ook ik heb bu helaas schade

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Plaats reactie
eddie gsi
forum-gebruiker
Berichten: 262
Lid geworden op: 01 jul 2005 18:51
Locatie: elst

ook ik heb bu helaas schade

Bericht door eddie gsi »

ja ja iedereen, na lang hopen dat het gsi-ongeluks-tijdperk mij voorbij zou sluipen was het vandaag ook voor mij raak.

ik reed om 5 uur weg bij me werk en moest tussen een auto en een oplegger door, alles ging goed tot ik bij de voorkant van de oplegger kwam.
ik dacht dat ik er voorbij was en draaide me stuur, toen stond ik meteen met een krakend geluid stil.

ik heb aan de linkerkant net voor de achterspoiler en tussen het raam en de dakrails een vouw/deuk zitten van ongeveer 10-20cm lang.
gelukkig geen lakschade, dus dat word van de week proberen of ik het van binnenuit terug kan drukken.

hierbij de foto'sAfbeeldingAfbeelding
hier baal ik goed van, zaten vandaag nog aan tafel te zeggen dat ik nu 4 jaar me rijbewijs heb en nog nooit een ongeluk of maar een deuk in de auto had gereden.
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's

***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
Gebruikersavatar
Delax80
forum-gebruiker
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19 apr 2005 11:03
Locatie: Emmeloord

Bericht door Delax80 »

hmm vage deuk. klote man :S is denk ik nog wel uit te deuken! moet ook nog met die van mij gebeure :lol:
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Bericht door gurdi »

oei lelijk gelukkig geen lak schade dan is het misschien nog uit te deuken. ook je raam niet gebarsten:D
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Valt wel mee, volgende keer bochtje wat ruimer. Klote, maar valt mee.
Glooiende deuk, en niks echt geraakt.
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

klote man :cry:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Getver, da's een nare deuk op een aparte plek.. :?

Van binnenuit kan je denk ik vergeten, zit in een koker, en daar kun je niet bij.. ook niet gaan tikken door een gaatje ofzo, dan sla je er putjes in en ben je nog verder van huis; da's echt een klussie voor de vakman, die hebben daar spulletjes voor.. kost wat, maar dan komt het zéker weer goed :wink:

Gelukkig heb je verder zelf niks, en weet je meteen waarom je niet over zulke dingen moet praten aan de keukentafel.. da's vrágen om ellende :lol:

Heb je trouwens lager op de auto geen schade ?? of was het Jan de Rooij in zijn Parijs-Dakar speeltje ? :P
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
eddie gsi
forum-gebruiker
Berichten: 262
Lid geworden op: 01 jul 2005 18:51
Locatie: elst

Bericht door eddie gsi »

gurdi schreef:oei lelijk gelukkig geen lak schade dan is het misschien nog uit te deuken. ook je raam niet gebarsten:D
nee, gelukkig is me raam niet gebarsten en ook geen lakschade.
dus ik kan even rustig rondkijken waar ik hem laat uitdeuken want ik moet toch nog rechtsachter een scherm met dorpel vervangen en links nog een stuk dorpel.
Sounddragon schreef:Getver, da's een nare deuk op een aparte plek.. :?

Van binnenuit kan je denk ik vergeten, zit in een koker, en daar kun je niet bij.. ook niet gaan tikken door een gaatje ofzo, dan sla je er putjes in en ben je nog verder van huis; da's echt een klussie voor de vakman, die hebben daar spulletjes voor.. kost wat, maar dan komt het zéker weer goed :wink:

Gelukkig heb je verder zelf niks, en weet je meteen waarom je niet over zulke dingen moet praten aan de keukentafel.. da's vrágen om ellende :lol:

Heb je trouwens lager op de auto geen schade ?? of was het Jan de Rooij in zijn Parijs-Dakar speeltje ? :P
ja daar heb je gelijk in, de vakman kan dat het beste, maar ik ben even bij een schade bedrijf geweest en die zei meteen van: ja, dat kunnen we uitdeuken door er haakjes op te lassen en de deuk eruit te trekken met een slagtrekker. en dan meteen weer spuiten.

maar hij wou geen prijsopgaaf doen, dus ik moet gewoon nog even verder kijken.
oh ja, effe terugkomen op je vraag hoe alleen het dak geraakt is. ik zat er bij het kopschot eronder. dus ik zag geen oplegger meer in de spiegel :oops: :oops:
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's

***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
Plaats reactie