Nou, ik moet mn auto ook beter in de gaten houden!

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Nou, ik moet mn auto ook beter in de gaten houden!

Bericht door 2.nullutje »

Fuck it heej... zit ik net even tv te kijken boven... mijn auto staat nu twee daagjes voor de deur met 1 missend voorwiel (op krik). en de grill is eraf.. dit omdat ik ermee bezig ben nu...

Gaat ineens mn alarm af, dus ik schiet uit mn nest, kijk uit het raam en schiet als een raaf naar beneden... zie ik verdomme weer zo'n kl*te marrokaantje wegrennen :evil: dus ik probeerde er nog achteraan te rennen, maar die gastjes zijn net ratten joh... supersnel :?

Gelukkig zo te zien geen schade aan m'n auto en niks gejat.

Die gastjes, het wordt zo irritant... eergister probeerde zo'n marrokaantje midden op de dag een scooter bij mijn overburen uit de voortuin te jatten... was lekker op het slot aan het rammen met een hamer... mijn buurman had het in de gaten en rende er meteen op af... mja, gastje is sneller heh.

wordt steeds gekker, het is nu zelfs zo dat je ze geregeld door de straat ziet rijden waarbij ze bij iedereen naar binnen gluren :?
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

kut is dat man, ze kunnen nergens vanaf blijven

sorry dat ik het zeg maar ik ben blij dat ik niet in de stad woon.
Gebruikersavatar
DerbiMikey
forum-gebruiker
Berichten: 181
Lid geworden op: 16 okt 2006 16:25
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door DerbiMikey »

check je bouten even van de wielen die er wel op zitten....je weet maar nooit...
---Opel Astra GSI---
-Derbi GPR ProRace-
-Derbi Senda GP 84cc-
_________________
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Bericht door Bart(astra) »

DerbiMikey schreef:check je bouten even van de wielen die er wel op zitten....je weet maar nooit...
En vooral ook of ze nog goed vast zitten !! :idea:
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
vd_wel
forum-gebruiker
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 jan 2007 14:56
Locatie: de lier

Bericht door vd_wel »

zo das wel ffe kut man,

gelukkig dat ze m niet ope hadde gebroke stelletje honde.
Astra F GSi 2.0 16v.
al zijn ze nog zo snel een 16 klepper achterhaalt m wel.
Gebruikersavatar
Kilat
forum-gebruiker
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 sep 2005 16:20
Locatie: Friesland

Bericht door Kilat »

dit is gewoon triest man. Ik hoop dat als hij het volgende keer weer doet je hem te pakken krijgt en dan je helemaal uit gaat leven.
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Bericht door gurdi »

stelletje schoften.
kzou met een knuppel erachteraan gaan.
voor de iets minder gewelddadigen kun je ook een camera pakken..
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
qgenius
forum-gebruiker
Berichten: 160
Lid geworden op: 23 jan 2007 21:24
Locatie: Hilversum

Bericht door qgenius »

Eergisteren bij mijn schoonmoeder ingebroken.

Baksteen door voorraam gegooid. Naar binnen door het raam.
Geprobeerd LCD tv (112cm) mee te nemen. Maar die staat verankerd in het kastje waar ie in staat.
Toen maar de baksteen door de tv gegooid en het kastje omver.
Erg veel schade.

Hun zoon slapt ernaast in de kamer. Die is er ook nog op af gegaan.
Maar voordat ie de slaap uit zijn ogen had zag ie de noord-afrikaanse jongeman al weer naar buiten springen door het raam.

Politie heeft hem wel weten te pakken. Ze zaten toevallig in de buurt
en zagen iemand zonder licht op een scooter hard rijden. Ze wisten nog niets van de inbraak.
Hij zat onder de glassplinters. En aangezien 1 en 1 nog steeds 2 is bleek
het inderdaad de dader.

Maar ja,zal na 24 uur wel weer rondcrossen op zijn eerlijke :roll: scootertje.

Ze worden wel steeds brutaler, ook al al ben je thuis en slaapt er iemand in de kamer ernaast toch proberen ze het .
Deze methode gebeurt steeds vaker in Utrecht. Er zijn in de afgelopen 2 weken al 10 meldingen van binnengekomen.
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Zo zie je maar weer wat een gedoog beleid hier heerst in Nederland.
En dan maar lekker op Wouter Boslim stemmen met z'n allen, men gooit hjer toch in verloop van tijd de eigen ruiten in.

Ik woon hier gelukkig in een dorp, maar 1000x liever hier, als in z'n bakvolk stad in de randstad... :roll:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
vizier
forum-gebruiker
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:19
Locatie: Twente

Bericht door vizier »

Quote: neophyte
Als je je aangesproken voelt hebben we het vast over jou!

