Klote nieuws voor mensen met Diesel en LPG Oldtimers !

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
DarkDaedelus
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 625
Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
Auto('s): Astra F GSI C20XE
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Klote nieuws voor mensen met Diesel en LPG Oldtimers !

Bericht door DarkDaedelus »

Voor wat ik heb meegekregen hebben ze deze regeling om te zorgen dat de klassieke auto's niet meer gebruikt worden als bedrijfsauto's.
Wat ik niet snap is waarom ze dan niet gewoon zo regelen dat een auto ouder dan zoveel jaar niet te registreren is als bedrijfsauto.

Ja goed, ik snap het ook weer wel, omdat ze dan veel minder geld binnen halen dan dat ze gewoon iedereen daarmee belasten.

Daarbij zien we ook weer wat voor mooie 'democratie' we hier hebben. In Nederland zouden ze bij voorstellen als dit d.m.v. een referendum
kunnen bepalen hoe en wat. Daarbij hebben ze deze regeling nu al zo vaak aangetast dat mensen steeds moeten afvragen of ze nou wel of niet
binnen de regeling vallen. Denken ze er goed van af te komen, veranderen ze het weer.

Met referendums zouden we hier in Nederland een 'directe democratie' kunnen krijgen zoals bijvoorbeeld in Zwitserland.

Ook is een van de uitspraken die horen bij een Democratie: "Regering van het volk, door het volk, voor het volk."
Helaas zien we hier niks van terug.
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Re: Klote nieuws voor mensen met Diesel en LPG Oldtimers !

Bericht door Astrid_fahrer »

Hier in Nederland runnen ze inderdaad geen "democratie" maar eigenlijk een "hypocratie".
Uiteindelijk gaat het altijd om geld binnenslepen en daarvoor gebruiken ze alle trucjes die ze maar kennen :evil:

Gisteren kreeg ik een brief van de belastingdienst dat mijn E Kadett vanaf 10 Augustus wegenbelasting vrij wordt.
In December krijg ik vast weer een brief dat ik weer MRB moet gaan betalen :roll: .
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Plaats reactie