Hij is weer te koop!

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Doestin
forum-gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 mei 2007 23:54
Locatie: limburg

Hij is weer te koop!

Bericht door Doestin »

http://auto.marktplaats.nl/opel/1133465 ... TWfn9WvkNo

beetje verdacht..
zou er iets mee zijn? of zou die gewoon nog geen 200 km met 1 tank rijden :lol:
16 V Powered!
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

Een turbo incl. de 6 bak KAN zuiniger zijn als een C20XE is mijn ervaring :wink:
Op snelweg haal ik "makkelijk" 7.5 l/100km (als ik niet continu 200 aan het blazen ben natuurlijk :P )

Maar deze heeft idd al vaker te koop gestaan ... begin mu nu ook wel af te vragen wat er mis mee is :roll:
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
GsiDenHaag
forum-gebruiker
Berichten: 178
Lid geworden op: 25 sep 2005 15:49
Locatie: den haag

Bericht door GsiDenHaag »

Ja ik wou er voor kijken omdat ik volgend jaar of wil reviseren mijn c20xe of c20let erin goed dat ik het hier lees .
Astra gsi Tailgate c20xe bj 1995
Tiem
forum-gebruiker
Berichten: 188
Lid geworden op: 24 feb 2007 13:08
Locatie: Lemmer / Driebergen
Contacteer:

Bericht door Tiem »

Is deze auto wel betrouwbaar?

Heb ondertussen mailtje gestuurd.. heb wel intresse..
Gebruikersavatar
Blue Vectra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1091
Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
Locatie: lelystad

Bericht door Blue Vectra »

is de oude astra van me neefje geweest, toen hij hem verkocht/inruilde voor een astra diesel mankeerde er niks aan 8)

hij is een echte autoliefhebber en ook nog opelmonteur...
heeft de astra van standaard naar hoe die er nu uitziet helemaal opgebouwd + zelf ook nog dat turboblok ingebouwd :wink:

tja... in wat voor staat die nu is :roll:
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

Blue Vectra schreef: .....

tja... in wat voor staat die nu is :roll:
Er was iemand die daar wel wat meer over wist en hier op het forum leest ... weet alleen niet meer wie dat was. Zijn reactie vorige keer beloofde niet veel goed iig.

Maar na meerdere eigenaren kan er vanalles mee gebeurd zijn natuurlijk, van slecht tot goed dus denk dat het altijd wel een kwestie zal zijn van even GOED gaan kijken met iemand die er beetje verstand van heeft.

ALs ik me ook goed kan herinneren ging ie paar weken/maanden terug weg voor 3500 euries. Anders even Afbeelding-functie gebruiken op Astra Turbo ofzo :wink:
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Gebruikersavatar
Pinda-Gsifreak
forum-gebruiker
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 jan 2007 13:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Pinda-Gsifreak »

Ik denk dat je me broer Orang-pinda bedoelde,

Want die weet er wat meer van.

Hier zijn reactie:
Origineel gepost door Orang-pinda
Als ik jou was zou ik hem laten staan..

De eigenaar ervoor(paar maand geleden) wou hem wel inruilen tegen mijn Calibr Turbo, op een of andere manier voelde ik mij er niet goed bij.
Ten eerste: hij kon mij niet vertellen waarom de turbodruk hoger was als orgineel, terwijl hij niet gechipt is(natuurlijk aan de wastegate gezeten:vertag)
Ten tweede Nu weet ik wat ik heb en dat is een goeie LET.

Ik heb altijd zoiets van: je verkoopt je auto nooit zonder een reden. Ik hoor zovaak verhalen van: ik moet teveel km's maken, ik wil een grotere auto blabla. Maar veel mensen om mij heen die ik 'wel' ken verkopen hun auto altijd, als er teveel dingen loos zijn. Snap niet waarom men niet gewoon eerlijk kan zijn !!

