Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
Laserlite
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 31 mar 2011 23:12
Locatie: Daarzo!

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door Laserlite »

Zo hier ook even stof afblazen.

Laatst maar even nieuwe olie, oliefilter en bougies in de auto.
En gister een 72Ah accu gekocht en ingebouwd (origineel GM), de oude accu met 45Ah deed al wat moeilijker met het koude weer :lol:

Turbo blok ligt nu half uit elkaar, laatste tijd druk op werk dus weinig sleuteltijd :x
Ben nog wel steeds rustig spullen bij elkaar aan het sparen :mrgreen:

Tevens op zoek naar een sleutelplek in de omgeving den haag.
Gebruikersavatar
Laserlite
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 31 mar 2011 23:12
Locatie: Daarzo!

Re: Laserlite Projects. Schade aan de GSI

Bericht door Laserlite »

En er is schade aan de gsi :cry: :cry: :cry:

Er komt een golf 4 lekker van de linkerbaan naar de rechterbaan terwijl dat niet mocht en zonder richting aan te geven zit ie met zijn achterkant in me voorscherm. Is opzich geen ernstige schade, maar toch voelt het k*t!

En het erge van alles is dat die vent gewoon is weggereden :evil: :swear: :argue:
Kenteken onthouden en gelijk politie gebeld en morgen aangifte doen, ken er zo boos om worden..
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door oenatje »

wat een klootzak
Gebruikersavatar
Laserlite
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 31 mar 2011 23:12
Locatie: Daarzo!

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door Laserlite »

Voila mijn sinterklaas cadeautje!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door Bart(astra) »

Wat een hufter !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door astra-gsi-666 »

mooie klote ,ben je al bij de politie,s geweest .zo iets heb ik ook al mee gemaakt
golfje 3 ook van links naar rechts zonder knipperlicht en gewoon door duwen,moest flink
op de rem trappen anders was hij bij mij in de deur gereden.zat die hufter niet handfree
te bellen en helemaal niks in de gaaten,heb hem ingehaalt en de pas afgesneden toen schrok
hij zich lam en reed bijna in vanreeling.dat heb ik hem afgeleert dat bellen achter het stuur.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door Vincent_R »

Ben je lekker klaar mee :(!
Gebruikersavatar
Laserlite
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 31 mar 2011 23:12
Locatie: Daarzo!

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door Laserlite »

Bart(astra) schreef:Wat een hufter !
Tja, No offence naar de nederlanders toe.
Maar deze bestuurder was ook een nederlander en rotte appels heb je er blijkbaar dus ook tussen zitten. :argue:
astra-gsi-666 schreef:mooie klote ,ben je al bij de politie,s geweest .zo iets heb ik ook al mee gemaakt
golfje 3 ook van links naar rechts zonder knipperlicht en gewoon door duwen,moest flink
op de rem trappen anders was hij bij mij in de deur gereden.zat die hufter niet handfree
te bellen en helemaal niks in de gaaten,heb hem ingehaalt en de pas afgesneden toen schrok
hij zich lam en reed bijna in vanreeling.dat heb ik hem afgeleert dat bellen achter het stuur.
danny gsi 666
Ja ik had gelijk politie gebeld en nummerplaat doorgegeven, ben toen ook doorverwezen naar het politiebureau omdat ik niet meer achter die gast aan kon rijden.
Gister dus aangifte gedaan en foto's doorgestuurd en nu maar wachten :x . De medewerkster zei al dat het misschien wel een halfjaar kon duren, maar ik wil echt geen halfjaar met een deuk in me zijscherm rijden! :evil:
Ga zo maar even me verzekering bellen, dan zijn die ook gelijk op de hoogte :D
Vincent_R schreef:Ben je lekker klaar mee :(!
Inderdaad, werd er niet vrolijk van :lol:

Het is misschien niet zoveel schade, maar je weet dat die schade er zit dan ga je je eraan irriteren :lol: :lol:
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door pascal1109 »

Laserlite schreef: Tja, No offence naar de nederlanders toe.
Maar deze bestuurder was ook een nederlander en rotte appels heb je er blijkbaar dus ook tussen zitten. :argue:
Mongolen heb je overal helaas.
Laserlite schreef:Ja ik had gelijk politie gebeld en nummerplaat doorgegeven, ben toen ook doorverwezen naar het politiebureau omdat ik niet meer achter die gast aan kon rijden.
Gister dus aangifte gedaan en foto's doorgestuurd en nu maar wachten :x . De medewerkster zei al dat het misschien wel een halfjaar kon duren, maar ik wil echt geen halfjaar met een deuk in me zijscherm rijden! :evil:
Ga zo maar even me verzekering bellen, dan zijn die ook gelijk op de hoogte :D
Hoop voor je dat het sneller geregeld is, maar ik zou er niet op rekenen dat dit snel afgehandeld is. Een half jaar lijkt me nog best realistisch.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Laserlite
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 31 mar 2011 23:12
Locatie: Daarzo!

