Word dood ziek van ze astra

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gebruikersavatar
berg
forum-gebruiker
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 apr 2007 22:58
Locatie: Zegveld

Bericht door berg »

Vandaar dat je allemaal vage storingen krijg er zit ook een draad van radio naar computer in je kabelboom en die geeft dus storingen aan terwijl het in de radio zit :? dus radio er niet meer inzetten :wink: heb in het begin toen ik de auto kocht er ook last van gehad zat ook in de radio zij de opel dealer andere radio er ingedaan nooit geen last van storing gehad :wink:
OPEL KADETT GSI 16V
Gebruikersavatar
c18xe
forum-gebruiker
Berichten: 1317
Lid geworden op: 12 jul 2007 19:06
Locatie: Papendrecht

Bericht door c18xe »

ja ik denk dat het inderdaad de radio kan zijn want ik heb vanmiddag stukje gereden,muziek voor het 1ts weer aangezet.. en daarna gelijk startproblemen en shit.. radio der weer compleet uitgetrokken nog 2x last gehad en daarna weer nergens meer last van :?
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Gebruikersavatar
berg
forum-gebruiker
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 apr 2007 22:58
Locatie: Zegveld

Bericht door berg »

Dan is dat het misschien het probleem precies wat ik in het begin toen ik hem kocht ook last van had ook allemaal fout meldingen nieuwe pioneer radio er in gezet en over was het daarna nooit meer storing gehad :wink:
OPEL KADETT GSI 16V
Gebruikersavatar
c18xe
forum-gebruiker
Berichten: 1317
Lid geworden op: 12 jul 2007 19:06
Locatie: Papendrecht

Bericht door c18xe »

jah laten we het hopen k ga gewoon even tijdje zonder radio rijden en dan zie ik of het helpt :D
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Gebruikersavatar
berg
forum-gebruiker
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 apr 2007 22:58
Locatie: Zegveld

Bericht door berg »

Anders kom je de pioneer radio die er inzat maar ophalen :wink:
Anders rot hij bij mij ook maar weg :lol: :lol: :lol:
OPEL KADETT GSI 16V
Gebruikersavatar
c18xe
forum-gebruiker
Berichten: 1317
Lid geworden op: 12 jul 2007 19:06
Locatie: Papendrecht

Bericht door c18xe »

haha ja dat kan ook nog :D zou inderdaad helemaal geweldig zijn 8) moet ik wel even 2x nadenken of ik die lange slingerweg wel durf te rijden 8) ik kan hem mischien aanstaande zondag wel even ophalen want morgen zit ik hele dag op school en vrijdag ga ik naar scheveningen,
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Gebruikersavatar
raymondvanderploeg
forum-gebruiker
Berichten: 95
Lid geworden op: 24 mar 2003 08:43
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Bericht door raymondvanderploeg »

Tering wat een problemen zeg met m'en oude karretje.

Ik zelf heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, op een waterpomp, dynamo, accu na.....de gebruikelijke onderhouds onderdelen zeg maar.

Wel raar van die elektrische storingen, ikzelf heb altijd het orginele Opel systeem erin gehad op een andere HU na. Had er een Clarion radio in en nog nooit iets met foutcode's gehad.

Hopen op goede tijden nu!

Grt
Raymond
Gebruikersavatar
c18xe
forum-gebruiker
Berichten: 1317
Lid geworden op: 12 jul 2007 19:06
Locatie: Papendrecht

Bericht door c18xe »

jah ik rij nu al een aantal daagen zonder radio en ik moet zeggen dat ik nergens meer last van heb... 1st wij me raam ook niet altijd in 1x dicht gaan toen gin die halverwege weer terug naar beneden.. ook niet meer gehad,mischien was het toch een combinatie van die 2 plussen die opp de carrosorie lagen te kletteren en die radio....
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Plaats reactie