subframe

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Plaats reactie
Sytse217
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 nov 2011 21:18

subframe

Bericht door Sytse217 »

Hallo,

Ik had een vraagje over het subframe voor een astra gsi. Mijn huidige is krom, nu heb ik een tweedehands opgehaald maar als ik deze op de grond lig zoals die ook onder de auto komt. Dan staan de twee uiteinden die vooraan vast komen niet waterpas. Vanaf de grond gemeten komt de ene kant ong een cm hoger. Lijkt me dat deze dan ook niet recht is of het moet zo horen, wat me stug lijkt.

Kan iemand hier wat meer informatie over verschaffen?

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: subframe

Bericht door astra-gsi-666 »

Sytse217 schreef:Hallo,

Ik had een vraagje over het subframe voor een astra gsi. Mijn huidige is krom, nu heb ik een tweedehands opgehaald maar als ik deze op de grond lig zoals die ook onder de auto komt. Dan staan de twee uiteinden die vooraan vast komen niet waterpas. Vanaf de grond gemeten komt de ene kant ong een cm hoger. Lijkt me dat deze dan ook niet recht is of het moet zo horen, wat me stug lijkt.

Kan iemand hier wat meer informatie over verschaffen?

Alvast bedankt
is niet normaal ,heb vandaag nog een subframe in de handen gehad.
die is wel recht,komt van een calibra,als je die wilt laat maar iets weten.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: subframe

Bericht door Bart(astra) »

Heb ook nog wel een subframe over..
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Plaats reactie