Melbo ruilt roest voor Oranje

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
$tefan
forum-gebruiker
Berichten: 157
Lid geworden op: 18 jun 2004 18:26

Bericht door $tefan »

Ziet er strak uit. Eens een niet standaard kleur op een GSI! 8)
Grtz, $tefan
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

sandro schreef:mooie waggie zo...

en altijd leuk als er meer kleur komt ,dat zwart blauw en rood kennen we wel..

sandro
Mijn idee 8) over 5 jaar worden de Astra GSI's erg zeldzaam, en dit soort goed gerestaureerde Astra's mogen dan best opvallen :P :D
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Blue Vectra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1091
Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
Locatie: lelystad

Bericht door Blue Vectra »

lekker kleurtje melvin :worship: :thumbsup: of moeten we jou nu mister clementine noemen :lol:

nee hoor... ziet er mega geil uit :wink:
Gebruikersavatar
Sin
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 721
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:14
Contacteer:

Bericht door Sin »

netjes kerel :thumbsup:
W201 fan boy o_0
Gebruikersavatar
Dafly
forum-gebruiker
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 nov 2004 16:21
Locatie: 's-Gravenzande
Contacteer:

Bericht door Dafly »

Nice Nice NICE!

mooie kleur man, strakkies! :thumbsup:
Huub Huub Huub... Astra GSi Truc
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

SJOW!! Dat ziet er ERG netjes uit!! We beginnen een HELE leuke verzameling GSi's te krijgen in tha club .... hopen dat iedereen aanwezig kan zijn op de eerst volgende evenement 8)

Ben ook benieuwd hoe die er in het echt uit ziet!
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Erg mooi Melvin. :wink:
Mooi om te lezen ook, die hele repo.
Vooral het eindresultaat is erg netjes geworden, kost wat, maar dan heb je wat.
En als je slim bent, taxeer dat ding straks nou maar, want als je weer schade geintjes krijgt... wordt je er niet blij van.

The Orange Workz. :wink:

Edit: ik heb nog zo'n plakaat racegaas liggen, doe er niets mee.
Iets voor jou?
Wil hem wel opsturen... kost niet veel iig.
Wel netjes voor achter je grille.
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

Hij wil Zwart gaas :wink: staat denk ik stukkie beter.. en ook weer een detail waar niet de hele menigte me rond rijd :) :P
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Nee idd, kan ik me voorstellen, vind het zelf ook oerlelijk. :lol:
Wil het eventueel wel laten poedercoaten in het zwart? :wink:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Taxeren wil ik inderdaad nog laten doen. Heb al geïnformeerd en het kost iets van €75,- dus voor de kosten moet ik het niet laten. Maar wil hem eerst even helemaal af hebben dus interieur er weer compleet in enzo...anders staat hij er ook weer zo schraal bij als die taxateur komt kijken! :lol:

En ik moet inderdaad nog even achter zwart gaas aan. Ik wil in ieder geval niet van die zooi die na een tijdje gaat roesten. Ik weet niet hoe dat uitpakt met zwart poedercoaten?? Anders vind ik die aanbieding erg interessant (ligt aan de prijs natuurlijk)... :wink:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9304
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Melbo schreef:Taxeren wil ik inderdaad nog laten doen. Heb al geïnformeerd en het kost iets van €75,- dus voor de kosten moet ik het niet laten.
Laat me weten waar!!! Ik heb geinformeerd bij de ANWB, daar kostte dat 250,- dus daar heb ik nog even vanaf gezien. Andere bedrijven had ik nog niet gevonden...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Zie PM. :wink:
Met poedercoaten wordt het wel iets duurder.
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
GJ16V
forum-gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 mar 2004 22:54
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door GJ16V »

Ziet er echt netjes uit man staat hem goed dat oranje :thumbsup:
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

Damn, ziet er echt supervet uit man!! :o

Ik krijg meteen weer motivatie om mijn wagentje op te lappen. :P
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

RedBill schreef:
Melbo schreef:Taxeren wil ik inderdaad nog laten doen. Heb al geïnformeerd en het kost iets van €75,- dus voor de kosten moet ik het niet laten.
Laat me weten waar!!! Ik heb geinformeerd bij de ANWB, daar kostte dat 250,- dus daar heb ik nog even vanaf gezien. Andere bedrijven had ik nog niet gevonden...
Bij de interne taxateur van ZLM verzekeringen. Heb zijn telefoonnummer hier naast me liggen. Als mijn audio erin zit & hij (voorlopig) helemaal klaar is ga ik de beste man een x een belletje doen. Volgens mijn tussenpersoon kost een taxatie dus ongeveer 75 euro...of die muts moet het mis hebben natuurlijk... :roll:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9304
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Dus ik kan ook het beste even bij mijn eigen verzekeraar vragen neem ik aan dan...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

RedBill schreef:Dus ik kan ook het beste even bij mijn eigen verzekeraar vragen neem ik aan dan...
Of je moet naar Zeeland willen rijden om je auto te taxeren... :lol:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9304
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Melbo schreef:
RedBill schreef:Dus ik kan ook het beste even bij mijn eigen verzekeraar vragen neem ik aan dan...
Of je moet naar Zeeland willen rijden om je auto te taxeren... :lol:
Dan ben ik nog goedkoper uit dan bij de ANWB... :shock:
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Opel GSI
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mar 2003 14:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Opel GSI »

RedBill schreef:Dus ik kan ook het beste even bij mijn eigen verzekeraar vragen neem ik aan dan...
Ik ga het binnenkort bij deze laten doen:
http://www.steijntaxaties.nl

komt voor 110,- naar je huis toe, en elke volgende auto is 85,-
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

