vraagje over centrale deurvergrendeling
vraagje over centrale deurvergrendeling
omdat ik een duitse astra heb, zit er standaard niks op.
Nu heb ik originele cv motoren en een kiekert geregeld samen met de originele kabelbomen.
maar voordat ik ideeen in me hoofd haal, kan iemand mij vertellen als je handmatig de knop in de deur naar beneden schuift (dus dat de deur op slot gaat) of dan alle deuren ook automatisch op slot gaan met behulp van de kiekert?
mocht dat zo zijn, dan moet ik even een nieuwe passagierscv motor regelen, omdat ik de mijne gesloopt heb.
Nu heb ik originele cv motoren en een kiekert geregeld samen met de originele kabelbomen.
maar voordat ik ideeen in me hoofd haal, kan iemand mij vertellen als je handmatig de knop in de deur naar beneden schuift (dus dat de deur op slot gaat) of dan alle deuren ook automatisch op slot gaan met behulp van de kiekert?
mocht dat zo zijn, dan moet ik even een nieuwe passagierscv motor regelen, omdat ik de mijne gesloopt heb.
C20NE
-
- Moderator
- Berichten: 7833
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: vraagje over centrale deurvergrendeling
bij mij alleen met linksQuerulouS schreef:kan iemand mij vertellen als je handmatig de knop in de deur naar beneden schuift (dus dat de deur op slot gaat) of dan alle deuren ook automatisch op slot gaan
rechts blijft de rest gewoon open
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Re: vraagje over centrale deurvergrendeling
Dat zou ook nog kunnen. Geen idee. Daar heb ik nog niet naar gekeken.pascal1109 schreef:bij mij alleen met linksQuerulouS schreef:kan iemand mij vertellen als je handmatig de knop in de deur naar beneden schuift (dus dat de deur op slot gaat) of dan alle deuren ook automatisch op slot gaan
rechts blijft de rest gewoon open
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9309
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: vraagje over centrale deurvergrendeling
Dat is bij mij ook het geval.Kakashi schreef:Dat zou ook nog kunnen. Geen idee. Daar heb ik nog niet naar gekeken.pascal1109 schreef:bij mij alleen met linksQuerulouS schreef:kan iemand mij vertellen als je handmatig de knop in de deur naar beneden schuift (dus dat de deur op slot gaat) of dan alle deuren ook automatisch op slot gaan
rechts blijft de rest gewoon open
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
linkerknop naar beneden en alles gaat
heb je ook motortje voor je tankklep en kofferbak ?
en motortje passagierskant moet je eigelijk ook hebben, dan gaat het knopje ook automatisch omhoog als je cv uitschakelt
anders moet je links instappen en handmatig passagiersknopje indrukken
heb je ook motortje voor je tankklep en kofferbak ?
en motortje passagierskant moet je eigelijk ook hebben, dan gaat het knopje ook automatisch omhoog als je cv uitschakelt
anders moet je links instappen en handmatig passagiersknopje indrukken
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
ik heb nu een bestuurderscv motortje in mijn passagierskant gedaan, omdat ik in eerste instantie geen Kiekert in me auto had, en toen bleef de passagierscvmotor vast staan, hij kreeg namelijk geen signaal van de kiekert. Maar de bestuurderscvmotor heeft minder contactpunten en dat werk wel goed.Roy 2.0 16v schreef:linkerknop naar beneden en alles gaat
heb je ook motortje voor je tankklep en kofferbak ?
en motortje passagierskant moet je eigelijk ook hebben, dan gaat het knopje ook automatisch omhoog als je cv uitschakelt
anders moet je links instappen en handmatig passagiersknopje indrukken
Ik heb ook de achterklep motor, maar niet de tankklep. achterklep werkt ook goed (zonder kiekert), ik heb mijn GT alarm draadjes op de draadjes van het kabelboompje van de kiekert vast gemaakt.
Het gaat er mij om, als ik in de auto zit, wil ik de cv kunnen bedienen met mijn knopje in de deur. Zover ik nu weet is het mogelijk. Alleen ik moet een nieuwe passagierscvmotor regelen, omdat ik de mijne heb gesloopt.
Maar moet ik de tankklepcvmotor ook installeren?
C20NE
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn