voorstellen -> rickdice

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voor stellen

Bericht door rickdice »

just_nll schreef:
Want gokken op de juiste kleur is egt gekke werk :verdict:
hoezo? gewoon de kleur in scannen en meerdere staaltjes spuiten met verschillende handelingen(heeel simpel gezegt) zo kom je echt wel een heel eind meestal

Okee bedankt voor je reactie ik ga dit door geven

Mvg
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

Hallo


We zijn vandaag weeer langs de spuiter geweest de auto wordt zogoed als gestript ramen enze er uit en in de orginele kleur gespoten e270 als ik dit goed heb haha .....de auto moet ik zaterdag de 22e juni brengen strippen en dan kunnen ze maandag aan de gang ik hoop egt snel dat ik foto,s kan plaatsen ik heb nu al een vol album van foto,s en werk zaam heden

De auto is nu 2 kleuren dit wordt weer orgineel met witte brock b1 9j die er nu al onder zitten de motor ook alless wit met blauwe puntjes hier en daar :speed: :speed: :speed: :speed: foto,s worden elke dag genomen van de werk zaam heden

Mvg
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door just_nll »

rickdice schreef:Hallo


We zijn vandaag weeer langs de spuiter geweest de auto wordt zogoed als gestript ramen enze er uit en in de orginele kleur gespoten e270 als ik dit goed heb haha .....de auto moet ik zaterdag de 22e juni brengen strippen en dan kunnen ze maandag aan de gang ik hoop egt snel dat ik foto,s kan plaatsen ik heb nu al een vol album van foto,s en werk zaam heden

De auto is nu 2 kleuren dit wordt weer orgineel met witte brock b1 9j die er nu al onder zitten de motor ook alless wit met blauwe puntjes hier en daar :speed: :speed: :speed: :speed: foto,s worden elke dag genomen van de werk zaam heden

Mvg
en had je het nog gevraagd over het inscannen ? etc etc natuurlijk wel weer nice dat ie weer een vers kleurtje krijgt natuurlijk maar dat kost ook weer wat natuurlijk whehe ik wacht al op de pictures :thumbsup: :mrgreen:
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

just_nll schreef:
rickdice schreef:Hallo


We zijn vandaag weeer langs de spuiter geweest de auto wordt zogoed als gestript ramen enze er uit en in de orginele kleur gespoten e270 als ik dit goed heb haha .....de auto moet ik zaterdag de 22e juni brengen strippen en dan kunnen ze maandag aan de gang ik hoop egt snel dat ik foto,s kan plaatsen ik heb nu al een vol album van foto,s en werk zaam heden

De auto is nu 2 kleuren dit wordt weer orgineel met witte brock b1 9j die er nu al onder zitten de motor ook alless wit met blauwe puntjes hier en daar :speed: :speed: :speed: :speed: foto,s worden elke dag genomen van de werk zaam heden

Mvg
en had je het nog gevraagd over het inscannen ? etc etc natuurlijk wel weer nice dat ie weer een vers kleurtje krijgt natuurlijk maar dat kost ook weer wat natuurlijk whehe ik wacht al op de pictures :thumbsup: :mrgreen:

Ja dit had ik zeker gevraagt maar omdat het genevelt overloopt enze zijn we er toch kvereens dat overspuiten en in de orginele kleur beter is :mrgreen:
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

Ohja

Ik wou de auto straten vanmkddag 2 dagen stil gestaan wou dus niet starten :confused: na eindelijk 3 keer en beetje gas geven wel heel vreemd weer ik had ook 1 keer vande week toen ik gas gaf vol dat hij niet wou klonk alsof hij geen bezine kreeg en ineens kwam hij los waar zou zoiets nou weer aan kunnen liggen voor de rest als hij eenmaal gestart is krijg ik hem gelijk aan de praat hmmmmmmm

Mvg
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door just_nll »

rickdice schreef:Ohja

Ik wou de auto straten vanmkddag 2 dagen stil gestaan wou dus niet starten :confused: na eindelijk 3 keer en beetje gas geven wel heel vreemd weer ik had ook 1 keer vande week toen ik gas gaf vol dat hij niet wou klonk alsof hij geen bezine kreeg en ineens kwam hij los waar zou zoiets nou weer aan kunnen liggen voor de rest als hij eenmaal gestart is krijg ik hem gelijk aan de praat hmmmmmmm

