van x20xev naar c20let

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: van x20xev naar c20let

Bericht door renej »

gladde prater die jeroen van c20xeparts, heb hier iemand gehad die heeft mij een verhaal verteld breek me de mond niet open...
koop nooit een motor van een pallet maar ga opzoek naar een donor auto, kun je de motor horen en ermee rijden.
Gebruikersavatar
mikejuhhh
forum-gebruiker
Berichten: 669
Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
Locatie: reusel

Re: van x20xev naar c20let

Bericht door mikejuhhh »

Ja hij zegt dat hij de garantie geeft dat die gewoon goed loopt, en hij woont hier niet zo ver vandaan dus als er iets is ben ik er ook zo.
En rene dat wou ik ook maar er zijn er zo weinig, er staat een breedbouw kadet te koop waar je het blok dus van kan horen etc maar dat is ook weer gelijk een eind rijden en niet met coscast kop .
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: van x20xev naar c20let

Bericht door renej »

ja die kadett staat hier in groningen, maar coscast moet je niet naar kijken iedereen kickt op het woord coscast maar ook die koppen willen wel eens stuk gaan. staat een heel verhaal van op het opel forum.

Enigste voordeel bij die motor van jeroen is dat je geen TC hebt, maar met TC kun je de klep eruit draaien en heb je hetzelfde en de ecu voor die klep niet gebruiken uiterraad.
Plaats reactie