Nieuwe daily
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: R.I.P. GSi
[bestuur]Het beledigen van Forumleden wordt hier niet geaccepteerd !
Er zijn dan ook direct maatregelen genomen ![/bestuur]
Er zijn dan ook direct maatregelen genomen ![/bestuur]
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9304
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: R.I.P. GSi
Plug, ik weet niet wat je hebt, maar dit is niet tof. Je kunt best vraagtekens hebben bij hoe iemand zijn hobby uitoefent, maar mensen uitschelden is onacceptabel.pluggie schreef:Klopt, andere mentalititeit, optieften met na eerste tegenslag zielepiet uithangen. Daarom ben je superkneus. Met nepmotor, dus niet huilen, want je maakt hem niet.The Undertaker schreef:
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: R.I.P. GSi
De reden dat ik mijn GSi niet ga maken is omdat dat meer kost dan dat hij rijdend zou opbrengen. Verder rijd ik 40.000km per jaar en het besluit om een diesel aan te schaffen was er al.
Re: R.I.P. GSi
Zonde Robert..
Maar zou het echt niet de moeite lonen die andere XEV erin te hangen en even door te rijden tot de zomer ?
Dan kan je 'm iig wel inruilen. Levert denk toch echt meer op als dat je 'm nu zo zou verkopen.
Maar zou het echt niet de moeite lonen die andere XEV erin te hangen en even door te rijden tot de zomer ?
Dan kan je 'm iig wel inruilen. Levert denk toch echt meer op als dat je 'm nu zo zou verkopen.
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: R.I.P. GSi
heeft toch nog een harde carrosserie zonder roest dat is heel wat waard,motor is zo vervangen.The Undertaker schreef:De reden dat ik mijn GSi niet ga maken is omdat dat meer kost dan dat hij rijdend zou opbrengen. Verder rijd ik 40.000km per jaar en het besluit om een diesel aan te schaffen was er al.
kan je nog XE inhangen als ze dat willen of toch een xev terug er inhangen (XEV) kost niet zoveel.
kunt er ook XER er inleggen heeft hij net zoveel pk,s als een XE.
danny gsi 666
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: R.I.P. GSi
Ja of een van jullie koopt hem en doet dat? Haha dan is hij er ook vanaf haha.
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: R.I.P. GSi
Wat ik er in moet steken krijg ik niet voor terug.
Vandaag tevens het besluit genomen om de Kadett D ook te verkopen. Ik ga voorlopig stoppen met de hobby. Het kost op dit moment meer dan dat het oplevert. Volgend jaar komt er een diesel en daarna een luxere auto voor mijn vrouw. Hobby auto komt alleen nog als ik ruimte aan huis heb om hem te stallen, eerder niet.
Het was tijd om beslissingen te maken met mijn verstand, niet met mijn emoties. Ik sta voor de volle 100% achter mijn beslissingen.
Vandaag tevens het besluit genomen om de Kadett D ook te verkopen. Ik ga voorlopig stoppen met de hobby. Het kost op dit moment meer dan dat het oplevert. Volgend jaar komt er een diesel en daarna een luxere auto voor mijn vrouw. Hobby auto komt alleen nog als ik ruimte aan huis heb om hem te stallen, eerder niet.
Het was tijd om beslissingen te maken met mijn verstand, niet met mijn emoties. Ik sta voor de volle 100% achter mijn beslissingen.
Re: R.I.P. GSi
Begrijpelijk. Alleen een hobby - zeker 1 die als auto's - zal nooit meer opleveren dan dat het kost of zal (gaan) kosten... Hobby's kosten nu eenmaal geld.
Ja duidelijk, een rationele beslissing..
Ja duidelijk, een rationele beslissing..
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: R.I.P. GSi
Vanaf vandaag voor het eerst sinds 6 april 1998 heb ik geen GSi meer op mijn naam staan. 15,5 jaar met veel plezier in een GSi rond gereden. Nu wordt het tijd voor een comfortabelere auto en wel een diesel. Bij deze eindigt tevens het Opel hoofdstuk daar ik mijn zinnen gezet heb op een VW Passat Variant 3BG 1.9TDI.
De witte heeft een nieuwe eigenaar en jullie zullen hem hier nog wel langs zien komen.
De witte heeft een nieuwe eigenaar en jullie zullen hem hier nog wel langs zien komen.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: R.I.P. GSi
Vanwaar de keuze voor VW eigenlijk?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: R.I.P. GSi
Ben al heel lang weg van een 3BG. Verder spelen de ervaringen van bekenden ook mee. Natuurlijk zijn er meer goede dieselmotoren. En ik ben reëel. Alles kan stuk gaan. Mijn zus heeft jaren met plezier in een Astra H diesel gereden. Het is meer het model. Net zoals we gek zijn van een GSi. Ik ben ondanks dat ik altijd Opel heb gereden niet merk gebonden.
