dakdragers/skibox

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Plaats reactie
boerbeun
forum-gebruiker
Berichten: 1034
Lid geworden op: 01 jun 2007 13:43
Locatie: duiven

dakdragers/skibox

Bericht door boerbeun »

heeft iemand hier ervaring met dakdragers/skiboxen @ astra f?

(mocht je nog setje over hebben, gil effe!)

kun je elke skibox op elke set dakdragers maken of is dat echt dat een passende set moet worden aangeschaft?

kan er eventueel ook nog wel een andere bevestigingsplaat voor maken o.i.d. maar weet niets over die dakkoffers..
ventieldopjes-met-blauwe-vlaggetjes-en-rode-knop-promoteam
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: dakdragers/skibox

Bericht door pascal1109 »

Dit topic bedoelde ik Frank: viewtopic.php?f=1&t=8250" onclick="window.open(this.href);return false;

En na beetje zoeken zag ik deze ook nog: viewtopic.php?f=1&t=8221" onclick="window.open(this.href);return false;
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: dakdragers/skibox

Bericht door Bart(astra) »

skibox is universeel, en dus passend te maken
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Mark1984
forum-gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 apr 2011 16:28
Locatie: Eibergen

Re: dakdragers/skibox

Bericht door Mark1984 »

Om dit topic nieuw leven in te blazen de volgende vraag; passen de dakdragers in de volgende link op een :GSi: ?
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/o ... nd=36&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn vriendin en ik gaan 3 weken naar Noorwegen op vakantie, ik wil dus een ski/dakkoffer op het dak bevestigen.
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: dakdragers/skibox

Bericht door The Undertaker »

Mark1984 schreef:Om dit topic nieuw leven in te blazen de volgende vraag; passen de dakdragers in de volgende link op een :GSi: ?
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/o ... nd=36&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn vriendin en ik gaan 3 weken naar Noorwegen op vakantie, ik wil dus een ski/dakkoffer op het dak bevestigen.
Mail die kerel en vraag of het voor een Astra F 3/5 deurs of sedan is. Zo ja dan past het :wink:
Plaats reactie