Foto's meeting nijverdal

Plaats hier je foto repo's!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Delax80
forum-gebruiker
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19 apr 2005 11:03
Locatie: Emmeloord

Foto's meeting nijverdal

Bericht door Delax80 »

vandaag naar meeting in nijverdal geweest....was wel leuk maar niet heeel veel bijzonders. hier paar foto's

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

even verplaatst naar "Meeting foto's".... :wink:
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

damn.. die astra GTC's zien er wel vet uit men!! :P

btw... die blauwe vectra ziet er ook aardig uit.. alleen de achterlichten vind ik minder..
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
Delax80
forum-gebruiker
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19 apr 2005 11:03
Locatie: Emmeloord

opc

Bericht door Delax80 »

een van die gtc's was een OPC....die was echt vetvetvet!!!
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Re: opc

Bericht door Ali-GSI »

Delax80 schreef:een van die gtc's was een OPC....die was echt vetvetvet!!!
correctie, die met die OPC logo's was puur logo tuning. Was namelijk een 170 PK turbo uitvoering. Die met die OPC line pakket eromheen en die blackchrome velgen...

Die gast heeft namelijk een tijd met me kameraad staan praten van die andere GTC met dat NATO kenteken. Das een 200 PK Uitvoering.

Die "OPC" was wel gechipt, maar is geen echt opc hoor ;) Had je aan de bumpers, uitlaat, spoiler, velgen, interieur, pookknop, tellers, stuur kunnen zien. (Om maar even wat op te noemen ;) )
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

2.nullutje schreef:damn.. die astra GTC's zien er wel vet uit men!! :P

btw... die blauwe vectra ziet er ook aardig uit.. alleen de achterlichten vind ik minder..
HE, niks over me achterlichten he! ;) Altijd nog beter dan lexus... Kan geen irmschers vinden of donkerdere achterlichten.. :oops:
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
Delax80
forum-gebruiker
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19 apr 2005 11:03
Locatie: Emmeloord

Re: opc

Bericht door Delax80 »

Ali-GSI schreef:
Delax80 schreef:een van die gtc's was een OPC....die was echt vetvetvet!!!
correctie, die met die OPC logo's was puur logo tuning. Was namelijk een 170 PK turbo uitvoering. Die met die OPC line pakket eromheen en die blackchrome velgen...

Die gast heeft namelijk een tijd met me kameraad staan praten van die andere GTC met dat NATO kenteken. Das een 200 PK Uitvoering.

Die "OPC" was wel gechipt, maar is geen echt opc hoor ;) Had je aan de bumpers, uitlaat, spoiler, velgen, interieur, pookknop, tellers, stuur kunnen zien. (Om maar even wat op te noemen ;) )
hmm ja joh....ik kon het er nie vanaf zien:P maar was heel vette auto idd.....wel lullig voorm dattie dan eruit word gereden door die ernaast stond.

vond die vent van die "OPC" wel beetje babbelaar. hij begon spontaan stoer te doen tege een maat van me over ze auto. ik maakte bijvoorbeelkd een foto ervan....zattie van jaaah maak daar maar een foto van!!
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

denk dat hij die andere eruit rijd (nu nog wel iig ;) ) Ding is namelijk gechipt naar zijn zeggen richting de 210 pk. Maat van me wil hem ook laten chippen, edelkat eronder, ander uitlaatsysteem enz. enz. Die gaat ook wel harder straks ;)
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Trouwens typisch die HS-HJ Astra GSi, of heel vroeg ingevoerde of originele ecotec, zijn de originele GSi wieldoppen. Astra GSi in NL was altijd standaard op 15 inch waaiervelgen. Maar zijn originele GSi wieldoppen op stalen velgen. Bijzonder.
vexz
forum-gebruiker
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 mar 2005 00:10
Locatie: Twente

Bericht door vexz »

pluggie schreef:Trouwens typisch die HS-HJ Astra GSi, of heel vroeg ingevoerde of originele ecotec, zijn de originele GSi wieldoppen. Astra GSi in NL was altijd standaard op 15 inch waaiervelgen. Maar zijn originele GSi wieldoppen op stalen velgen. Bijzonder.
Das Rallyastra, dat zijn 5 gaats velgen van een vectra als ik me niet vergis.. :lol:
Tekst..
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

ja en het is lichtmetaal, geen doppen.
:lol:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Ja plugster uit je (wiel)doppen kijken :lol: wie zei er trouwens "Hey Rallyastra" tegen mij ?? :lol:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Delax80
forum-gebruiker
Berichten: 1268
Lid geworden op: 19 apr 2005 11:03
Locatie: Emmeloord

hahaha

Bericht door Delax80 »

Rallyastra schreef:Ja plugster uit je (wiel)doppen kijken :lol: wie zei er trouwens "Hey Rallyastra" tegen mij ?? :lol:
beetje late reactie....maar dat was ik:P hahha....zag ik je heeeeeel toevallig zaterdag avond ook rondlope op automaxx? op het moment dat iedereen richting bosjes begon te rennen omdat de " autokrassers"daar zoude zitten??
Plaats reactie