Deurvergrendeling springt weer open na afluiten

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charles 16V
forum-gebruiker
Berichten: 428
Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49

Deurvergrendeling springt weer open na afluiten

Bericht door Charles 16V »

Als ik de deuren wil afsluiten met afstandbediening spring hij weer open. Sluit ik hem er na dan blijft hij dicht. Dus moet zeg maar 2 keer afsluiten.
Wie weet waar dat aan kan liggen. Ik heb een clifford concept 300 alarm.
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

is iets in je cv(alarm?)kastje. geeft wss een te lange puls of er is een draad los ofzo... voor zover ik weet heeft het niks met de mechanica/eletronica van je astra zelf te maken.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
bobosocka
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 305
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:42
Locatie: Den Haag

Bericht door bobosocka »

Hahaah bij mij was het dus wel mechanisch. Weet je nog dat ik je vroeg om dat CV motortje (die ik nooit opgehaald heb) :)

Dit scheef ik in een ander soort gelijk probleem topic.
Ik had bijna hetzelfde. Met de ab alles opslot ging alles dicht maar gelijk weer open. Daarna weer sluiten en toen bleef het dicht. Als ik het knopje aan de bestuurderskant omlaag deed ging alles dicht en bleef ook dicht. Bij mij zat het in het mechanisme van de bestuurderskant. Ik heb alles eeen beetje gangbaar gemaakt met wd40 en sileconenspray dacht ik en nu doet ie het perfect.
Dus check even of hij het wel doet als je handmatig het knopje in de deur naar beneden doet. Doet ie het dan wel goed dan gaat je mechanisme waarschijnlijk te stroef en moet het wat gesmeerd worden. Bij mij iig wel.
Plaats reactie