m2.8 diss cosscast

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: m2.8 diss cosscast

Bericht door The Undertaker »

Erwin heeft wel gelijk en er is dan geen reden om te zeggen dat het niks toevoegt en zeker niet dat je niks anders van Erwin gewend ben. :roll:

Opel is soms behoorlijk willekeurig geweest met plaatsten van componenten. De vraag in de startpost over wanneer de M2.8 DIS in combinatie met een Coscast is geleverd is gewoon niet te zeggen. Puur giswerk in en geen duidelijke periode, het blijft allemaal bij een gok. Er zullen er ongetwijfeld meer geleverd zijn dan hier vermeld.
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: m2.8 diss cosscast

Bericht door renej »

The Undertaker schreef:Erwin heeft wel gelijk en er is dan geen reden om te zeggen dat het niks toevoegt en zeker niet dat je niks anders van Erwin gewend ben. :roll:

Opel is soms behoorlijk willekeurig geweest met plaatsten van componenten. De vraag in de startpost over wanneer de M2.8 DIS in combinatie met een Coscast is geleverd is gewoon niet te zeggen. Puur giswerk in en geen duidelijke periode, het blijft allemaal bij een gok. Er zullen er ongetwijfeld meer geleverd zijn dan hier vermeld.
` klaaie ze de pagina wel vol` is dat de manier waarop je hier op het forum met elkaar omgaat, de vraag is gewoon heel simpel wanneer het geleverd is ,dit is de tweede keer dat je zo`n dom antwoordt van hem krijgt.

Of is dit een forum waar een iedereen alleen een hele hoge eigen dunk heeft technische vragen word hier ook niet veel meer op gereageert ze komen hier alleen nog polyesther laten zien volgens mij.
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: m2.8 diss cosscast

Bericht door The Undertaker »

Zijn antwoord is niet dom renej, hij is reëel.

Omdat Opel zo'n willekeur heeft gehad kan je niet duidelijk zeggen dat een bepaalde combi van mei 1993 tot september 1994 is geleverd. Zoals ik al zei er is geen duidelijke lijn. Je kan zeggen wanneer fase 1 en fase 2 is geleverd maar wanneer de M2.8 dis met Coscast is geleverd kan je gewoon niet. Alle posts zijn pure speculatie waarbij andere gebruikers aangeven dat zij er één hebben gehad met de maand en bouwjaar ervan. Dus hierdoor krijg je wel 10 pagina's vol en heb je nog steeds geen antwoord op je vraag alleen een aantal maanden met bouwjaar. Ik ga er van uit dat hij dat bedoeld.

Op technische vragen wordt wel degelijk gereageerd, vergeet alleen niet dat het forum niet meer is wat het 5-6 jaar geleden was. Velen hebben geen GSi meer en komen hier (bijna) niet meer. Hierdoor is er wel veel kennis op het forum (zie de zoekfunctie) maar niet altijd meer bij de gebruikers. Hierdoor wordt er inderdaad weinig gereageerd. Qua dat soort zaken kan je beter op het Opel-forum zitten omdat daar de gebruikersgroep veel groter is. Hard om te zeggen maar het is helaas zo.
Op dit moment zijn er inderdaad een aantal gebruikers die de Rieger Infinity II set "Tha Bomb" vinden. Ook zij hebben het recht hun project hier te tonen, net als ieder ander. Het is ook niet mijn stijl maar ik heb wel respect voor die mannen omdat ze hun hart en ziel in die auto's leggen. Vind je het niks dan reageer je niet in hun onderwerpen, wil je ze steunen dan kan dat ook.

Al met al zitten hier de laatste liefhebbers van de GSi en dat zijn er niet veel meer. Verwacht dan ook niet binnen één dag 10 reacties. Verder is er heel veel zelf te vinden op internet, een medium dat door sommigen niet wordt gebruikt. Een vraag hebben is goed, stellen nog beter maar het is pas echt top als men eerst research doet en dan een vraag stelt. Veel is te vinden hier op het forum alleen al. Soms wordt er in een kort tijdsbestek 4x dezelfde vraag gesteld omdat men geen research doet.
Ik denk niet dat men hier een hoge eigen dunk heeft, eerder een liefde voor de Astra GSi. Verder is dit forum vrijblijvend, vind je het niks dan wordt je zeker niet verplicht terug te komen. Wat wij als Team vragen is om elkaar met respect te behandelen en het Forumreglement te volgen. Vind je dat je onjuist bejegend wordt neem dan contact op met iemand uit het bestuur of mij maar ga zelf geen vete creëren. En nee wij zijn ook niet heilig, ook ik heb me hier aan schuldig gemaakt in het verleden maar heb daar wel mijn excuus voor aangeboden.

laten we het dus allen gezellig houden hier en niet gaan lopen flammen naar elkaar. Er is al genoeg ellende in de wereld. :roll:
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: m2.8 diss cosscast

Bericht door oenatje »

ach rene, ik sla de teksten van erwin altijd over, die staan toch altijd vol dialect en taal fouten
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: m2.8 diss cosscast

Bericht door oenatje »

fijn, worden er nog berichten gewist ook.
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: m2.8 diss cosscast

Bericht door renej »

wat mij betreft mag dit onderwerp wel dicht, als ik alles van te voren had geweten............
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: m2.8 diss cosscast

Bericht door Bart(astra) »

 
Modbreak:
  Dit topic is op verzoek van de topicstarter gesloten.

Mochten er nog mensen behoefte hebben iets uit te praten, graag over de pm !
 
Moderator: Bart(astra)
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gesloten