angel eyes merk sonar

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rk055
forum-gebruiker
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 jan 2013 19:36
Auto('s): opel astra f 1.6 8v 96
Locatie: apeldoorn

angel eyes merk sonar

Bericht door rk055 »

hoi allemaal,

ik heb angel eyes van het merk sonar
nou is mijn vraag wat betreft de led ringen ik vind persoonlijk dat de ringen erg zwak zijn qua licht overdag als het wat schemerig is,
zie je ze wel goed maar anders niet zijn die lampjes ook te vervangen voor sterkere led lichtjes zoals de nieuwe bmw's ,
hebben tegenwoordig
SoulHunt
forum-gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jan 2013 10:35
Auto('s): Opel Astra F Gsi C18XE
Locatie: Zevenaar

Re: angel eyes merk sonar

Bericht door SoulHunt »

Zover ik het weet zijn het losse lampjes wat je eruit kunt halen en nieuwe kunt plaatsen.
Echter moeten ze wel natuurlijk gesoldeerd worden. Maar het kan.
Gebruikersavatar
rk055
forum-gebruiker
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 jan 2013 19:36
Auto('s): opel astra f 1.6 8v 96
Locatie: apeldoorn

Re: angel eyes merk sonar

Bericht door rk055 »

en wat voor ledjes zou ik daar voor moeten gebruiken dan gezien mijn koplampen toch uit mekaar moeten in verband met vocht
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: angel eyes merk sonar

Bericht door Roy 2.0 16v »

neem eens contact op met http://www.steve010.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb daar ook al enkele keren ledjes gekocht voor achter tellerplaten en kachelknoppen en MID en ook om een paar ledjes van FK angel eyes te vervangen.

Hij kan je precies adviseren en vertellen wat je nodig hebt en je kunt ze meteen kant en klaar bestellen.

mijn ervaringen daar, snel antwoord, snel bezorgd, goede service
Gebruikersavatar
rk055
forum-gebruiker
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 jan 2013 19:36
Auto('s): opel astra f 1.6 8v 96
Locatie: apeldoorn

Re: angel eyes merk sonar

Bericht door rk055 »

Roy 2.0 16v schreef:neem eens contact op met http://www.steve010.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb daar ook al enkele keren ledjes gekocht voor achter tellerplaten en kachelknoppen en MID en ook om een paar ledjes van FK angel eyes te vervangen.

Hij kan je precies adviseren en vertellen wat je nodig hebt en je kunt ze meteen kant en klaar bestellen.

mijn ervaringen daar, snel antwoord, snel bezorgd, goede service
tnx voor de tip
Plaats reactie