effe voorstellen (opel friend forever)

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

effe voorstellen (opel friend forever)

Bericht door opel friend forever »

:GSi: Hallo iedereen, mijn naam is Peter en ga achter enkele weken m'n oude GSI 16V weer rijden. Even uitleggen hoe de situatie in elkaar steekt. Ik rij al sinds 1977 onafgebroken opel, en in 1993 heb ik deze astra GSI nieuw gekocht. In 1998 heb ik deze auto ingeruild voor de cabrio. Wat blijkt, een goede bekende van me destijds kocht deze GSI bij mijn dealer. Daarna werd deze auto ingeleverd bij een andere dealer maar de nieuwe eigenaar van de auto bleek voor mij ook weer geen onbekende te zijn. Dus de auto is eigenlijk nooit uit m'n ogen verdwenen. Sinds gisteren heb ik de auto weer aangekocht, oude liefde roest niet. De plannen met de auto zien er als volg uit. Eest dit seizoen wat rond-rijden en enkele treffens bezoeken. Na afloop van het seizoen zal die volledig gestript gaan worden en vervangen van plaat-materialen en kokers en noem maar op, om te komen tot een geheel nieuwe basis. Verder zal het interieur volledig vernieuwd worden. Het motorhuis gedeelte (lees inhoud) zal als laatste plaats vinden. Helaas heb ik nog geen foto's maar zullen spoedig volgen. Verder wens ik iedereen fijne en veilige kilometers toe dit seizoen en misschien dat we elkander eens live-spreken Groetjes Peter. :opel: :mrgreen:
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: effe voorstellen

Bericht door The Undertaker »

Welkom op het forum! Mooie plannen!!

Heb je foto's??
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: effe voorstellen

Bericht door RedBill »

Van harte welkom hier! Goeie plannen! Waar kom je vandaan?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: effe voorstellen

Bericht door oenatje »

welkom op het forum
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: effe voorstellen

Bericht door pascal1109 »

Welkom.
Leuk dat je eigen auto altijd zo "dichtbij" gebleven is. Goede plannen ook verder. Ben benieuwd naar de foto's en je hele project natuurlijk ;)
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: effe voorstellen

Bericht door Bart(astra) »

Welkom op het forum !

Misschien is lid worden van onze club wel iets voor jou !?

Foto's zijn in elk geval altijd welkom ! :mrgreen:
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: effe voorstellen

Bericht door Laagvlieger »

Welkom!! En wat een mooi verhaal!!
Ben erg benieuwd naar de foto's!!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: effe voorstellen

Bericht door just_nll »

Welkom :worship:
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: effe voorstellen

Bericht door opel friend forever »

:GSi: Hallo Heren en Dames, dank aan alle voor het warme onthaal hier op deze site. Wat betreft het lid worden zie ik wel zitten heb me als lid ook aangemeld. Ik denk dat de gegevens nog verwerkt moeten worden.

Ja heren het is inderdaad bijna een ongeloofwaardig verhaal. De plannen zijn om de auto (carrosserie) origineel te laten en het spuitwerk originele kleur weer, namelijk blauw. Toendertijd had ik plannen om hem Mattig Extreme te bouwen, maar liet me verleiden tot het kopen van een cabrio. Er is wel een andere kleur die ik mooi vindt, maar zo is de auto indertijd niet leverbaar geweest in ons landje, wel in Belgie(zit ook weer een ardig verhaaltje aan vast).

Wanneer ik de auto krijg weet ik nog niet, misschien achter een week of 2 a 3 vanwege drukke werkzaamheden bij de verkoper. Zoals ik reeds eerder zei foto,s van de auto heb ik niet zullen wel gemaakt gaan worden. Maar ik ga dit project langzaam aanpakken niet alles in een keer. Keulen en Aken zijn immers ook niet op een dag gebouwd. Er wordt dit seizoen eerst gereden met de auto, en na afloop van het seizoen gaat ie uit elkaar. Iedereen die aan de auto gaan werken zijn mensen meer jaren ervaring( werkgever OPEL). Het interieur blijft ook orgineel maar wel met leder bekleed.

