Deuren GSI.. overzetten

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Plaats reactie
MikeEhv
forum-gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 okt 2013 18:43
Auto('s): Opel Astra f 1.8 16v
Locatie: Eindhoven

Deuren GSI.. overzetten

Bericht door MikeEhv »

Hallo allemaal..

Ik ben flink bezig met mijn Astra 1.8 16v om te bouwen naar een GSI (Look).
Nu wil ik graag de deuren van een GSI op mijn auto monteren, zodat ik dus elektrische ramen en spiegels heb.
Dit lijkt mij slimmer ipv alles los om te gaan gooien.
Mijn vraag is alleen.. zit er standaard in mijn auto connectoren oid om die ramen en spiegels op aan te sluiten? Of hebben niet alle astra f dezelfde kabelboom?.

Alvast bedankt!
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Deuren GSI.. overzetten

Bericht door renej »

MikeEhv schreef:Hallo allemaal..

Ik ben flink bezig met mijn Astra 1.8 16v om te bouwen naar een GSI (Look).
Nu wil ik graag de deuren van een GSI op mijn auto monteren, zodat ik dus elektrische ramen en spiegels heb.
Dit lijkt mij slimmer ipv alles los om te gaan gooien.
Mijn vraag is alleen.. zit er standaard in mijn auto connectoren oid om die ramen en spiegels op aan te sluiten? Of hebben niet alle astra f dezelfde kabelboom?.

Alvast bedankt!
Moet je even in je zekeringkast kijken naar de zekering 1/ 10/ 7 of je daar ook metalen pinnetjes hebt indien ja is hij voorbereid indien niet dan is het niet mogelijk.Tenzij jezelf vele draden wilt trekken enzo.
1= CV
10= electrische ramen
7= electrisch verstelbare en verwarmde spiegels.
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Deuren GSI.. overzetten

Bericht door RedBill »

Waarschijnlijk is jouw Astra niet voorbereid op de opties voor elektrische ramen als je dat nu niet in je wagen hebt zitten. Alleen de NL GSi's MY '91-'94 waren standaard voorbereid op dat soort opties ook al zaten ze er niet in. Dan hoefde je alleen een andere kabelboom in de deuren zelf te plaatsen en klaar is kees.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Deuren GSI.. overzetten

Bericht door renej »

een sloop gsi kopen en hele draadboom overzetten, ben ik nu ook meebezig en is heel goed te doen ongeveer 4 dagen is alles klaar.
SoulHunt
forum-gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jan 2013 10:35
Auto('s): Opel Astra F Gsi C18XE
Locatie: Zevenaar

Re: Deuren GSI.. overzetten

Bericht door SoulHunt »

renej schreef:een sloop gsi kopen en hele draadboom overzetten, ben ik nu ook meebezig en is heel goed te doen ongeveer 4 dagen is alles klaar.
of eventueel van een cabrio. Heb daarvan de kabelboom nog liggen :)
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Deuren GSI.. overzetten

Bericht door renej »

SoulHunt schreef:
renej schreef:een sloop gsi kopen en hele draadboom overzetten, ben ik nu ook meebezig en is heel goed te doen ongeveer 4 dagen is alles klaar.
of eventueel van een cabrio. Heb daarvan de kabelboom nog liggen :)
Cabrio heeft volgens mij een andere draadboom dan een 3 deurs uitvoering.
Plaats reactie