Aerodynamica astra gsi fase 1

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door The Undertaker »

Mikeopel schreef:hehe uuh heb ik wel alleen die liggen thuis op me andere hardeschijf :mrgreen:

ps moet toevallig ook net deze pagina even hebben :mrgreen:
:mrgreen:
Foxs schreef:zal zondag wel even een foto maken van me bodem
Thanks Tim!
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door Mikeopel »

Foxs schreef:zal zondag wel even een foto maken van me bodem
welke zondag :mrgreen: ??

als je ze heb wil je ze hier plaatsen tim?
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
Gebruikersavatar
TurboTim
Moderator
Moderator
Berichten: 1528
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
Auto('s): ASTRA GS16V c20let
Locatie: Zeeland

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door TurboTim »

Via whatsapp naar je verstuurt
* Never drive your :gsi: faster than your guardian angel can fly ! *


* ASTRA GSi16V c20let

Irmscher promoteam

Digidash promoteam
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door The Undertaker »

Een oude foto van André Botter die goed laat zien hoe zijn splitter eruit ziet nadat hij hem verrot had gereden (niet alleen een randje maar een hele plaat)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door Mikeopel »

ja had ik ook al gezien daarom wil ik een hardere kunstof dan wat hij heeft,
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door The Undertaker »

Mikeopel schreef:ja had ik ook al gezien daarom wil ik een hardere kunstof dan wat hij heeft,
Onderwerp: Time Attack Kadett Turbo
Andre Botter schreef:Rij ik vanavond weer een keer met de kadett rij ik de hele zooi voor naar de klote (Splitter, Riegerlip en Bumper) op een stalen rijplaat die iets te hoog ligt.
Leuk zo'n dijk verzwaring voor de deur:fy1
Materiaalkeuze maakt hier geen drol uit. Te hard geeft minder mee wat weer breuken tot gevolg heeft en is ook weer zwaarder.
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door Mikeopel »

heb het hem toen der tijd ook al een keer na gevraagd waarom hij die materiaal keuze had gemaakt.
ik ga daar niet voor kiezen. want hij zei zelf ook dat het te zacht was..
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door The Undertaker »

Ik zou voor het lichtste gaan zoals dat coropast en dan lamineren in echt carbon, dan heb je de dikte en de stevigheid

Afbeelding
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door astra-gsi-666 »

is dat niet te fragiel,kan je daar niet beter ppde voor gebruiken.
danny gsi 666
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door The Undertaker »

astra-gsi-666 schreef:is dat niet te fragiel,kan je daar niet beter ppde voor gebruiken.
danny gsi 666
Niet als je er echt carbon overheen trekt.
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door Mikeopel »

ik had de meeste al gevonden :corn:
alleen ik was ze vergeten waar ze stonden toen ik ze wilden poste :verdict:
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door The Undertaker »

Mikeopel schreef:ik had de meeste al gevonden :corn:
alleen ik was ze vergeten waar ze stonden toen ik ze wilden poste :verdict:
Bij deze :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door Mikeopel »

hehe. maar als het goed is heb ik thuis nog een bijna volle rol, polyester.
dus ik denk dat ik dat ga gebruiken, bespaard weer geld :mrgreen:
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door astra-gsi-666 »

The Undertaker schreef:
Mikeopel schreef:ik had de meeste al gevonden :corn:
alleen ik was ze vergeten waar ze stonden toen ik ze wilden poste :verdict:
Bij deze :mrgreen:
vet man,dat is nog aerodynamica.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
DarkDaedelus
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 625
Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
Auto('s): Astra F GSI C20XE
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door DarkDaedelus »

Hoe veel verder zijn jullie nog gekomen met dit idee? :)

Heb het ook enige aandacht gegeven;

De e46 waarmee ik bij de meeting van zandvoort was meegereden, heeft ook zo'n 'afdekplaat' onderlangs. Ook erg vlak gemaakt van onder.

Overigens door het lijstje gaande; vond ik dit wel grappig:

Marke Modell cw Fläche cw*F Quelle
Nissan GT-R (2009-) 0,31 2,30 0,713 T
Opel Astra F Sufenheck 0,31 1,97 0,610
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door Mikeopel »

DarkDaedelus schreef:Hoe veel verder zijn jullie nog gekomen met dit idee? :)

Heb het ook enige aandacht gegeven;

De e46 waarmee ik bij de meeting van zandvoort was meegereden, heeft ook zo'n 'afdekplaat' onderlangs. Ook erg vlak gemaakt van onder.