De motor doet het nu nog als een zonnetje maar als ie problemen gaat geven zit ik te twijfelen over een 2 liter TURBO of een 6 cilinder. Maar ik heb nog genoeg tijd als het Gods wil is om hierover na te denken en adviezen in te winnen. Dan voor de Dames, mijn locatie is in het zuiden van ons kikkerlandje. Kwartiertje rijden en ik ben bij onze buren regio Aken of bij onze zuiderburen regio Luik. Nogmaals veel dank. :opel: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Syl-Astra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 830
Lid geworden op: 21 nov 2007 19:00
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: effe voorstellen

Bericht door Syl-Astra »

Welkom hier !

Ik heb de aanmelding al voorbij zien komen :opel:
Zodra de betaling voldaan is zorg ik dat de status hier op het forum veranderd word. :wink:



Was er al om foto's gevraagd want daar zijn ze hier gek op :speed:
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: effe voorstellen

Bericht door opel friend forever »

:GSi: Er is inderdaad om foto's gevraagd , maar helaas heb ik er geen. De meeste foto's van auto's op treffen's zijn van andere opel rijders. En de foto's die ik heb zijn analoge. De laatste foto's dateren alweer vanuit 2006 betreft hier een astra G OPC Body-tuning Rieger, Motor-tuning DBilas Fase 1, 2 en 3 plus Motor-tuning Mathijssen technic en inbouw 6-bak(F28) ook door MT. Groetjes Peter. :opel: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tommy666
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 sep 2008 16:16
Locatie: Zuid-Limburg

Re: effe voorstellen

Bericht door Tommy666 »

Welkom
2003 Astra G OPC II 2.0 16v Turbo
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: effe voorstellen

Bericht door opel friend forever »

Syl-Astra schreef:Welkom hier !

Ik heb de aanmelding al voorbij zien komen :opel:
Zodra de betaling voldaan is zorg ik dat de status hier op het forum veranderd word. :wink:



Was er al om foto's gevraagd want daar zijn ze hier gek op :speed:

:GSi: Hallo, misschien een domme vraag. Maar hoe kan ik aan de betaling voldoen? Ontvang ik hierover nog mail?
Groetjes Peter. :opel: :mrgreen:
Gebruikersavatar
thommy
forum-gebruiker
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 aug 2010 23:10
Auto('s): Astra F GSI 2.0 16v Turbo `94 Astra F GSI 1.8 16v `94 Astra F 1.6 Sport `97
Locatie: Krabbendijke

Re: effe voorstellen

Bericht door thommy »

Welkom op het forum.!!
==========>>Westcoast promoteam<<==========
Astra GSI 2.0 16v TURBO
Astra GSI 1.8 16v
Astra GSI 1.8 16v (Donor)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: effe voorstellen

Bericht door RedBill »

opel friend forever schreef:En de foto's die ik heb zijn analoge. De laatste foto's dateren alweer vanuit 2006
Scannen?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: effe voorstellen

Bericht door opel friend forever »

RedBill schreef:
opel friend forever schreef:En de foto's die ik heb zijn analoge. De laatste foto's dateren alweer vanuit 2006
Scannen?
:GSi: Scannen is inderdaad een optie. Helaas bezit ik geen scan, en binnen mijn vriendenkring zou ik dan eens moeten navragen wie zo een ding heeft. Maar wat dit gebeuren betreft (computer) heb ik 2 linker-handen, daar ik nog niet zo lang beschik over zo een ding vanwege die linker handen. :lol: :opel: :mrgreen:
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: effe voorstellen

Bericht door pascal1109 »

opel friend forever schreef: :GSi: Hallo, misschien een domme vraag. Maar hoe kan ik aan de betaling voldoen? Ontvang ik hierover nog mail?
Je kunt, als je de procedure op de site doorlopen hebt, 15 euro overmaken op de clubrekening (4906514) onder vermelding van je lidmaatschapsnummer (verkregen via de procedure en je forumnaam).
Allemaal mooi terug te vinden op de hoofdpagina onder het kopje Club info


opel friend forever schreef:Scannen is inderdaad een optie. Helaas bezit ik geen scan
Je kunt ook, wat ik stiekem nog wel eens doe, gewoon foto's van de foto's maken :mrgreen:
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Tommy666
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 sep 2008 16:16
Locatie: Zuid-Limburg

