lambda

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: lambda

Bericht door RedBill »

Ronalds verhaal klopt Krijn.

Theoretisch zou het kunnen wat jij zegt, maar dat kan alleen kloppen als alle station C20XE's die in Nederland geleverd zijn voor de digitalisering van de RDW data van kenteken zijn verdwenen (dus alle 20 in de prak of gesloopt voor die tijd). Dat vind ik zelf wat onaannemelijk.

Feitelijk zie ik nu bij alle Astra F's die we in een lijst van de RDW van Ronald hebben uit januari 2013 (en daar staan 43.499 Astra F kentekens in) dat daar niet één origineel Nederlandse Opel Astra Caravan 16V C20XE in voor komt.

Een tweede aanwijzing is dat er geen Nederlandse Folder voor de Caravan 16V bekend is. Alleen een Duits exemplaar heb ik op mijn computer staan.
Volgens mij heeft GM Nederland destijds besloten om de caravan 16V (wat eigenlijk ook een Irmscher creatie is) niet in de lijst met te bestellen auto's te zetten. Nederlandse wagens zouden dus op initiatief van een Dealer voor een klant naar Nederland gehaald moeten zijn.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: lambda

Bericht door oenatje »

nou vandaag samen met de opel dealer gekeken. kan allemaal nog voor de apk, nogwel
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: lambda

Bericht door RedBill »

Nou ja, nog een jaartje om ermee te rijden dus, of om em te verkopen aan iemand die er nog heil in ziet..
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: lambda

Bericht door oenatje »

vind maar eens iemand die hem wil, zal wel naar een crosser gaan.

hij komt iig zeer binnenkort te koop
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: lambda

Bericht door oenatje »

Afbeelding
Plaats reactie