:lol:
Life is a Game -> Enjoy :)

Astra GSi 3.2V6

VFR 800fi (800ccV4)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

[MOD BREAK]

Heren... een beetje minder kan ook wel eej :roll:

Ik heb alle begrip voor de gevoelens; die kruimeldieverij is strontvervelend, maar racisme is a bridge too far, ook al zijn het in dit geval wel degelijk van die figuren :evil:

Béétje lief zijn: er lopen ook goede noordafrikanen rond al moet je die soms wel érg zoeken

[Edit]

Bij nader inzien toch maar even e.e.a verwijderd, je hebt gelijk Sin :wink:
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 27 jan 2008 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Sin
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 721
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:14
Contacteer:

Bericht door Sin »

topic of reacties mogen van mij voor een gedeelte de prullenbak in

allemaal erg fijn om te lezen zo :x
W201 fan boy o_0
Gebruikersavatar
GSi-mon
forum-gebruiker
Berichten: 361
Lid geworden op: 29 sep 2007 22:27
Locatie: Zoetermeer

Bericht door GSi-mon »

voor je het weet hangt geert hier rond en rijd hij in een gsi :lol:
CORSA X1.4SZ
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Bericht door pascal1109 »

GSi-mon schreef:voor je het weet hangt geert hier rond en rijd hij in een gsi :lol:
Afbeelding

RENNUUUUH
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
GSi-mon
forum-gebruiker
Berichten: 361
Lid geworden op: 29 sep 2007 22:27
Locatie: Zoetermeer

Bericht door GSi-mon »

:lol: :lol:
CORSA X1.4SZ
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Sjow, wat niet door de beugel kan even in de proelliebak gedumpt;

Nogmaals : discriminerende uitingen kunnen hier niet

@ Rich : ik neem aan dat er meer mensen in de buurt daaro overlast hebben van die figuren ??

Is het dan niks om een ouderwetse 'buurtwacht' te organiseren ?? wel of niet legaal, who cares ?? :roll:

Anders gewoon even gebruikmaken van het feit dat we in 2008 leven; even opvallend filmen zodat ze zien dat ze in de gaten gehouden worden, dan zijn ze zó weg :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Ja wat doe je dan aan die kerel van mij......

Die kan je nu ook wel een kegel door zijn huisramen gooien, pakken ze geheid mij op, gaattie nog vrijuit, kheb vandaag nog 2 mensen gesproken die ook exact op die plek krassen hebben gekregen.

Tis voor 99% die kerel. Bovendien 'iets' doen moet je pas over 6 maanden.
Echt de eerste keer in mijn leven dat ik allerlei dingen loop te verzinnen van als ik mijn telefoon thuislaat kunnen ze me niet uitpeilen.
Rij via andere weg snachts. Parkeer hem 6 straten verderop.
Trek andere schoenen aan.
En donder ik een flinke kei door zijn voorraam.
Dan het liefst 3x in 3 maanden en kijken offie met zijn familie rottig woont inmiddels.

Magoed, ik weet het niet. Ik krijg er mijn schade niet mee terug.

Basis ligt toch bij de politie. In dit geval, deze jongetjes gewoon eens pakken. In mijn geval gewoon eens wat doen, vingerafdrukken van de wissert, kerel aanpakken, en bij een match, dokt u die meneer maar 3 mille. En die andere 4 ook. In het geval van de radiojattaferelen in parkeergarages, idem, 1 kerel die devingerafdrukken doet van de 10 wagens die er elke avond komen.

En oh wereldwonder, dat zijn continu de 2 zelfde junks. Ipv in de bosjes gaan liggen struikroven. Niet ervan uitgaan dat het is wie je denkt via je vooroordelen, zijn ze het wel, dan met naam en rugnummer benoemen en aanpakken.

Magoed.

Internetregistratienummer

Uw aangifte is geregistreerd onder internetregistratienummer
PL0900-080125-129276318 en al op bureau geweest, en gesprek
aangevraagt met wijkagent aldaar, en derop gaan zitten.
Nu gaan ze mij niet foppen, althans das de insteek. Kan echt halve dag aan niks anders denken.

kHeb een lijst gemaakt van mensen en van 4 gedupeerden incl ik telefoonnummers, de clue ligt om deze bij 'hoe krijg je die politie aan het werk'. In Duitsland is oplossingpercentage rond de 60%, in NL rond de 15%.
Gebruikersavatar
Baas J.
forum-gebruiker
Berichten: 836
Lid geworden op: 27 sep 2006 16:18
Locatie: Prov. Zeeland

Bericht door Baas J. »

Lang leve de multi-culti toch?
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.

Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Heeft in die zin geen fuck met multi-culti te maken.....
Bv 9 v/d 10 bekrassers zijn blanke omaatjes, en radioinbraken zijn blanke junks, of 'professionals'.
Heeft wel te maken met problemen gewoon naam en rugnummer geven en aanpakken.
Maakt niet uit of ze geel of wit zijn, identificeren, benoemen en aanpakken.

