gelijk smiddags aan het sleutelen geslagen en tot de conclusie gekomen dat het toch echt bij de koppakking weg kwam en naar buiten lekte..
hier wat pics van de operatie..
![Afbeelding](http://i305.photobucket.com/albums/nn219/erwin_dude/03042011157.jpg)
![Afbeelding](http://i305.photobucket.com/albums/nn219/erwin_dude/03042011161.jpg)
viese smerige bende in de kop echt het smeer lag dik in de gaten van de kopbouten
![Afbeelding](http://i305.photobucket.com/albums/nn219/erwin_dude/04042011163.jpg)
Pakking(en) waren inderdaad aan vervanging toe... 5 van de 6 cilinders lekte...
![Afbeelding](http://i305.photobucket.com/albums/nn219/erwin_dude/04042011168.jpg)
![Afbeelding](http://i305.photobucket.com/albums/nn219/erwin_dude/04042011165.jpg)
Toen maar weer goed aangepakt, Warmtewisselaar en thermostaat losgehaalt en schoongemaakt, daar was aan te zien dat het er nog maar net in zat dus weer mazzel.
nu weer aan het opbouwen gelijk maar paar gereviceerde koppen erop geen half werk.
![Afbeelding](http://i305.photobucket.com/albums/nn219/erwin_dude/04042011169.jpg)
![Afbeelding](http://i305.photobucket.com/albums/nn219/erwin_dude/04042011170.jpg)
![Afbeelding](http://i305.photobucket.com/albums/nn219/erwin_dude/04042011171.jpg)
Nog maals de oude koppen en het smeer..
![Afbeelding](http://i305.photobucket.com/albums/nn219/erwin_dude/04042011175.jpg)
![Afbeelding](http://i305.photobucket.com/albums/nn219/erwin_dude/04042011176.jpg)
dat was het voor vandaag, als het morgen rustig is op het werk morgenmiddag verder ermee...