hallo ik ben ricardo

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Gebruikersavatar
Vannos
forum-gebruiker
Berichten: 85
Lid geworden op: 31 aug 2011 20:48

Re: hallo ik ben ricardo

Bericht door Vannos »

kan het bericht op facebook nog wel herinneren

Afbeelding

die foto stond er bij
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: hallo ik ben ricardo

Bericht door just_nll »

daar was best nog wel wat van te maken bumper moterkap gril (2dehands ) mischien nog radiator (front richten )
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
Mr.F
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 951
Lid geworden op: 23 okt 2009 14:13

Re: hallo ik ben ricardo

Bericht door Mr.F »

volgens mij heeft hij na dat ongeluk nog een aantal maanden bij ons gestaan omdat de koppakking lek was en er iets met de kop was ofzo.
De voorbumper was eraf en er zat een zwarte kap op. Toen werdt hij ineens opgeladen en even later kwam ik hem op een sloperij tegen.
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: hallo ik ben ricardo

Bericht door astra-gsi-666 »

just_nll schreef:daar was best nog wel wat van te maken bumper moterkap gril (2dehands ) mischien nog radiator (front richten )
daar had ik hem niet voor na de sloop gedaan,mooi maken die hap.
danny gsi 666
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: hallo ik ben ricardo

Bericht door renej »

just_nll schreef:daar was best nog wel wat van te maken bumper moterkap gril (2dehands ) mischien nog radiator (front richten )
als je het front ook nog moet laten richten gaat aardig in de papieren lopen,schade is zomaar groter dan de waarde wat deze auto`s nog hebben.
dus was de sloop een optie,en hij had veel problemen met deze auto
Gebruikersavatar
GSI-RF93
forum-gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 feb 2012 18:26
Locatie: Hansweert

Re: hallo ik ben ricardo

Bericht door GSI-RF93 »

renej schreef:
just_nll schreef:daar was best nog wel wat van te maken bumper moterkap gril (2dehands ) mischien nog radiator (front richten )
als je het front ook nog moet laten richten gaat aardig in de papieren lopen,schade is zomaar groter dan de waarde wat deze auto`s nog hebben.
dus was de sloop een optie,en hij had veel problemen met deze auto
Om heel de voorkant alleen al op orde te krijgen zou me tussen de 2000 en 2500 euro gaan kosten...en met de kosten om um technisch ook in orde te gaan maken was veeeels te veels jammer genoeg..
Mark_GSI
forum-gebruiker
Berichten: 117
Lid geworden op: 03 apr 2013 00:41
Auto('s): Astra 1.6 GL
Locatie: Gennep

Re: hallo ik ben ricardo

Bericht door Mark_GSI »

wat ontzettend jammer, wat een onwijs mooie :GSi:
waarschijnlijk een van de mooiere hier op het forum!!

maar had hem echt niet naar de sloop gedaan, had m geschorst, suzuki altootje gekocht en die astra opknappen, heel misschien nog een LET er in gezet! kost aardig wat maar dan heb je ook wat, hoeft ook niet alla minuut te zijn dat hij perfect is he ;)

vooralsnog een ontzettend mooie :GSi: had je wees er maar trots op :)

afentoe staan er op marktplaats nog mooie en goede tussen!
Gebruikersavatar
GSI-RF93
forum-gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 feb 2012 18:26
Locatie: Hansweert

Re: hallo ik ben ricardo

Bericht door GSI-RF93 »

Mark_GSI schreef:wat ontzettend jammer, wat een onwijs mooie :GSi:
waarschijnlijk een van de mooiere hier op het forum!!

maar had hem echt niet naar de sloop gedaan, had m geschorst, suzuki altootje gekocht en die astra opknappen, heel misschien nog een LET er in gezet! kost aardig wat maar dan heb je ook wat, hoeft ook niet alla minuut te zijn dat hij perfect is he ;)

vooralsnog een ontzettend mooie :GSi: had je wees er maar trots op :)

afentoe staan er op marktplaats nog mooie en goede tussen!
Bedankt..ja ik vind het ook ontzettend jammer dat ik um weg moest doen en mis hem nog steeds..was gwn te veel geld en dat had ik toen niet..(had toen volgens mij zelfs ook geen werk..)
Ik ga na de vakantie kijken want wil er tog graag weer een trug..wss word hij dan geschorst en wil ik met een project gaan beginnen..wat weet ik nog niet helemaal maar heb wel al wat ideeen,ik moet ook nog een garage ofzo vinden waar ik er aan kan sleutelen..
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: hallo ik ben ricardo

Bericht door astra-gsi-666 »

GSI-RF93 schreef:
Mark_GSI schreef:wat ontzettend jammer, wat een onwijs mooie :GSi:
waarschijnlijk een van de mooiere hier op het forum!!

maar had hem echt niet naar de sloop gedaan, had m geschorst, suzuki altootje gekocht en die astra opknappen, heel misschien nog een LET er in gezet! kost aardig wat maar dan heb je ook wat, hoeft ook niet alla minuut te zijn dat hij perfect is he ;)

vooralsnog een ontzettend mooie :GSi: had je wees er maar trots op :)

afentoe staan er op marktplaats nog mooie en goede tussen!
Bedankt..ja ik vind het ook ontzettend jammer dat ik um weg moest doen en mis hem nog steeds..was gwn te veel geld en dat had ik toen niet..(had toen volgens mij zelfs ook geen werk..)
Ik ga na de vakantie kijken want wil er tog graag weer een trug..wss word hij dan geschorst en wil ik met een project gaan beginnen..wat weet ik nog niet helemaal maar heb wel al wat ideeen,ik moet ook nog een garage ofzo vinden waar ik er aan kan sleutelen..
heb mijn ook zelf gemaakt ,kijk maar eens bij mij topic en bij de voorstel topic.
danny gsi 666
Plaats reactie