekte scooters nooit aan toe gekomen.

nu eindelijk deze GSi gekocht. Het is een 1800. geen 2 liter. De 2 liters op marktplaats werd ik weinig vrolijk van, toen kwam ik deze tegen. Was de astra van de eigenaar van het opelforum. Dus ik ben wezen kijken. prijs was aantrekkelijk dus of motor goed of slecht was boeide me niet zoveel, er zat immers GEEN roest op!

hier de auto effe:

Afbeelding

Afbeelding

de mooie wieltjes:

Afbeelding

De velgen van rechts voor en achter hebben een dut gehad, dus die moet ik laten richten. NA verloop van tijd laat ik de velgen weer oplappen (oplassen/afdraaien/stralen/coaten)

interieur:

Afbeelding

De kroepoek vrije astra heeft 185.000 km gelopen intussen. Ik begin nog effe klein met ombakken, ik wil eerst alle verlichting aan de binnezijde blauw hebben.

heb nu:

- tellerplaten blauw
- neon blauw
- en sinds gisterenavond de board computer ook blauw

Afbeelding

(blauwe ziet er op de foto niet zo netjes uit, maar komt door foto zelf, is niet zichtbaar waar de ledjes zitten als je er in zit)

Afbeelding

tellerplaten/computer/neon

Afbeelding

plannen:

- motorkap verlenger (booskijker aangelast)
- irmscher achterlichten (smoke) zijn besteld en onderweg
- spaghetti spruitstuk van een 2 liter (c20xe) en dan flens van 1800 erop
laten zetten
- velgen oplappen
- kuipstoelen
- audio erin

wat ik NIET ga doen:

- achterlijke lexus look kutzooi achter.
- chrome oerlelijke velgen
- bodykits
- achterbank eruit voor audio
- brul pijp (voorlopig hou ik std)
- ramen blinderen

ik heb de licht-verklikker van een Corsa B erin gedrukt.
(ding dat loeit bij uitstappen met de lampen nog aan)