Mvg
mischien eens je brandstof filter vervangen enne jaah compleet spuiten in de orginele kleur is altijd goed whehe :mrgreen:
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

just_nll schreef:
rickdice schreef:Ohja

Ik wou de auto straten vanmkddag 2 dagen stil gestaan wou dus niet starten :confused: na eindelijk 3 keer en beetje gas geven wel heel vreemd weer ik had ook 1 keer vande week toen ik gas gaf vol dat hij niet wou klonk alsof hij geen bezine kreeg en ineens kwam hij los waar zou zoiets nou weer aan kunnen liggen voor de rest als hij eenmaal gestart is krijg ik hem gelijk aan de praat hmmmmmmm

Mvg
mischien eens je brandstof filter vervangen enne jaah compleet spuiten in de orginele kleur is altijd goed whehe :mrgreen:

Haha ja he :worship:

Ik hoor me pomp niet altijd dus ik denk me brandstof relair me pomp is niet hiorbaar als ik me contact aan zet ik start hem slaat niet aan ik stop probeer het opnieuw dan wel heeeeeeel vreemd
Gebruikersavatar
mikejuhhh
forum-gebruiker
Berichten: 669
Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
Locatie: reusel

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door mikejuhhh »

In de originele kleur spuiten is wel mooi maar ik zelf zou toch gaan voor een andere subtiele kleur ,iets van groen oid gewoon om iets unieks te hebben .
Maar gelukkig zijn dat eigen smaken natuurlijk anders had iedereen die (groene) haha
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

mikejuhhh schreef:In de originele kleur spuiten is wel mooi maar ik zelf zou toch gaan voor een andere subtiele kleur ,iets van groen oid gewoon om iets unieks te hebben .
Maar gelukkig zijn dat eigen smaken natuurlijk anders had iedereen die (groene) haha

Haha ja idd maar ik kies zowiezo uit 2 optie,s orginele kleur of de 2 kleuren met witte wielen .......maar waar ik mee zit is dat ik dan nog steeds rond rijmet iets wat ik niet verzonnen heb bvb dus je rijdt iets wat een ander heeft gemaakt :wink:

Dus ik ben er uit de auto krijgt gewoon zij,n orginele kleur met WITTE velgen volgensmij staat dit heel mooi :thumbsup:
Gebruikersavatar
mikejuhhh
forum-gebruiker
Berichten: 669
Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
Locatie: reusel

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door mikejuhhh »

Klopt ,past als je iets zelf hebt gemaakt mag je der trots mee rond rijden vind ik ,gekocht blijft gekocht.
Maar origineel is natuurlijk ook mooi.
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

mikejuhhh schreef:Klopt ,past als je iets zelf hebt gemaakt mag je der trots mee rond rijden vind ik ,gekocht blijft gekocht.
Maar origineel is natuurlijk ook mooi.

Dat is zo

Ik heb ook de kans om hem standaard temaken dus geen spoiler en lippen enze maar ik weet niet of dit mooi oogt :?: ik ken de auto zoals hij nu is maarja ik heb nog 1 week de tijd haha :thumbsup:
Gebruikersavatar
DarkDaedelus
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 625
Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
Auto('s): Astra F GSI C20XE
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door DarkDaedelus »

Viel me net even op!
Ik had het vermoeden dat je al wat langer op het forum was; wel al gereageerd onderling maar nog niet welkom geheten dus bij deze!

Overigens ben ik wel (lees: iedereen natuurlijk :mrgreen: )nieuwsgierig naar wat foto's, is dit inmiddels gelukt met tablet of misschien een beetje hulp nodig?

PS. Boven / Standaard spoiler is wel erg mooi op de GSi
weet even niet welke dat er nu op zit / zat ?
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

DarkDaedelus schreef:Viel me net even op!
Ik had het vermoeden dat je al wat langer op het forum was; wel al gereageerd onderling maar nog niet welkom geheten dus bij deze!

Overigens ben ik wel (lees: iedereen natuurlijk :mrgreen: )nieuwsgierig naar wat foto's, is dit inmiddels gelukt met tablet of misschien een beetje hulp nodig?

