R32

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: R32

Bericht door Bart(astra) »

bad luck
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: R32

Bericht door The Undertaker »

Bart(astra) schreef:bad luck
Letterlijk. Hij heeft in die tijd ook een keer met iemand staan praten die een nieuwe Passat 3B gekocht had. Deze had ook veel problemen met die auto en een vage dealer.

Ik denk ook dat het maar net is wie je treft bij de dealer, soms zitten er flink norse of arrogante mensen bij is mijn ervaring :roll:
Ken gelukkig ook de andere kant met hele goede service :D
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: R32

Bericht door Bart(astra) »

gelukkig zijn ze inderdaad niet allemaal zo ! :wink:
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: R32

Bericht door pluggie »

Volgens mij rijd 2/3e hiero geen rijdende GSi meer.
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: R32

Bericht door gsipiloot »

pluggie schreef:Wat ik enige kan zeggen, alle Golf Rs, eerste serie zijn zelf terug gegaan naar Duitsland. Zelfs de promo auto's.
Zijn nu vervangen. Je zal maar zo'n ding hebben, en niet luisteren.

Op dit forum rijdt of je nu erwin, gsipiloot, gsiturbo, etc, tijdt al heel lang niet meer.
Zijn nog maar zeer weinig auto's die rijden.

Er zijn er hier echt nogmaar 5 die rijden, matt, ik, willlem jan. Rest rijdt nie meer.
Dat is reden dat ik ermee kap hier.

Grote waffel, niks van auto's afweten, niks van lessen afleren,
jij bent hier degene met de grote waffel jij hebt commentaar op iedereen zn auto, rijgedrag en opbouw van projecten

je zult niemand succes wensen met hun project maar meteen een hoop commentaar in onleesbare zinnen terwijl iedereen wordt verplicht hier in abn te posten omdat het anders niet meer leesbaar is voor iedereen........ :roll: :lurk:

en iedereen doet zn projecten op zn eigen manier

en als jij zoveel van auto's afweet waarom sleutel je dan niet elke x zelf je motor erin en eruit en los je je motorische problemen niet zelf op?
is dat omdat jij wel zoveel van auto's afweet..........?

en waarom mijn auto niet zoveel rijdt is omdat ik timmerman ben en een bus van de zaak heb.
beetje jammer om mn gsi helemaal vol te laden met gereedschap en hout
dus het is niet dat ik niet wil rijden met t ding maar gewoon omdat het erg onhandig is voor me.
als je een kantoorbaan hebt dan kun je makkelijk met t ding als daily rijden maar met mijn beroep is dat gewoon niet te doen

dus plug ik denk dat jij hier degene bent die eens moet nadenken voor die wat zegt en iedereen tegen de schenen aan schopt.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: R32

Bericht door pluggie »

Leuk dat je iets kan terugkijken, ik zou eens met je auto gaan rijden.
Iets minder mening over ander hebben.
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: R32

Bericht door gsipiloot »

pluggie schreef:Iets minder mening over ander hebben.
net dit stukje zou jij eens in acht moeten nemen.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: R32

Bericht door pluggie »

Wat is mis mee GSipiloot ?
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: R32

Bericht door The Undertaker »

Kom mannen laten we het gezellig houden hier!!!

Natuurlijk mag iedereen zijn mening geven maar laten we niet bij elkaar het vuur onder de voeten steken. Onze bolides zijn allen 14-20 jaar oud, dan kan je inderdaad problemen verwachten. iedereen hier heeft weleens problemen gehad, de één wat erger dan de ander, standaard motor of niet.
Niemand gaat een C20LET in zijn GSI leggen om deze vervolgens volgens de fabrieksinstellingen te gebruiken. Waar getund wordt is meer onderhoud en omdat alles meer belast wordt kan er meer kapot gaan.

Iedereen heeft zijn/haar reden om wel niet veel te rijden, als ik een auto van de zaak had reed mijn GSI ook een heel stuk minder.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: R32

Bericht door pluggie »

Dit forum zou veel liever moeten zijn. Dat is zeker.
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: R32

Bericht door The Undertaker »

pluggie schreef:Dit forum zou veel liever moeten zijn. Dat is zeker.
Laten we daar dan ook allemaal aan meewerken :!:

Ik ben blij dat ik van dit forum deel mag uitmaken en heb hier in de 8 jaar dat ik forumlid ben veel geleerd en hoop de komende jaren nog meer bij te leren :wink:
Gebruikersavatar
Luuk >GSI<
forum-gebruiker
Berichten: 323
Lid geworden op: 08 dec 2009 17:42

Re: R32

Bericht door Luuk >GSI< »

ben het wel met gsipiloot eens , het is altijd wel commentaar of gezeik of die auto houd het toch niet lang vol , zoveel verstand heeft ie er zelf ook niet van dus laat lekker iedereen in ze waarde en geef is een keer een compliment in plaats van dat eeuwige gezeik over turbo`s die niet rijden , project auto`s hoeven toch niet altijd te rijden??? gaat er volgens mij om of je er plezier aan beleefd en als diegene geen liefde voor de gsi hadden gehad hadden ze hem allang weggedaan volgens mij :!:
alleen gekken en dwazen blijven kassenbouwen en beglazen
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Re: R32

Bericht door Raymond-oud »

:lurk:
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: R32

Bericht door The Undertaker »

Dit zijn lastige discussies. Iedereen is vrij om zijn/haar mening te geven over zaken. Als iemand helemaal gek is van een monsterbumper op zijn GSI dan krijgt hij hier de wind van voren en iedereen verteld wel wat hij er van vind.

Ik blijf er bij dat iedereen zijn/haar mening mag geven maar daar staat tegenover dat een ieder moet doen wat hij/zij zelf wilt :!:

Project auto's hoeven niet te rijden en het gaat bij mij ook om het plezier dat ik aan mijn hobby beleef. Laten we dus opmerkingen die ons niet zinnen niet laten uitlopen op een eindeloze discussie. Een ieder met een niet rijdende GSI weet waarom dat is. Velen zijn hier met weinig kennis gekomen en hebben deze via het forum en internet door de tijd heen gekregen. Laten we die kennis delen.

Ik kies hier geen partij, ik wil het forum gewoon gezellig houden :!:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: R32

Bericht door Bart(astra) »

The Undertaker schreef:Dit zijn lastige discussies. Iedereen is vrij om zijn/haar mening te geven over zaken. Als iemand helemaal gek is van een monsterbumper op zijn GSI dan krijgt hij hier de wind van voren en iedereen verteld wel wat hij er van vind.

Ik blijf er bij dat iedereen zijn/haar mening mag geven maar daar staat tegenover dat een ieder moet doen wat hij/zij zelf wilt :!:

Project auto's hoeven niet te rijden en het gaat bij mij ook om het plezier dat ik aan mijn hobby beleef. Laten we dus opmerkingen die ons niet zinnen niet laten uitlopen op een eindeloze discussie. Een ieder met een niet rijdende GSI weet waarom dat is. Velen zijn hier met weinig kennis gekomen en hebben deze via het forum en internet door de tijd heen gekregen. Laten we die kennis delen.

Ik kies hier geen partij, ik wil het forum gewoon gezellig houden :!:
Helemaal mee eens !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Plaats reactie