The Undertaker schreef:Astra is ook alleen sneller als hij geen last heeft van wielspin
Alles is relatief, vermogen zegt niet alles, net als de aandrijving. Alle factoren moeten optimaal zijn. Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die met een non-turbo een turbo eruit rijden. Waarom? Omdat de turbobestuurder "zat te slapen", te veel gas gaf, koppeling te snel omhoog, etc.
Houd niet weg dat een dik blok in een lichte auto mega gaaf is.
600pk in een Golf Rally
500pk in een Corsa
Pure p0rn0 en een hoog harde plasser gehalte
(positief bedoeld!!!)
Ja die gasten zijn gewoon weg gek omdat te doen! Die corsa is puur voor de sprint.
Ik zal is kijken of ik die golf kan vinden
die flip flop corsa is/was van niek das de beste maat van roel en die heeft mijn motor gebouwd en roel had die lamborghini oranje corsa met 400+ pk en die heeft nu dus die grijze c kadett met tegen de 600pk
deze kadett dus en dit zijn alweer foto's van vorig jaar de motor is al weer gedeeltelijk veranderd
ja die jongens hebben nog eens verstand van c20let motors + toebehoren
The Undertaker schreef:En nog voorwielaangedreven ook
Ding heeft goede tractie, kende het filmpje al en dacht dat het een syncro/4-motion(ombouw) was
even de specificaties
1.8 20v motor met:
Carrillo stangen
Gesmede Mahle's
Grote kanalen kop met nw kleppen
Sterkere klepveren
Schrick nokkenassen
ATP spruitstuk'
Tial 40mm wastegate
Grote ic met 3" in en uitlaat
VR6 gasklep
Zelfgemaakt inlaatspruitstuk met 4 liter inhoud.
3" uitlaat
DTA PRO 8 computer
MSD DIS-2 CDI ontsteking
Precision SC61 turbo (aangepast)
The Undertaker schreef:Astra is ook alleen sneller als hij geen last heeft van wielspin
Alles is relatief, vermogen zegt niet alles, net als de aandrijving. Alle factoren moeten optimaal zijn. Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die met een non-turbo een turbo eruit rijden. Waarom? Omdat de turbobestuurder "zat te slapen", te veel gas gaf, koppeling te snel omhoog, etc.
Houd niet weg dat een dik blok in een lichte auto mega gaaf is.
600pk in een Golf Rally
500pk in een Corsa
Pure p0rn0 en een hoog harde plasser gehalte
(positief bedoeld!!!)
Ja die gasten zijn gewoon weg gek omdat te doen! Die corsa is puur voor de sprint.
Ik zal is kijken of ik die golf kan vinden
die flip flop corsa is/was van niek das de beste maat van roel en die heeft mijn motor gebouwd en roel had die lamborghini oranje corsa met 400+ pk en die heeft nu dus die grijze c kadett met tegen de 600pk
deze kadett dus en dit zijn alweer foto's van vorig jaar de motor is al weer gedeeltelijk veranderd
ja die jongens hebben nog eens verstand van c20let motors + toebehoren
Juist die bedoelde ik, wist niet dat hij al op 600 pk :O, maar die gasten hebben idd veel verstand
jazzgsi schreef:R32 wel leuk ja . vanaf de 50 sprintje tegen gedaan vind ze dan toch eigenlijk niet zo snel . zeker niet voor een 3.2 motor maar idd wel dik hoor en de sound van die v6 .
Hier in Rotterdam stikt het van de Golf R32 en de nieuwe Golf R zie je ook af en toe voorbij. Die auto's zijn erg in trek hierzo .
Idd opzich is ie niet snel, tenminste voor een 3.2 met 241 pk niet... Maar idd ding is loei zwaar en 4x4 dus veel meer wrijving.. Maar goed je krijgt er super wegligging voor terug en een bult koppel. Maar als je een beetje een opgefokte c of z 20let of c30xe in een astra hebt hem er echt wel uit rijd!
Maar toch een R32 is gewoon super vet en zien er ook stoer uit!! Alles er op en aan maar ook weer niet te. Zoals het hoord vind ik. net zoals de Astra GSi maar dan 10 jaar later. Oww deze R32 komt trouwens uit 2001 dus het is de Golf type 4.
jazzgsi schreef:R32 wel leuk ja . vanaf de 50 sprintje tegen gedaan vind ze dan toch eigenlijk niet zo snel . zeker niet voor een 3.2 motor maar idd wel dik hoor en de sound van die v6 .
Hier in Rotterdam stikt het van de Golf R32 en de nieuwe Golf R zie je ook af en toe voorbij. Die auto's zijn erg in trek hierzo .
Idd opzich is ie niet snel, tenminste voor een 3.2 met 241 pk niet... Maar idd ding is loei zwaar en 4x4 dus veel meer wrijving.. Maar goed je krijgt er super wegligging voor terug en een bult koppel. Maar als je een beetje een opgefokte c of z 20let of c30xe in een astra hebt hem er echt wel uit rijd!
