KS"859" KOP GESCHEURD
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 18 sep 2004 15:17
- Locatie: Nijmegen
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 18 sep 2004 15:17
- Locatie: Nijmegen
zou je dan niet liever gelijk een coscast of verstevigde 700 kop erop pleuren.Laagvlieger schreef:Das weer wat duidleijker.RobbieS schreef:"Wenn man da das Meßwerkzeug drauf legt ist zwischen den Brennräumen an den Stegen ne richtige mulde drin. "Laagvlieger schreef:@Robbie.
In hoeverre trekken ze krom. Is het nog te vlakken???
staat geen echte maat bij.
"Ich würde die köpfe nicht mehr bei Leistungsgesteigerten Fahrzeugen verbauen "
Dus ik denk dat zo'n kop wel te hergebruiken is. De mate van "verbuiging" is wel te zien neem ik aan a.d.h.v. een stalen rei. Dan kun je zelf meten hoeveel het verschil is. Daarna kijken hoeveel er nog te vlakken is, en of die hoeveelheid genoeg is om de "kromming" eruit te krijgen.
Als het mijn kop was ging ie mooi naar de vlakker even paar tiende eraf laten rossen.
Op standaardblok kan dat best.
wat koste die koppen 2de hands ongeveer?
officier Groeneveld is
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11175
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Neuh in mijn geval niet.Rijontzegging schreef:zou je dan niet liever gelijk een coscast of verstevigde 700 kop erop pleuren.Laagvlieger schreef:Das weer wat duidleijker.RobbieS schreef: "Wenn man da das Meßwerkzeug drauf legt ist zwischen den Brennräumen an den Stegen ne richtige mulde drin. "
staat geen echte maat bij.
"Ich würde die köpfe nicht mehr bei Leistungsgesteigerten Fahrzeugen verbauen "
Dus ik denk dat zo'n kop wel te hergebruiken is. De mate van "verbuiging" is wel te zien neem ik aan a.d.h.v. een stalen rei. Dan kun je zelf meten hoeveel het verschil is. Daarna kijken hoeveel er nog te vlakken is, en of die hoeveelheid genoeg is om de "kromming" eruit te krijgen.
Als het mijn kop was ging ie mooi naar de vlakker even paar tiende eraf laten rossen.
Op standaardblok kan dat best.
wat koste die koppen 2de hands ongeveer?
Gebruikte kopbetaal je zo 400 of meer voor toch???
Deze kop kost me nix.
4 tientjes om te laten vlakken en je zet hem er weer op.
Kun je er weer een paar jaar tegen aan.
Nu heb ik het voordeel dat ik alles zelf kan. Speelt ook mee natuurlijk.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 18 sep 2004 15:17
- Locatie: Nijmegen
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 18 sep 2004 15:17
- Locatie: Nijmegen
ziek in zijn kop
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
keb trouwens een versterkte 700 kop
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
Da's net bizarre, jij heb een oude die nog roesten, dus een 700, en dan juist een eind 93er oude, Laag, 94er met DIS, ook 400s als "851", Heb je DIS chuck ? normaal nie, dus die heb je nu wel met oudere 700 kop en DTA, anders zou ik maar op zetten he, versterkt, mooi, dus of al gedaan zelfs op de 370 Nm koppen, ik heb een 220 Nm dus.
Daar mag wel eens een brief keer voor naar de importeur Opel.
Daar mag wel eens een brief keer voor naar de importeur Opel.
eens scheurt die kop dan scheurt de kop niet
blijft altijd spannend
zijn ook koppen die buisje hebben geperst en weer gaan lekken
mijne toen ie nog nie deraf was en gevlakt had al dikk 220 derop
ook stuk of 5x in de begrenzer gejast nooit probs met die kop gehad
ook nu geen enkel prob met kopje zit ook nie meer in de begrenzer
hij loopt me alleen wat te warm vind ik
blijft altijd spannend
zijn ook koppen die buisje hebben geperst en weer gaan lekken
mijne toen ie nog nie deraf was en gevlakt had al dikk 220 derop
ook stuk of 5x in de begrenzer gejast nooit probs met die kop gehad
ook nu geen enkel prob met kopje zit ook nie meer in de begrenzer
hij loopt me alleen wat te warm vind ik
W201 fan boy o_0
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
ze scheuren
http://www.carforums.nl/index.php?showtopic=5528&st=15
en heb t zelf ook van mensen gehoord die het zelf ook hebben gezien
en wat dan nog als t scheurt
pech n repareren en door
http://www.carforums.nl/index.php?showtopic=5528&st=15
en heb t zelf ook van mensen gehoord die het zelf ook hebben gezien
en wat dan nog als t scheurt
pech n repareren en door
W201 fan boy o_0
- RobbieS
- forum-gebruiker
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 20 jun 2004 14:46
- Locatie: Reserve Belg
- Contacteer:
hmm ja die gast zegt het toevallig. 1tje in een ver verleden.
Dat is 1 zogenaamde coscast, tegen 10tallen KS700koppen.
Op het duitse forum heb ik er ook nog niks over kunnen vinden. Dus ik denk nog steeds dat een cossie kwalitatief toch wat beter in mekaar zit. Mss door gietmethode ofzo, omdat die ene gast beweerd dat dezelfde gietmal gebruikt wordt.
Dat is 1 zogenaamde coscast, tegen 10tallen KS700koppen.
Op het duitse forum heb ik er ook nog niks over kunnen vinden. Dus ik denk nog steeds dat een cossie kwalitatief toch wat beter in mekaar zit. Mss door gietmethode ofzo, omdat die ene gast beweerd dat dezelfde gietmal gebruikt wordt.
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Dat is dat wel heel uitzonderlijk, want ik heb het nog nooit gehoord en waarom zijn de meeste mensen dan zo gebrand op een coscast koppie. Ik heb 3 blokken met coscast kop gehad maar die dingen kon ik met gemak 200 euro duurder verkopen als een zonder coscast
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
wat is er noe versterkt aan die kop behalve dat er een buisje of bypass op wordt gezet
lijkt me niet dat je de legering veranderd ofzo dus dat woord versterken si beetje misplaatst
feit dat het uitzonderlijk is wilt niet zeggen dat het niet kan
maar wat maakt t nou uit allemaal....niks
alsie kapot is fixen en verder dervan genieten
lijkt me niet dat je de legering veranderd ofzo dus dat woord versterken si beetje misplaatst
feit dat het uitzonderlijk is wilt niet zeggen dat het niet kan
maar wat maakt t nou uit allemaal....niks
alsie kapot is fixen en verder dervan genieten
W201 fan boy o_0