Overigens door het lijstje gaande; vond ik dit wel grappig:

Marke Modell cw Fläche cw*F Quelle
Nissan GT-R (2009-) 0,31 2,30 0,713 T
Opel Astra F Sufenheck 0,31 1,97 0,610
uuh skyline kopen en kant en klaare panelen bestelen :mrgreen:
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door renej »

Ik zit dit allemaal eens te lezen maar helpt dit eigenlijks wel eens om je bodem dicht te maken etc, ik zie het nut er niet van in en op de openbare weg heb je er geen r*k aan.
Achter elk bosje staat tegenwoordig een camera met 3x uitzoomlens om je op de foto te zetten.
denk niet dat de auto er harder omgaat lopen.
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door Mikeopel »

dan denk jij dat dan toch niet...
ik zeg probeer ook eens google. ipv van dingen gaan roepen.

het is niet alleen openbare weg..
dan als nog waarom hebben de nieuwe bmw audi. renault. seat vw dichten dan wel alleen voor of midden open en voor en achter.
neem nu de nieuwe m1/m3/m5... daar zit het ook onder.
en als jij het nut er niet van inziet hoef je het ook niet te doen.
en hardrijden is op eigen verantwoordelijkheid.. dus jah..
je kan wel eens geflits worden......
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door just_nll »

renej schreef:Ik zit dit allemaal eens te lezen maar helpt dit eigenlijks wel eens om je bodem dicht te maken etc, ik zie het nut er niet van in en op de openbare weg heb je er geen r*k aan.
Achter elk bosje staat tegenwoordig een camera met 3x uitzoomlens om je op de foto te zetten.
denk niet dat de auto er harder omgaat lopen.
hahaha bij deze durf ik er wel geld op te wedden dat het degelijk wel helpt waarom hebben auto s van tegenwoordig en race wagens afdekplaten voor de lol ofzo??? vertel maar :verdict: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door renej »

Mikeopel schreef:dan denk jij dat dan toch niet...
ik zeg probeer ook eens google. ipv van dingen gaan roepen.

het is niet alleen openbare weg..
dan als nog waarom hebben de nieuwe bmw audi. renault. seat vw dichten dan wel alleen voor of midden open en voor en achter.
neem nu de nieuwe m1/m3/m5... daar zit het ook onder.
en als jij het nut er niet van inziet hoef je het ook niet te doen.
en hardrijden is op eigen verantwoordelijkheid.. dus jah..
je kan wel eens geflits worden......
Dat denk ik ook lekker, voor de openbare weg 50/60 en 120/130 harder mag je niet want dan ben je een grote crimineel tegenwoordig,
auto wil met of zonder dicht gespijkerde bodem ook 120.

m1/m3/m5 zijn puur sportauto`s maar hoe denk je dat zo`n bodem na 3 jaar gebruik in NL eruit ziet met alle drempels, denk niet dat er veel van over blijft.
Als je een auto hebt speciaal voor racen kan ik er nog enigszins inkomen. maar voor op de openbare weg.......
Gebruikersavatar
just_nll
forum-gebruiker
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
Locatie: Amsterdam

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door just_nll »

renej schreef:
Mikeopel schreef:dan denk jij dat dan toch niet...
ik zeg probeer ook eens google. ipv van dingen gaan roepen.

het is niet alleen openbare weg..
dan als nog waarom hebben de nieuwe bmw audi. renault. seat vw dichten dan wel alleen voor of midden open en voor en achter.
neem nu de nieuwe m1/m3/m5... daar zit het ook onder.
en als jij het nut er niet van inziet hoef je het ook niet te doen.
en hardrijden is op eigen verantwoordelijkheid.. dus jah..
je kan wel eens geflits worden......
Dat denk ik ook lekker, voor de openbare weg 50/60 en 120/130 harder mag je niet want dan ben je een grote crimineel tegenwoordig,
auto wil met of zonder dicht gespijkerde bodem ook 120.

