Ja achterkant loopt schuin mee de bank ,hij lijkt inderdaad vrij klein maar het is toch echt 55 liter haha dus het moet genoeg zijn.
Vandaag heel de dag bezig geweest met een compo der in te krijgen , ik was er al bang voor aangezien die 13cm er al slecht in gingen.
de originele tegen over de nieuwe ,nog al een groot verschil met nadruk op groot.
Heb een stuk er uit moeten slijpen omdat de magneet er anders echt niet in ging , toen een mdf ring gemaakt waar die netjes in viel .
Alleen heb ik hem toch iets te krap gemaakt en maakte de die massa met de deur waardoor die met 1 kabeltje wel werkte maar met 2 weer niet, dat dus opgelost met tape .
Een hele hoop zitten kloten want tijdens het testen werkte het, dus deurpaneel netjes terug werkt het weer niet, was er een stuk tape al door
dus dan maar weer los en nog meer tape, straks als ik weer wat geld heb voor isolatie te kopen toch maar even met de deco de rest weg zagen zodat het wel ruim past.
Verder moet ik dan ook even een kabel door mijn stekker boren van 2x2,5mmq alleen daar heb ik nu even geen tijd en zin in ,eerst alles een x aangesloten hebben en alles afwerken daarna komen die kleine langdurende klusjes.
Morgen verder met de andere kant ,gelukkig weet ik nu allemaal hoe en wat dus zal dat een stuk sneller gaan hoop ik.
Ja daar heb ik rekening mee gehouden , de kist is niet zo diep en komt ongeveer 20mm boven de band te staan .
De onderkant heb ik plat geslagen en die beugel heb ik er uit geslepen zodat de velg op de buitenkant kan liggen en mijn kleine versterker komt daar in te liggen op een plaat.
En als het dan niet goed genoeg lukt dan gooi ik er een smaller bandje op ,tis maar een reserve wiel en daar ga ik dan toch geen 200 mee rijden.