Voorstellen Bazzz

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Gebruikersavatar
Bazzz
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 jun 2013 22:46
Auto('s): Astra F Station Turbo
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Voorstellen Bazzz

Bericht door Bazzz »

Zoals je dus kan lezen is er in de 8v Astra GSI inderdaad een 16v gehangen :wink:
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Voorstellen Bazzz

Bericht door The Undertaker »

Welkom, dikke station 8)
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: Voorstellen Bazzz

Bericht door AlexAstra »

Hoi Sebas!
Dikke station heb je!

je zal me denk ik wel herkennen (heb zelf een rood-zwarte Astra, en een uitgebouwde paarse, en ben een vriend van Erik,
jongen uit krimpen met de D en E Kadett's)
we hebben elkaar een paar keer ontmoet tijdens een aantal meetings!
leuke Astra had je toen, jammer dat de wagen in onderdelen aangeboden word,
maar je hebt er gelukkig weer een dikke station voor terug :D

Gr.
Alex.
Gebruikersavatar
Bazzz
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 jun 2013 22:46
Auto('s): Astra F Station Turbo
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Voorstellen Bazzz

Bericht door Bazzz »

Hoi Alex

Ik had inderdaad al een vermoeden toen ik je adver zag.
Ik heb je sowiwso een keer gezien bij de Capelsebrug toen we hadden afgesproken voor een meeting.

Als ik zo zie en lees in de advertentie dat m'n oude Astra in onderdelen tekoop staat vind ik dat weer een beetje jammer, maar goed, je moest er ook wel wat geld tegen aan gooien om de carrosserie weer top te krijgen.
Er moesten sowieso nieuwe achterschrmen en een tankdop/vulgat in gelast worden, de dorpels waren echter nog keihard.
Hoe het achter de achter bumper er uit ziet zou ik niet durven zeggen (en denk dat ik het niet wil weten ook).

Verder ben ik zeker meer dan dik tevreden met de station, ik weet het verleden van de auto (positief) en dat vind ik toch wel wat waard.

Theoretisch gezien hoef ik me over het blok wat er nu in hangt voorlopig geen zorgen te maken, André heeft dat opnieuw opgebouwd toen het de station in ging, staat nu +/- 10.000km op, dus kan nog wel een tijd mee.
Carrosserie heeft ook wel wat kleine plekjes (maar da's echt minimaal), het blijft ook een auto uit '97...
Word wel voor gespaard om dat in de toekomst weer netjes strak te laten maken incl. volledig over spuiten (wel gewoon deze kleur).

Groeten Sebas.
Plaats reactie