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door Laserlite »

pascal1109 schreef:
Laserlite schreef: Tja, No offence naar de nederlanders toe.
Maar deze bestuurder was ook een nederlander en rotte appels heb je er blijkbaar dus ook tussen zitten. :argue:
Mongolen heb je overal helaas.
Laserlite schreef:Ja ik had gelijk politie gebeld en nummerplaat doorgegeven, ben toen ook doorverwezen naar het politiebureau omdat ik niet meer achter die gast aan kon rijden.
Gister dus aangifte gedaan en foto's doorgestuurd en nu maar wachten :x . De medewerkster zei al dat het misschien wel een halfjaar kon duren, maar ik wil echt geen halfjaar met een deuk in me zijscherm rijden! :evil:
Ga zo maar even me verzekering bellen, dan zijn die ook gelijk op de hoogte :D
Hoop voor je dat het sneller geregeld is, maar ik zou er niet op rekenen dat dit snel afgehandeld is. Een half jaar lijkt me nog best realistisch.
Ja ik hoop echt dat het snel wordt geregeld! Maar ik ben bang dat het inderdaad 6 maanden gaat duren. Ik wil niet zolang met een deuk rondrijden :cry:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door RedBill »

Goed dat je gelijk de politie hebt gebeld en de verzekering! Die maakt daar namelijk wel direct werk van. Zorgen dat je je aangiftebewijs hebt. Heb je toevallig ook rechtsbijstand voor de module verkeer in je verzekering? Dan is het helemaal kat in 't bakkie. Netjes schadeformuliertje + aangiftebewijs opsturen.

Zou wel handig zijn als de politie gelijk die andere auto gaat opzoeken om de schade te checken.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door AlexAstra »

k van lote is et!
k hoop dat je GSI weer snel netjes gemaakt kan worde, en dat de dader aangepakt word!
(hoop je zelf natuurlijk ook :P )
Gebruikersavatar
Laserlite
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 31 mar 2011 23:12
Locatie: Daarzo!

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door Laserlite »

RedBill schreef:Goed dat je gelijk de politie hebt gebeld en de verzekering! Die maakt daar namelijk wel direct werk van. Zorgen dat je je aangiftebewijs hebt. Heb je toevallig ook rechtsbijstand voor de module verkeer in je verzekering? Dan is het helemaal kat in 't bakkie. Netjes schadeformuliertje + aangiftebewijs opsturen.

Zou wel handig zijn als de politie gelijk die andere auto gaat opzoeken om de schade te checken.
Dat is het probleem dus WJ, die gozer is ervandoor gegaan. Heb dus geen schadeformulier ingevuld met hem.
Heb vanochtend wel me verzekering gebeld en die zag dat ik ook rechtsbijstand had, dus die had me gelijk doorverwezen naar DAS. Daar online een formuliertje ingevuld en ze gaan binnenkort contact met mij opnemen.

Nja hoop dat de politie inderdaad even opschiet :shiny:
AlexAstra schreef:k van lote is et!
k hoop dat je GSI weer snel netjes gemaakt kan worde, en dat de dader aangepakt word!
(hoop je zelf natuurlijk ook :P )
Hahaha gemaakt wordt ie zeker! Hell no dat ik met een deuk ga rondrijden.
En ik hoop zeker dat die vent wordt gepakt :twisted:


Maarja een andere kleine update!

Zojuist voor 50 euro 4 winterbanden+audi velgen gescoord. Nja collega van mij zocht dus leuke velgen voor zijn wagen dus zijn wij op een mooie akkoordje gekomen. Hij koopt de velgen weer van mij over voor 50 euro en ik heb dus gratis winterbanden met 5 - 6 mm profiel :mrgreen:
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door AlexAstra »

de mazzelaar! :mrgreen:
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door pascal1109 »

Handig als de sneeuw al gevallen is :mrgreen:
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Laserlite
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 31 mar 2011 23:12
Locatie: Daarzo!

Re: Laserlite Projects. Building a c20xet =D

Bericht door Laserlite »

AlexAstra schreef:de mazzelaar! :mrgreen:
:hypocrite: :mrgreen: :shiny:
pascal1109 schreef:Handig als de sneeuw al gevallen is :mrgreen:
Beter laat dan helemaal geen winterbanden hea pascal :lol: :lol:
Plaats reactie