opel astra f interieur

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
opelasbak
forum-gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2015 13:19

opel astra f interieur

Bericht door opelasbak »

ik word vanaf volgende week trotse eigenaar van een astra f station uit ''94 nou liep ik alleen tegen een probleem.
het is een ex rokers auto en hij zit vol met gaten en dan niet eens echt van het roken maar gewoon echt happen uit de wangen van de stoelen.

nou zat ik te zoeken op marktplaats naar ander interieur en nou kom ik alleen interieurs tegen van een gsi uit 96, mijn vraag is past deze ook in de astra f 94 en hoe moet ik dit aan pakken ????

het gaat om dit interieur http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr

en als ik iets fout doe op het forum wijs mij er dan op tis me eerste dagje :D
AstraF23
forum-gebruiker
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 nov 2013 23:28
Auto('s): Opel Astra F X16SZ GSI Look
Locatie: Regio Venlo

Re: opel astra f interieur

Bericht door AstraF23 »

Welkom,

Dit interieur past wel, kwestie van andere er uit halen en de nieuwe monteren.
Alleen heb je dan de hendels voor de stoel naar voren te klappen er nog aan zitten.
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: opel astra f interieur

Bericht door pascal1109 »

AstraF23 schreef:Dit interieur past wel, kwestie van andere er uit halen en de nieuwe monteren.
Alleen heb je dan de hendels voor de stoel naar voren te klappen er nog aan zitten.
Is de achterbank van de station hetzelfde als de 3deurs?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
AstraF23
forum-gebruiker
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 nov 2013 23:28
Auto('s): Opel Astra F X16SZ GSI Look
Locatie: Regio Venlo

Re: opel astra f interieur

Bericht door AstraF23 »

pascal1109 schreef:
AstraF23 schreef:Dit interieur past wel, kwestie van andere er uit halen en de nieuwe monteren.
Alleen heb je dan de hendels voor de stoel naar voren te klappen er nog aan zitten.
Is de achterbank van de station hetzelfde als de 3deurs?
Owja die kan anders zijn, de bevestiging aan de onderkant van de rugleuning kan verschillend zijn.
Anders kun je de bekleding omwisselen.
Plaats reactie