RedBill schreef:
Melbo schreef:Taxeren wil ik inderdaad nog laten doen. Heb al geïnformeerd en het kost iets van €75,- dus voor de kosten moet ik het niet laten.
Laat me weten waar!!! Ik heb geinformeerd bij de ANWB, daar kostte dat 250,- dus daar heb ik nog even vanaf gezien. Andere bedrijven had ik nog niet gevonden...
Mijn Astra wordt woensdag 1 maart aan huis getaxeerd voor €98,-. De man die ik aan de telefoon kreeg heeft zelf destijds een rode Astra GSI nieuw gekocht en is bekend met het roesten van de achterschermen. Verder een heel leuk gesprek met die man gehad over alles in, op en aan de auto! :)

De expert die hem komt taxeren is zelf ook een jaar of 15 bij Opel werkzaam geweest dus wat dat betreft kan het gewoon niet mis gaan! :lol: Na het taxeren krijg je binnen enkele weken een compleet taxatierapport thuisgestuurd wat 2 jaar geldig is.

Ze taxeren landelijk aan huis. Indien er nog mensen zijn die hun auto willen taxeren, bel: 023-5622944. Je krijgt dan Jonkel Wesdorp aan de lijn.

Misschien leuk om een Astra-GSI-club-taxatiedag te houden voor meerdere GSI's tegelijk?? Ik zal in ieder geval mijn bevindingen binnenkort even posten! :wink:
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

ik laat het altijd bij ecd bergweg doen in cappelle die komen net als iedereen bij je thuis en even ter advies er IS geen 1 taxatie raport 2 jaar geldig!!!
het is altijd voor 1 jaar wettelijk door de VERZEKERAARS vast gelegt
en ga even na of je ALL RISK verzekerd ben anders heb je niks aan een taxatie raport
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

chucky66 schreef:ik laat het altijd bij ecd bergweg doen in cappelle die komen net als iedereen bij je thuis en even ter advies er IS geen 1 taxatie raport 2 jaar geldig!!!
het is altijd voor 1 jaar wettelijk door de VERZEKERAARS vast gelegt
en ga even na of je ALL RISK verzekerd ben anders heb je niks aan een taxatie raport
Mmmz...das wel verrot dat het wettelijk maar 1 jaar is... :? Nuttige info Fred tnx!

En ik ben NOG niet allrisk verzekerd. Ligt er even aan wat voor prijskaartje daaraan hangt. Over een half jaar ben ik klaar met school dus dan gaat hij zowiezo allrisk in de verzekering, maar ik weet niet of ik dat nu al kan lijden elke maand.

Het gaat mij er voorlopig meer om dat als een of andere koe mij geen voorrang geeft en hem er eens lkkr inplant, dat de verzekering dan niet zegt: "Hier jongen heb je 1000 euro...koop er maar iets leuks van!" terwijl ze je een aai over je bol geven... :?

Of maakt dat geen hol uit ondanks dat hij getaxeerd is? :roll:
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Bericht door Bart(astra) »

Melbo schreef:
chucky66 schreef:ik laat het altijd bij ecd bergweg doen in cappelle die komen net als iedereen bij je thuis en even ter advies er IS geen 1 taxatie raport 2 jaar geldig!!!
het is altijd voor 1 jaar wettelijk door de VERZEKERAARS vast gelegt
en ga even na of je ALL RISK verzekerd ben anders heb je niks aan een taxatie raport
Mmmz...das wel verrot dat het wettelijk maar 1 jaar is... :? Nuttige info Fred tnx!

En ik ben NOG niet allrisk verzekerd. Ligt er even aan wat voor prijskaartje daaraan hangt. Over een half jaar ben ik klaar met school dus dan gaat hij zowiezo allrisk in de verzekering, maar ik weet niet of ik dat nu al kan lijden elke maand.

Het gaat mij er voorlopig meer om dat als een of andere koe mij geen voorrang geeft en hem er eens lkkr inplant, dat de verzekering dan niet zegt: "Hier jongen heb je 1000 euro...koop er maar iets leuks van!" terwijl ze je een aai over je bol geven... :?

Of maakt dat geen hol uit ondanks dat hij getaxeerd is? :roll:
Mijne is ook pas weer door CED gedaan voor de nieuwe verzekering.
Verzekeringg eiste een rapport van max een half jaar oud !
Daarna willen ze een nieuw rapport om de drie jaar !

Heb even een tijdje zitten kletsen met Dhr Theunissen van CED. Maar alles hangt toch erg veel af van de schade-taxateur bij evt schade.
Als er bv alleen maar op inet gekeken wordt voor de dagwaarde en de schade-expert vindt, dat hij niet meer waard is.. kan er uiteindelijk een derde bij komen, die dan meestal precies in het midden gaat zitten... :shock:
Dus is belangrijk of de schade-taxateur zelf de moeite wil nemen om bv kontakt op te nemen met CED en taxatierapport bekijkt...
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Dat lijkt me dan ook weer sterk. Jij hebt toch op papier staan hoeveel je auto waard is...dan kunnen ze daar niet omheen draaien ook! Daar zal de rechter je gelijk in geven mocht het zover komen...lijkt mij dan... :?
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Bericht door Bart(astra) »

Ik weet niet of er ooit naar de rechter is gegaan.
Maar Hij vertelde over enkele situaties waarbij het toch echt zo gelopen is !

Ik zou het ook niet zomaar pikken !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Plaats reactie