PS. Boven / Standaard spoiler is wel erg mooi op de GSi
weet even niet welke dat er nu op zit / zat ?
Heyyy

De auto heeft de standaard spoiler en de achterklep is strak gelast nee yet lukt me niet om de foto,s teplaatsen ben njet zo handig met computers haha :oops:

0623967738 wattsapp

Ik kan ze eventueel wel naar iemand appen die er dan een paar kan plaatsen zoals hij er nu bij staat :worship:
Gebruikersavatar
DarkDaedelus
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 625
Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
Auto('s): Astra F GSI C20XE
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door DarkDaedelus »

Ben helaas nog even druk vanavond ( even 5 minuutjes pauze nu ), zal je morgen wel even op weg helpen :)
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

DarkDaedelus schreef:Ben helaas nog even druk vanavond ( even 5 minuutjes pauze nu ), zal je morgen wel even op weg helpen :)

Hey

Als dat kan graag super :thumbsup:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door Bart(astra) »

Welkom hier !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
DarkDaedelus
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 625
Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
Auto('s): Astra F GSI C20XE
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door DarkDaedelus »

Moet er helaas nog even op terug komen dat ik nog niet geholpen heb :O
Het was voor een android toestel toch?

Toevallig al eens kennis gemaakt met "Photobucket" of iets dergelijks?

Ik ben overigens ook via whatsapp bereikbaar, zal even een PM sturen met mijn nummer :)
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door AlexAstra »

zijn er al foto's?? :mrgreen:
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door just_nll »

AlexAstra schreef:zijn er al foto's?? :mrgreen:

blijkbaar nog niet want ze staan er nog niet op :hypocrite:
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

AlexAstra schreef:zijn er al foto's?? :mrgreen:

Foto,s zijn aanwezig ......en de auto staat al hellemaal klaar voor de spuiter zaterdag gaat het dan echt gebeuren 10.00 brengen en strippen maandag gaan ze beginnen

Ik ga de mooiste foto,s even appen naar iemand en hopen dat hij ze even voor me wil plaatsen dat zal 1 deze dagen zijn en ik weet het foto,s zeggen meer dan woorden maar het wachten op de foto,s is het dan ook waard ook :thumbsup:

Ook is de aankoop gedaan van een c20xe zonderbak met costcast 189.000 gedraait netjes en nergens natigheid hier nog geen foto,s van

Ik hou jullie op de hoogte sorry dat het allemaal zolang duurdt :(

Mvg rick
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

21.00 .......... FOTO!S :speed: :worship: :worship: :worship:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door Bart(astra) »

nog best wat van te maken zo te zien
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

Bart(astra) schreef:nog best wat van te maken zo te zien

Ja idd ik ben er nu elke dag mee bezig .........DE FOTO!S DAT HIJ OP HET GRIND PAD STA DIE ZIJN VAN GISTER DUS KLAAR VOOR DE SPUITER DE CHROME LAMPEN EN DE WIT RODE ACHTERLICHTEN ZIJN ER UIT

de auto is van top tot teen na gekeken en nu maar eerst naar de spuiter voor de rest is de auto 100% er werkt na toebehoren :thumbsup:

Gr
Gebruikersavatar
DarkDaedelus
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 625
Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
Auto('s): Astra F GSI C20XE
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door DarkDaedelus »

Als ik mij niet vergis heb ik ze nu in de juiste volgorde gezet Rick, zou je even willen controleren? :)
Kan me zeer zeker vergissen, jij weet het beter dan mij! :mrgreen:
rickdice
forum-gebruiker
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
Locatie: vlissingen

Re: voorstellen -> rickdice

Bericht door rickdice »

DarkDaedelus schreef:Als ik mij niet vergis heb ik ze nu in de juiste volgorde gezet Rick, zou je even willen controleren?
Kan me zeer zeker vergissen, jij weet het beter dan mij! :mrgreen:

Haha nee niet op volgorde maar dat is net erg foto,s zeggen genoeg denk ik haha DE FOTO!S ZOALS HIJ BIJ DE GARAGE BOXEN STAAT DIE ZIJN VAN DINSDAG 18-06-2013

Super bedankt :worship:
Plaats reactie