Peter_89 schreef:
Weet je dat wel zeker?? Die Kadett heb ik toen nog geholpen. Was toch met V snaartjes?
Nee dat weet ik niet zeker. Dat was toen ik Eep voor het eerst belde.
Toen zei die meteen 'ja komt voor'.
Het was mij net overkomen, en ik had er nog nooit van gehoord.
Dus het kan ook goed V snaartjes (1 v/d 2) geweest zijn, dat hij er even naast zat.
Ik probeerde toen hooguit uit te vinden of het nu normaal is.
Eerste instantie zou mijne nog bij jouw belanden zelfs. Alleen uiteindelijk hebben we het voor de deur gedaan, omdat vervoer vervelend was. kHeb geluk gehad met kop, en met monteurs. Eep en jij heb ik erg warm hart voor. Jullie hebben me echt geholpen. Ik wilde perse dat het goed ging, en dat is ook super gelukt. Dank.
Bart weet ik nie offie multieriem had, ik heb nl airco. Enige wat ik van dit topic leer is dat M2.5 V-snaren er ook doorheen klappen schijnbaar. Ik had letterlijk een soort draadje die van de multieriem afliep, dat gaat snel, in paar 100 meter stond ik stil vanaf 120.
Bij 20, was het over. En idd, om de krukas geslagen.
We hebben distri en alles eerst nog op tijd gezet, hopend op een kwartslag.
Maar compressie was al nul: uiteindelijk waren er 10 krom. 8 totaal krom, 2 een beetje.
Alles aan 1 kant wat zo krom als een hoepel. 2 aan andere kant min of meer.
Hoe zat dat dan met die kadett dan ? Ook meteen helft krom ?
Wel nog in klinsj gelegen met revisietoko. Die wilden perse vlakken, ik perse niet. Uiteindelijk leverden die wel een topprestatie. Ik had nog geen 50 km gereden vorig jaar, en zei tegen APK, je gaat NIET motor warm lopen, en ding kwam koud al meteen door 4 gastest heen.