OEM Antennekabel

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Plaats reactie
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

OEM Antennekabel

Bericht door The Undertaker »

Omdat mijn radio slecht ontvangst heeft wil ik mijn antenne vervangen. Antennevoetje met spriet heb ik liggen. In EPC zie ik 2 antennekabels staan.
Loopt kabel 8 dan van het dak naar de voetenruimte en is kabel 9 het stuk tussen de voetenruimte en de radio?

Afbeelding
Afbeelding
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: OEM Antennekabel

Bericht door pascal1109 »

Volgens mij is dat verlengstuk voor als je de antenne op het dak hebt en loopt de kabel normaal alleen maar tot je achterscherm.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
GSI4ever
forum-gebruiker
Berichten: 303
Lid geworden op: 10 nov 2011 21:59
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 24v Station
Locatie: Groningen

Re: OEM Antennekabel

Bericht door GSI4ever »

Kan je in ieder geval vertellen dat de aansluiting van 9 bij mij uit de middenconsole komt. Dus hoogstwaarschijnlijk klopt je gedachtegang.
Cruise Control Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: OEM Antennekabel

Bericht door Roy 2.0 16v »

9 is inderdaad van radio naar voetruimte, bestuurderskant links achter je paneel
en vanaf daar klikkerdeklik 8 naar achter langs je zijpaneel via c stijl naar je dak toe

hopelijk krijg je betere ontvangst, maar ik vrees van niet. ik merk er namelijk ook niks van
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: OEM Antennekabel

Bericht door The Undertaker »

Er zitten teveel aansluitingen tussen. Onderstaande is die van een Astra G Caravan. Dezelfde antennevoet als de Astra F maar in één lange kabel.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie