Te koop Astra F Station Turbo

Bied hier je Astra GSI onderdelen te koop aan. (Parts For Sale GSI related)
Forumregels
LEES: Regels voor het "Te koop" aanbieden!!!

MEDEDELING: Indien je onderwerp hier niet aan voldoet dan wordt hij verwijderd en zal je per PB een bericht hier over krijgen van één van de moderatoren!
Plaats reactie
Bazzz
forum-gebruiker
Auto('s): Astra F Station Turbo

Te koop Astra F Station Turbo

Bericht door Bazzz » 06 jul 2019 21:10

Bij deze bied ik hier mijn Astra Station Turbo te koop aan en gaat weg omdat ik wat anders op het oog heb.

Afbeelding

Ik rijd nu 6 jaar met veel plezier dagelijks met deze auto, hij is van 1997 en heeft inmiddels goed 286.000 op de teller.
Met het inbouwen van het Turbo blok (01-08-2007) is het blok geheel gereviseerd en heeft het nu +/- 168.000 gelopen.
Het is een auto die lekker van zijn plek komt, hij is gechipt naar 280PK en heeft een 76mm RVS uitlaatsysteem van af het spruitstuk.

Een week of 3 geleden is hij weer APK goedgekeurd, dus voorlopig is daar tot 27-06-2020 geen omkijken naar.
Vorig jaar APK is bij 275.010km de distributieriem, loop- spanrollen en waterpomp vervangen, is er een nieuw stuurhuis in gekomen en zijn alle filters en vloeistoffen ververst/vervangen.

Hij staat rondom op 17" BBS RK wielen met bandenmaat 205/40 - 17", voor nieuw en achter 75%.
Met de ombouw naar Turbo zijn ook de remmen en de ophanging aangepast, voor heeft hij een schroefveren en calibra Turbo klauwen en schijven, achter in hardheid instelbare gele koni's met verlagings veren en schijfremmen van een Astra G OPC en heeft de achter as een stabilisatorstang van de GSI gekregen waardoor die wat stijver is.

December 2016 ben ik bij de RDW geweest en staat hij sinds die tijd ook als 2.0 16v Turbo op Kenteken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook het interieur ziet er voor zijn leeftijd nog keurig uit.
Wat vooral heerlijk is is de grote bagage ruimte in de kofferbak, zeker als je ook nog de achterbank naar voren klapt.
Ideaal voor als je er mee op vakantie wil of een grote lading moet vervoeren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De audio is netjes weggewerkt in de reservewiel bak zodat de volle ruimte van de kofferbak benut kan worden.

Afbeelding

Voor meer vragen, info of heb je interesse?, stuur gerust een PB

Groeten Sebas.

Bart(astra)
Moderator
Moderator
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,

Re: Te koop Astra F Station Turbo

Bericht door Bart(astra) » 08 jul 2019 22:13

Modbreak:

:!: Het is verplicht een prijsindicatie te geven in het verkoop gedeelte om duidelijkheid te scheppen.

Moderator: bart(astra)
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase

Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4

Plaats reactie