spiegels met richtingaanwijzers aansluiten?
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
spiegels met richtingaanwijzers aansluiten?
Hey, heb vandaag mijn spiegels binnengekregen, maar zit er in de astra (GSI 2.0 8v uit '92) al een voorbewerking in de deur waarop ik de spiegels aansluit, of moet ik een nieuwe draad aanleggen?
Dit zijn de spiegels:
Dit zijn de spiegels:
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9299
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Voor de elektrische verstelling is de bekabeling in je dash aanwezig. Als je nog handbediende spiegels had moet je de kabelboom in je deuren vervangen voor een uitgebreidere versie, en het bedieningsknopje regelen. (Oenatje had er nog 1)
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
dr zit standaard spiegelregeling op (elektrisch en verstelbaar) maar geen aansluiting voor de knipperlichten.RedBill schreef:Voor de elektrische verstelling is de bekabeling in je dash aanwezig. Als je nog handbediende spiegels had moet je de kabelboom in je deuren vervangen voor een uitgebreidere versie, en het bedieningsknopje regelen. (Oenatje had er nog 1)
Laatst gewijzigd door 2.nullutje op 26 apr 2006 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
is idd toch wel mooier heh?smatse schreef:kzou je handgrepen ( klinken ) ook mee laten spuiten, evt slotloze handgrepen op de kop proberen te tikken.
dacht eerst van, ik wil hem eigenlijk zo standaard mogelijk houden qua spuitwerk, maar dat staat toch beter heh?
Probleempje met knipperlichten is volgens mij opgelost. Heb toendertijd nog mij cv aangesloten, die heb ik toen op de knipperlichten aangesloten (onder dorpel liepen draden). Dus ik denk dat ik ze daar gewoon bij knoop en maar even kijken wat voor miraculeuze dingen er gaan gebeuren
hou jullie op de hoogte, weten jullie het ook gelijk.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9299
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Die aansluiting van je knipperlichten moet je inderdaad zelf verzorgen. Dat heeft nooit op de astra gezeten dus is het ook logisch dat die bekabeling er niet in zit.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
nou, ze doen het....
Heb de linkerspiegel aangesloten op de groen/zwarte draad onder de linker dorper aangesloten en de rechterspiegel op de wit/zwarte draad, ook onder de linker dorpel.
Heb massa genomen op de schoeven waarmee de spiegels vastzitten. Op deze manier hoeft er maar 1 draadje door de deur heen naar binnen (gaat namelijk nogal lastig).
Maarruhh, ze doen het
Heb de linkerspiegel aangesloten op de groen/zwarte draad onder de linker dorper aangesloten en de rechterspiegel op de wit/zwarte draad, ook onder de linker dorpel.
Heb massa genomen op de schoeven waarmee de spiegels vastzitten. Op deze manier hoeft er maar 1 draadje door de deur heen naar binnen (gaat namelijk nogal lastig).
Maarruhh, ze doen het
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
huhm.... kheb er een kermisautootje van gemaakt...
het zit nu zo dat de lichten op de spiegels en mijn gewone richtingaanwijzers om en om knipperen. terwijl de spiegels nu op dezelfde draden zijn aangesloten als de richtingaanwijzers. Zodra ik mijn cv indruk knipperen ze wel simultaan maar zodra ik mijn alarmverlichting of richtingaanwijzer aanzet, gaan ze dus om en om (eigenlijk ook weer best uniek ofzo ) maar heeft iemand hier meer ervaring mee? Moet ik er een weerstandje ofzo tussengooien?? Please help
ik heb er even filmpjes van gemaakt:
Hier
en
hier
het zit nu zo dat de lichten op de spiegels en mijn gewone richtingaanwijzers om en om knipperen. terwijl de spiegels nu op dezelfde draden zijn aangesloten als de richtingaanwijzers. Zodra ik mijn cv indruk knipperen ze wel simultaan maar zodra ik mijn alarmverlichting of richtingaanwijzer aanzet, gaan ze dus om en om (eigenlijk ook weer best uniek ofzo ) maar heeft iemand hier meer ervaring mee? Moet ik er een weerstandje ofzo tussengooien?? Please help
ik heb er even filmpjes van gemaakt:
Hier
en
hier
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11172
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer: