F station "gsi"

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: F station "gsi"

Bericht door RedBill »

GSI 8V freak schreef:Moet er wel even bij zeggen dat hij akkoord ging met 100 euro...
Nice!

Ach, iedereen heeft zijn eigen ideeën bij afdingen. Ik zeg altijd: waar mogelijk, afdingen. Verkoper is mondig genoeg om te bepalen of hij het wel of niet wil doen. Trek je een subjectieve opmerking van een enkeling niet teveel aan.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
jopie
forum-gebruiker
Berichten: 87
Lid geworden op: 25 okt 2010 19:27
Locatie: leiden

Re: F station "gsi"

Bericht door jopie »

quote "GSI 8V freak"

Ik ben nog steeds een Nederlander, en ben net zo krenterig als jij.

Kijk dat jij krenterig bent moet jij weten maar ga dat niet over mij zeggen vriend . Bij mij werkt het gewoon zo als ik iets graag wil hebben vraag ik de prijs en die betaal ik verder niks .

quote, ...dus wat zeur je nu, of heb jij m te koop staan ?

Als ik m te koop had staan zou ik m zeker niet aan zo iemand als jou verkopen , dan had ik liever de sloot in geduuwd , maar idd ik heb m niet te koop staan .

Ga ook niet verder in discussie hier over want dat is gewoon verspilde tijd
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: F station "gsi"

Bericht door GSI 8V freak »

Dus als jij in de kroeg 2 biertjes krijgt als je 1 muntje betaald, loop jij netjes naar de bartender en zegt dat er te weinig is afgerekend, om maar een voorbeeld te noemen, ALLE Mederlanders zijn krenten, en bij de autozaak vraag jij zeker ook niet om korting ?

Maar goed, ik zal wel de enigste krent zijn. Afdingen is een feit, dat doet iedereen en wil iedereen, maar niet iedereen durft zn bek open te trekken en ik wel, is dat verboden ?

Enneuh "Ga ook niet verder in discussie hier over want dat is gewoon verspilde tijd"

Dat doe je wel, maar zoals in mijn eerdere post, normaal ga ik hier ook niet op in.
Afijn, ik hoef die station niet meer.
Gsi C20NE
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: F station "gsi"

Bericht door oenatje »

ik ding ook af hoor, mits de prijs goed is
Gebruikersavatar
GSI 8V freak
forum-gebruiker
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
Locatie: Uden

Re: F station "gsi"

Bericht door GSI 8V freak »

Ja precies, afdingen is gewoon leuk, als ik ECHT graag iets wil hebben, betaal ik wat er gevraagd word,
en als ik iets zie waar ik mischien interesse in heb, doe ik een bod, soms is dat beledigen, en soms heb je gewoon beet.
Als de prijs te hoog is dan ga ik ook niet zeuren dat de vraagprijs te hoog is, haak ik gewoon af of probeer iets af te spreken, lukt dat niet, pech voor mij.
Maar goed, ik ben mischien wel een iets of wat grotere krent, maar de verkoper kan ook gewoon nee zeggen.

Ik hou er over op...

Vandaag 680 km gereden met een volle tank :)
Met een gemiddelde van 7.8l/100km
Gsi C20NE
Plaats reactie