Uit de bosjes komen.
Laatst gewijzigd door pluggie op 27 jan 2008 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

Kijk, het probleem is, je kunt er weinig aan doen. Voorbeeldje;

Mijn buurman zag vandeweek midden op de dag vanuit zijn slaapkamerraam bij de overburen een marrokaans jongetje van ongeveer 17 bezig met het kapotslaan van het scooterslot van een meisje dat daar woont (scooter stond in de voortuin).
Mijn buurman deed uit zijn reactie meteen het raam open en schreeuwde op de jongen, waarop de jongen schok en wegrende. Mijn buurman ( 68 ) rende naar beneden en probeerde die jongen tevergeefs achterna te rennen.

Stel nou, mijn buurman had hem op heterdaad in de kraag kunnen grijpen en slaat hem of iets dergelijks...

Dan krijg je het volgende, mijn buurman wordt aangeklaagt wegens agressief gedrag PLUS een groep van DIE (die, niet alle!!!) k*tmarrokanen die hem zullen gaan 'terroriseren/treiteren'.
Het is gewoon een hele vervelende situatie waarin je in je eigen recht nagenoeg machteloos staat!

Buurtpreventie is er al (na eerdere voorvallen elders in de buurt), dit wil zeggen dat er regelmatig mensjes langs lopen met buurtpreventiejassen aan! Dit is uiteraard weer lekker voor mij, want als ik dan 's nachts thuis aan kom fietsen en vanuit de tuin om moet lopen naar de voordeur, krijg ik ineens een grote mag-lite in m'n koeienneus gedouwt... :lol:
(is me al 3 keer overkomen! :P )

Ze wonen in een buurt hier een stukje vandaan en komen hier spullen pikken (is gewoon een feit)!

Twee jaar geleden had ik een splinternieuwe giant gekocht, ik kwam thuis, fiets in de tuin gezet, loop om naar de voordeur (tuindeur is schuifpui die alleen van binnen open kan) en ik stap naar binnen en zie in de tuin twee marrokaantjes er met mijn fiets vandoor gaan, rechting die buurt!! Ik als een haas er achteraan, maar ik was niet snel genoeg.

Wetten moeten met de tijd mee gaan!

"Als mensen alleen maar de goedheid van anderen inzien en geen deurslot kopen, wordt het de dief nogal makkelijk gemaakt!", aangezien je hier met nogal brutale dieven te maken hebt.... :shutup:
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

En dat is dus niet waar 2.null. Van wat je zegt als de buurman hem pakt.
Veel is aanname.
Bij Ruud toen na de autoinbraak heeft de SRV man die knakker klemgereden.
Dader is cel in gegaan, heeft via huppeldepup regeling ook daadwerkelijk betaald. SRV man heeft alleen een duim gehad.

Ander voorbeeld.
William die jongen waarmee ik vroeger muziek maakte, zien jouw voorbeeld gebeuren, pa is naar beneden gegaan.
Dader wil met zijn betonschaar slaan, pa heeft hem dreun gegeven.
En ze hebben hem mee naar boven genomen.
Plisie gebelt terwijl die lekker op de bank naast die brede kerels zat.
Gast is veroordeelt, William en pa hebben alleen een duim gehad.

Dus zo zwart wit is het nu ook weer niet. Ik merkte bij mijn mini-buurtonderzoek dat de helft GEEN aangifte had gedaan.
kHeb ze allemaal gevraagt: DOE @^@& aangifte.
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

nee oke, maar dan is het zelfverdediging en dat is "officieel" correct! :lol:
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Weetje wat het is, tis niet zo dat nu de politie je gaat bellen, wat erg, we komen je helpen. Tis echt erachteraan, druk erop, uit zichzelf doen ze niets.

En dat is het slechte ervan. Dat is niet goed.
Dus krijg je dergelijke sentimenten.

Als ze blauw zijn, dan pak je die blauwe appels aan, punt.

En tgaat helemaal nergens over als ik in mijn geval plisie moet gaan bellen: 'anders pakken we hem zelf wel'.
Dat moet dus, anders doen ze niks.
Dat is er dus wel behoorlijk mis met onze plisie.
Gebruikersavatar
Walter
forum-gebruiker
Berichten: 95
Lid geworden op: 14 aug 2003 22:50
Locatie: Waalre

Bericht door Walter »

ok ik wilde niet te racistisch over komen maar mijn punt is werk voor je eigen spullen op een normale manier. Ik had een rotdag en liet me even gaan. Niet alle ......... zijn slecht hoor :wink:
the papapimpcar
Gebruikersavatar
suaver
forum-gebruiker
Berichten: 173
Lid geworden op: 18 aug 2006 11:38
Locatie: enschede

Bericht door suaver »

[quote="pluggie"]

Als ze blauw zijn, dan pak je die blauwe appels aan, punt.

quote]

Wat is er mis met blauwen??? gaan we nu ook al over blauen klagen?? :lol: :lol: jullie doen maar....


Je auto weer ervoor legguh en dan 'snachts filmen of wanneer het ook ook gebeurt.. beschadigd is die toch al... heb je twee vliegen in een klap.. die gast en je auto weer goed als je bewijs heb.. mits die gast verzekerd is natuurlijk...
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.
Plaats reactie