Re: effe voorstellen

Bericht door Tommy666 »

opel friend forever schreef:
RedBill schreef:
opel friend forever schreef:En de foto's die ik heb zijn analoge. De laatste foto's dateren alweer vanuit 2006
Scannen?
:GSi: Scannen is inderdaad een optie. Helaas bezit ik geen scan, en binnen mijn vriendenkring zou ik dan eens moeten navragen wie zo een ding heeft. Maar wat dit gebeuren betreft (computer) heb ik 2 linker-handen, daar ik nog niet zo lang beschik over zo een ding vanwege die linker handen. :lol: :opel: :mrgreen:
Je woont volgens mij bij mij in de buurt heb ik zo het idee. Wil ze ook wel voor je inscannen.
Heb er toch eentje staan hier en heb je ze ook meteen digitaal :P .
En dan hoeven ze hier ook niet meer te zeuren voor :speed: :lol:
2003 Astra G OPC II 2.0 16v Turbo
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: effe voorstellen

Bericht door opel friend forever »

:GSi: Hallo Pascal, dank voor je info. De contributie is geboekt op de rek. van de club. Als ik alles goed heb gedaan. :mrgreen:

:GSi: Hoi Tommy, je hebt gelijk wat betreft regio "wie swan os Limburg is". Kom uit 6231 Meerssen. Wat die foto's betreft ik heb liggen zoeken maar kom er geen tegen van de GSI. Ik heb er wel nog enkele liggen van m'n OPC, Ga eerst proberen van het weekend of het lukt foto van foto te maken. Lukt het niet spreek ik wel een keertje met je af. :opel: :mrgreen:

Groetjes tutti Peter.
Gebruikersavatar
Tommy666
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 sep 2008 16:16
Locatie: Zuid-Limburg

Re: effe voorstellen

Bericht door Tommy666 »

Is goed ik hoor het wel:). Meerssen is niet zover, kom ik toch iedere dag doorheen dus :P
2003 Astra G OPC II 2.0 16v Turbo
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: effe voorstellen (opel friend forever)

Bericht door opel friend forever »

Hallo iedereen, sinds vanmiddag 13.02 uur ben ik weer de nieuwe en oude eigenaar van het :GSi: tje met kenteken HD-DG-03 meldcode 0397. De accu van m'n camera wordt op dit moment geladen. Vanavond na 19.00 uur wordt ie gehaald en kunnen we weer rijden. Zal proberen dan tevens foto's te maken en die dan te plaatsen op deze site. Mocht het plaatsen van de foto's niet lukken, vraag ik jullie nog wat meer geduld te hebben, om ze dan alsnog met behulp van m'n neefje te plaatsen.

:GSi: friends groetjes uit een zonnig zuiden, Peter. :D :GSi:
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: effe voorstellen (opel friend forever)

Bericht door Laagvlieger »

Ik ben erg benieuwd!!!!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: effe voorstellen (opel friend forever)

Bericht door The Undertaker »

Ik ook :P
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: effe voorstellen (opel friend forever)

Bericht door pascal1109 »

Wie gelooft het als ik zeg: ik niet

:mrgreen:
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: effe voorstellen (opel friend forever)

Bericht door The Undertaker »

pascal1109 schreef:Wie gelooft het als ik zeg: ik niet

:mrgreen:
Ik denk dat jij straks een nette zwarte of rode gaat kopen :mrgreen:

Een witte GSI = te braaf
Een rode GSI = spoilers komen goed uit
Een zwarte GSI = agressief, spoilers vallen een beetje weg
Een blauwe GSI = spoilers komen goed uit, agressiever als een witte en rode maar minder dan een zwarte

Just my 60cents
Plaats reactie