Maar toch een R32 is gewoon super vet en zien er ook stoer uit!! Alles er op en aan maar ook weer niet te. Zoals het hoord vind ik. net zoals de Astra GSi maar dan 10 jaar later. Oww deze R32 komt trouwens uit 2001 dus het is de Golf type 4.
of een opgefokte z20leh hehe. Ik vind het golf 4 type ook echt heel vet. heb ik ook hele vette modellen van gezien! Die is niet eens veel trager als de Golf V editie.
De Golf R vind ik trouwens echt heel erg sweet. De meeste mensen zijn misschien toch voorstander van een brute V6 maar die Golf R met z'n turbo is zeker een upgrade ten opzichte van Golf IV + V.
Anyways geniet ervan al met al zijn het ook gewoon dikke bakken .
Opel Astra OPC Z20LEH "Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
R32 is gaaf, dikke 6 cylinder, de Golf R is al stuk minder. Stomme 4 cylinder met turbo.
De buurman van me ouders heeft elk half jaar de allerduurste.
Ach en snel, is je pedaal. Niet de auto. Wel is bv de Golf IV moeilijk qua weggedrag, die tilt zijn binnenpoot op.
De V volgens hem was top, de IV bagger qua wegligging, de VI 'R' heeft motormanagement problemen. En knalt in noodloop.
De Golf V wassie het meest tevreden over. Zowel zijn R als dealer bak knalt in zelfde noodloop.
De 5 volgens hem was 'leuk'.
Verwacht niet veel van een IV R32 qua wegligging iig. Een Seat Leon Cupra (IV) ofzo, en een Golf IV R32 verongelukt bijna als je door een rotonde gaat met je sjonnen Astra. Die tillen binnenwiel achter op.
feit blijft dat het wel een upgrade is ten opzichte van z'n voorgangers. Dat je dan V6 mist (het geluid e.d.) dat is natuurlijk een mening en dat kan ik ook wel enigszins begrijpen.
Maar de prestaties zijn beter. De golf V ten opzichte van de IV is qua prestaties niet veel beter. De Golf R ten opzichte van deze 2 wel. Kan je wel 3 liter v6 hebben maar dat 4 cilindertje rijd 'm wel helemaal weg. Ik vind 'm ook mooier als de V alleen je mist wel het geluid want dat klinkt nu echt niet meer.... de 2.5 liter V5 van de RS3 zou nog beter zijn maar goed... hij is al duur genoeg.
leuke review btw
Opel Astra OPC Z20LEH "Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
jazzgsi schreef:feit blijft dat het wel een upgrade is ten opzichte van z'n voorgangers. Dat je dan V6 mist (het geluid e.d.) dat is natuurlijk een mening en dat kan ik ook wel enigszins begrijpen.
Maar de prestaties zijn beter. De golf V ten opzichte van de IV is qua prestaties niet veel beter. De Golf R ten opzichte van deze 2 wel. Kan je wel 3 liter v6 hebben maar dat 4 cilindertje rijd 'm wel helemaal weg. Ik vind 'm ook mooier als de V alleen je mist wel het geluid want dat klinkt nu echt niet meer.... de 2.5 liter V5 van de RS3 zou nog beter zijn maar goed... hij is al duur genoeg.
leuke review btw
Helemaal mee eens! Maar eigenlijk moet je die Astra van jou dus Astra OPC fase 2 vergelijken met de Golf V GTI en dan weet ik wel wat mooier en sneller is!!
Jup eigenlijk wel ja(als ik er geen LEH in zou hebben zitten met wat mods ) .De OPC-2 met de Let heeft standaard 200 pk dus die staat ongeveer gelijk aan de Golf V Gti.
De z20Leh daarentegen kun je alweer tegen een R32 zetten. 240 vs 250 pk. De OPC modellen worden steeds beter. Ik denk zelfs dat de nieuwste OPC(2012) uiteindelijk nog betere prestaties zal leveren als de Golf R. OPC maakt dus goede vorderingen alleen erg jammer dat de release wel laat is maar ik ben benieuwd!
The Undertaker schreef:
jazzgsi schreef:de 2.5 liter V5 van de RS3 zou nog beter zijn maar goed.
Je hoort zo weinig van deze auto en ik denk ook persoonlijk niet dat je 'm vaak op de weg zult zien.
Prijs is natuurlijk best hoog in verhouding want hoe je het went of keert het blijft een A3. De kenners weten wat voor auto het is en het is echt een monster. Hoop 'm ooit op de weg te zullen zien .
Hij doet zeker niet onder voor z'n grote broers!
Opel Astra OPC Z20LEH "Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
Ik zit rond de 260 pk.
De standaard turbo zit op 200 pk. Hoe heb je er 40 bij weten te plakken? en houd je het wel in de gaten? je weet waar die Lets bekend om staan...
Opel Astra OPC Z20LEH "Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
The Undertaker schreef:lamborghini oranje corsa was dat een Corsa B
jep
Is die verkocht aan iemand uit/rondom Tiel?
dat weet ik niet in eerste instantie iemand uit eindhoven volgens mij want die liet hem nog onderhouden door roel(die hem gebouwd heeft) maar kan zomaar zijn dat ie intussen alweer van eigenaar veranderd is dat weet ik niet