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9304
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: R.I.P. GSi
Een trouwe GSi rijder is hiermee verloren gegaan...
Veel plezier en betrouwbare kilometers toegewenst in de Passat!
Veel plezier en betrouwbare kilometers toegewenst in de Passat!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: R.I.P. GSi
Dank je WJ. Liefde voor de GSi zal er altijd blijven. Helaas heb ik op dit moment niet de middelen tjjd en geld er één bij te houden.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11173
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: R.I.P. GSi
Ok duidelijk. Het model spreekt je dus aan.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- AlexAstra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1287
- Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
- Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
- Locatie: Rotterdam
Re: R.I.P. GSi
Komt nog wel goed, kan me indenken dat de Astra GSI altijd blijft kriebelen
en zodra je de kans krijgt er weer eentje op de kop tikt
(zo heb ik zelf veel plezier met een Golf 3 1.8 gehad, en dat blijft ook kriebelen haha )
en zodra je de kans krijgt er weer eentje op de kop tikt
(zo heb ik zelf veel plezier met een Golf 3 1.8 gehad, en dat blijft ook kriebelen haha )
-
- Moderator
- Berichten: 7833
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: R.I.P. GSi
Je bent altijd welkom he
En de passat zou zeker een zeer degelijke auto zijn, heb ik me laten vertellen
En de passat zou zeker een zeer degelijke auto zijn, heb ik me laten vertellen
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Re: R.I.P. GSi
astra gsi word wel zeldzaam veel goeie zijn erniet meer.
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: R.I.P. GSi
Dat weet ik Pascal. We gaan zeker nog wel een keer toeren met de jouwepascal1109 schreef:Je bent altijd welkom he
En de passat zou zeker een zeer degelijke auto zijn, heb ik me laten vertellen
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: R.I.P. GSi
jammer dat er trouwe opel astra gsi rijder verloren is gegaan.
kan het wel begrijpen,toch jammer four ever.
danny gsi 666
kan het wel begrijpen,toch jammer four ever.
danny gsi 666
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: R.I.P. GSi
Ik heb de witte GSi van Robert overgenomen!
Je keuze is begrijpelijk Robert, overal komt een einde aan. dat is gewoon zo, hoe jammer dat ook kan zijn
Veel plezier met de Passat.
Zijn goede motoren, wel de beurten netjes bij houden.
Hebben eentje op het werk in onderhoud gehad die had 5,5ton gelopen zonder echt gekke dingen
Aandachtspuntje is wel de dubbele draagarmen aan de voorzijde, die willen graag speling vertonen!!
Je keuze is begrijpelijk Robert, overal komt een einde aan. dat is gewoon zo, hoe jammer dat ook kan zijn
Veel plezier met de Passat.
Zijn goede motoren, wel de beurten netjes bij houden.
Hebben eentje op het werk in onderhoud gehad die had 5,5ton gelopen zonder echt gekke dingen
Aandachtspuntje is wel de dubbele draagarmen aan de voorzijde, die willen graag speling vertonen!!
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: R.I.P. GSi
Gsi is in goede handen. Ik hoop dat je er lang plezier van hebt.
Van het draadarm probleem ben ik op de hoogte. Meyle HD kit schijnt de voorkeur hier te hebben. Planning is om de olie en filter tijdig te vervangen. Ik ga niet voor die long-life olie. Liever om de 15.000 dan de 30.000km olie verversen.
Zoektocht is begonnen. Nu nog een Passat vinden die naar mijn zin is.
Van het draadarm probleem ben ik op de hoogte. Meyle HD kit schijnt de voorkeur hier te hebben. Planning is om de olie en filter tijdig te vervangen. Ik ga niet voor die long-life olie. Liever om de 15.000 dan de 30.000km olie verversen.
Zoektocht is begonnen. Nu nog een Passat vinden die naar mijn zin is.
- Ray
- forum-gebruiker
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
- Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
- Locatie: Waalwijk
Re: R.I.P. GSi
Of, als het budget het toelaat, een 3C Passat? (Heb je ook die gekke bovenste draagarmen niet )
Laatst gewijzigd door Ray op 25 dec 2013 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: R.I.P. GSi
die longlife is de grootste onzin die er is, gewoon iedere 15.000 vervangen indd
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: R.I.P. GSi
Die vind ik minder mooi. De 3AA vind ik dan wel weer prachtig maar nu nog te prijzig.Ray schreef:Of, als het budget het toelaat, een 3C Passat? (Heb je ook die gekke bovenste draagarmen niet )
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: R.I.P. GSi
Vandaar mijn nieuwe daily aangeschaft. Een Volkswagen Passat Variant 3BG 1.9TDI 96kW 4motion uit 2004
Foto's komen nog
Foto's komen nog