![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Schijven achter is geen must als alles maar goed remt.
DankThe Undertaker schreef:Gefeliciteerd.
Schijven achter is geen must als alles maar goed remt.
Zo zie je maar dat er wel verschil zit tussen de auto's.Origineel heb ik een ledig gewicht van 1165 kg, en nu gemeten op 1218 kg, wat ze blijkbaar afronden naar 1210 volgens het weegrapport.
Welke bak had jij dan?GSI4ever schreef:Ook ik had er geen reservewiel in en bijna een lege tank. Zit wel een lederen interieur in, maar dat zal de 60 kg verschil niet maken.
Oja, vergeten door te gevenoenatje schreef:ik heb hier nog zo'n remus liggen, van een vectra a v6
die had pascal voor jou besproken.
kun je er nog wat mee?. lees gratis, en nog voor niks ook. heeft wel aandacht nodig
Ja, ik heb hem inmiddels.pascal1109 schreef:Oja, vergeten door te gevenoenatje schreef:ik heb hier nog zo'n remus liggen, van een vectra a v6
die had pascal voor jou besproken.
kun je er nog wat mee?. lees gratis, en nog voor niks ook. heeft wel aandacht nodig
Ik had die hoes nog liggen, is een universeel ding. En als ik eerlijk moet zeggen doe ik die universele dingen altijd met een tie-wrap (met een tie-wrap-tang aangetrokken), omdat mijn ervaring mij geleerd heeft dat een universele homokineethoes elke keer scheurt als je daar zo'n metalen klem om doet. Vermoedelijk zijn die randen te scherp ofzo, terwijl mijn tie-wrap versies nog nooit opnieuw gescheurd zijn. Maar dat zijn van die zachte hoezen weet je wel, ten opzichte van een originele van de dealer.RedBill schreef:Top, leuke update!
Ga je de homokineethoes zo met tie-wrap om de as laten klemmen, of ga je daar nog een volwaardige klem omheen zetten, om te voorkomen dat de wrap knapt en je vet verdwijnt?
Of zie ik dat verkeerd?