Maargoed toen had die vorige eigenaar hem verkocht aan de huidige, die had binnen 2 weken al iets van 1400euro aan rekeningen(ik achteraf super blij natuurlijk). En zijn smoes om hem te verkopen is omdat hij niet goed bij zijn 'camping' kan komen omdat ie zo laag is. Hij had ook wel interesse in mijn calibra.
Maar toen vertelde ik dat ik mij zorgen maak om de motor.
Een C20LET is gewoon een motor, waar je met gevoel mee om moet gaan.

Wanneer de 'oliepomp' vervangen moet worden, heeft er zich waarschijnlijk een probleem voor gedaan, waardoor je erachter bent gekomen.
Je hebt een oorzaak en een gevolg.
Er was dus iets loos, waarvan de oorzaak de oliepomp was. Wat zijn daar nu de gevolgen van ??

Toen ik hem dit vertelde, heb ik ook niets meer van de huidige eigenaar vernomen.

Mijn advies: laat hem staan !!

Mvg,

Patrick
Astra Gsi 16V
Calibra 4x4 Turbo
Kadett gsi 16v
Gebruikersavatar
Blue Vectra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1091
Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
Locatie: lelystad

Bericht door Blue Vectra »

dat is zeker die gast geweest die de astra na van mijn neefje overgenomen had?
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

Dat bedoel ik dus ... iedereen heeft er IETS aan gedaan ... misschien issie nu eindelijk WEL goed :wink:

Intresse?? Gewoon gaan kijken en je "gezonde" verstand gebruiken :wink:
Dit soort "gezever" heb je toch altijd met snelle auto's :wink:
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Bericht door gsipiloot »

ik heb een tijd geleden ook intresse gehad in deze astra turbo
en ik heb toen 'contact' gehad met de jongen die deze auto heeft opgebouwd

en die jongen heeft hem netjes opgebouwd (naar eigen zeggen)
maar alleen de lak was niet perfect meer en hij had beginnende roest

en de jongen die hem van hem heeft overgenomen reed meteen na de aankoop weg en reed hem in de toerenbegrenzer dus die heeft waarschijnlijk veel lopen stampen
en dan zal er waarschijnlijk wel t 1 en ander kapot gegaan zijn en weer verkocht omdat er grote rekeningen aan zaten te komen (die 1400 euro)
en er zullen waarschijnlijk nog wel een enkele dingen niet helemal in orde zijn :cry:


zo zie je maar weer dat als een liefhebber goed voor zn auto/hobby is en als die hem dan verkoopt dat er zon soort dingen mee kunnen gebeuren

is heel jammer van die auto en van alle moeite en tijd die de kerel erin heeft gestoken die hem heeft opgebouwd echt zonde!!
AstraGSI
forum-gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 mar 2003 22:35

Bericht door AstraGSI »

Dat was ik dus ;)

Het is jammer dat er zo mee omgegaan is.

Heb er zelf veel plezier van gehad. Maarja zoals degene er mee omging, waar ik hem aan verkocht............ :? erg jammer gewoon...

Tuurlijk heb je zo'n turbo om een lekker door te trappen, maar dan ga je er wel verstandig mee om.
AstraGSI
forum-gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 mar 2003 22:35

Bericht door AstraGSI »

Heb trouwens nooit iets gelezen van die oliepomp.

Ben trouwens ook nooit 1 van die gasten die hem na mij in bezit hebben gehad tegengekomen op enige forum.

Toen ik hem de 1e keeer te koop zag staan twijfelde ik om hem terug te kopen. blijft toch iets waar heel wat uur en plezier inzit. ben nu blij dat ik daar niet op door ben gegaan. :)

Nogmaals tis gewoon errug jammer....... :roll:
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Bericht door gsipiloot »

AstraGSI schreef: Nogmaals tis gewoon errug jammer....... :roll:

idd dat was jij :lol:

maar t is echt wel balen dat je zoiets van 0 opbouwt en dat een anderman hem helemaal aftrapt en slecht bij houd
sommige mensen zijn zoiets gewoon nie waard!
Plaats reactie