m1/m3/m5 zijn puur sportauto`s maar hoe denk je dat zo`n bodem na 3 jaar gebruik in NL eruit ziet met alle drempels, denk niet dat er veel van over blijft.
Als je een auto hebt speciaal voor racen kan ik er nog enigszins inkomen. maar voor op de openbare weg.......
wat denk je bijvoorbeeld van de doorstroming van de auto ?????? het verbruik beetje logisch na denken :wink:
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door renej »

just_nll schreef:
renej schreef:
Mikeopel schreef:dan denk jij dat dan toch niet...
ik zeg probeer ook eens google. ipv van dingen gaan roepen.

het is niet alleen openbare weg..
dan als nog waarom hebben de nieuwe bmw audi. renault. seat vw dichten dan wel alleen voor of midden open en voor en achter.
neem nu de nieuwe m1/m3/m5... daar zit het ook onder.
en als jij het nut er niet van inziet hoef je het ook niet te doen.
en hardrijden is op eigen verantwoordelijkheid.. dus jah..
je kan wel eens geflits worden......
Dat denk ik ook lekker, voor de openbare weg 50/60 en 120/130 harder mag je niet want dan ben je een grote crimineel tegenwoordig,
auto wil met of zonder dicht gespijkerde bodem ook 120.

m1/m3/m5 zijn puur sportauto`s maar hoe denk je dat zo`n bodem na 3 jaar gebruik in NL eruit ziet met alle drempels, denk niet dat er veel van over blijft.
Als je een auto hebt speciaal voor racen kan ik er nog enigszins inkomen. maar voor op de openbare weg.......
wat denk je bijvoorbeeld van de doorstroming van de auto ?????? het verbruik beetje logisch na denken :wink:
Verbruik naar beneden kom jongens wees eens eerlijk zoals redbill eerder aangaf voor de openbare weg heeft dit geen nut.
Kijk eens naar die race opel eerder in dit draadje daar rij je hier 10 meter mee en dan ben je de eerste delen kwijt.
En zoals jullie weten word er vanuit de fabriek al gelogen over het verbruik van de auto. zie het al voormij een opel adam met dichtgespijkerde bodem :confused:

Maargoed ieder zo zijn idee maar zie het nut er niet van in om je auto die 20 jaar oud is de bodem nog even dicht te maken zoals ik eerder zei hier in NL totaal geen nut.
Race auto dat je dan tot het uiterste gaat kan ik inkomen maar voor de rest ... denk dat je beter geld in de auto kunt steken om hem zo te houden als hij is en voor sommigen hier misschien nog enigszins origineel.
Ik ben er ook met mijn domme kop ingestonken en dacht dat je met een lexmaul inlaat/ cat vervanger etc extra pk`s kreeg maar is allemaal bullshit mits je alles goed op elkaar afstemt wat zelden gebeurd.
lexmaul/ open luchtfilters zijn motor vernielers, origineel loopt net zo goed.
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door oenatje »

renej schreef:
Dat denk ik ook lekker, voor de openbare weg 50/60 en 120/130 harder mag je niet want dan ben je een grote crimineel tegenwoordig,
auto wil met of zonder dicht gespijkerde bodem ook 120.

m1/m3/m5 zijn puur sportauto`s maar hoe denk je dat zo`n bodem na 3 jaar gebruik in NL eruit ziet met alle drempels, denk niet dat er veel van over blijft.
Als je een auto hebt speciaal voor racen kan ik er nog enigszins inkomen. maar voor op de openbare weg.......
koop een seat marbella, die gaan ook 120. weinig verbruik
Gebruikersavatar
mikejuhhh
forum-gebruiker
Berichten: 669
Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
Locatie: reusel

Re: Aerodynamica astra gsi fase 1

Bericht door mikejuhhh »

oenatje schreef:
renej schreef:
Dat denk ik ook lekker, voor de openbare weg 50/60 en 120/130 harder mag je niet want dan ben je een grote crimineel tegenwoordig,
auto wil met of zonder dicht gespijkerde bodem ook 120.

m1/m3/m5 zijn puur sportauto`s maar hoe denk je dat zo`n bodem na 3 jaar gebruik in NL eruit ziet met alle drempels, denk niet dat er veel van over blijft.
Als je een auto hebt speciaal voor racen kan ik er nog enigszins inkomen. maar voor op de openbare weg.......
koop een seat marbella, die gaan ook 120. weinig verbruik
Hahaha :mrgreen:
Plaats reactie