Kabelboom c20xe

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
The Vizitor
forum-gebruiker
Berichten: 320
Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
Locatie: Cuijk

Kabelboom c20xe

Bericht door The Vizitor »

Hallo mensen,

Ik zit hier met een probleem waar ik even niet meer uitkom. Heb dus een c20xe hier staan die uit een corsa b komt. Nu Is er een hoop geknipt. Voordat ik deze inbouw wil I dit graag weer goed krijgen. Wie kan mij even wegwijs maken hoe het precies zit.

Afbeelding

Het brandstofpomp relais zit volgens mij ergens anders, ook Is de stekker die in de auto komt er helemaal afgehaald en ik weet niet waar deze normaal aan vast zit. Voor de temperatuur voeler Is ook een extra draad getrokken.

Bij de start en laad boom zijn drie draden afgeknipt zie foto.

Iemand die kan helpen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-
Gebruikersavatar
The Vizitor
forum-gebruiker
Berichten: 320
Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
Locatie: Cuijk

Re: Kabelboom c20xe

Bericht door The Vizitor »

Volgens mij zit de stekker van foto 3 normaal naast het stuur apparaat en klik je deze aan de auto vast. Nu Is deze van de kabelboom af. Hoe kan ik uitzoeken waar deze draden aan horen. Of Is Is gewoon in de buurt van de stekker van de ecu kleur op kleur terug zetten? Dit Is die 9 polige stekker

-
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Kabelboom c20xe

Bericht door pascal1109 »

Heb je geen schema van de complete kabelboom dan? Daar staan namelijk ook de draadkleuren op.
Is even wat uitzoekwerk, maar ja...dat blijf je houden als er overal geknipt is.
Denk dat er maar erg weinig mensen zijn die zo even weten waar het hoort. Zeker vanaf wat foto's op afstand ;)
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
The Vizitor
forum-gebruiker
Berichten: 320
Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
Locatie: Cuijk

Re: Kabelboom c20xe

Bericht door The Vizitor »

Ja dat dacht ik al, de kleuren heb ik al gevonden alleen ik weet niet of ik die er zo maar tussen kan maken. Zijn namelijk ook een aantal kleuren dubbel

-
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Kabelboom c20xe

Bericht door pascal1109 »

En daarom moet je even met het schema ernaast gaan kijken :wink:
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Plaats reactie