Astra G Airco Compressor

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
ton-y
forum-gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2014 00:08

Astra G Airco Compressor

Bericht door ton-y »

Beste mensen'

vandaag mijn airco bij laten vullen want wij werd niet echt koud meer waarvan je zegt, laat ik de airco aan doen en de ramen dicht.
nu kwam er ongeveer 680 gram koelmiddel uit en ging er weer 620 gram in. en je raad het misschien al. toen ik hem aan wou zetten na het bijvullen werd hij helemaal niet meer koud.
de pomp draait mooi mee na het inschakelen van de airco dus lijkt het mij om er een nieuwe compressor op te gooien?
zeker aangezien er blijkbaar na 2jaar nog niets uit is gelekt.
de slangen heb ik nog niet gevoeld qua temperatuur aangezien alles warm aanvoelt in dit weer en het kan ook nog verstopt zijn ergens maar dat lijkt me sterk.
of is dit makkelijk te controleren?
in 3 weken is de werking van de airco aanzienlijk gedaald na 4x aan gehad te hebben.

nu ben ik erg benieuwd welke merken pompen goed zijn en welke zeker niet. of ze gaan passen en er schijnt ook verschil te zijn in koel capaciteit?
zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden?
het is een; OPEL ASTRA G Hatchback (F48_, F08_) | 1998.02-2005.01 - 1.6 - 1598ccm 84pk.

gezien dat je al pompen hebt van 200 euro NIEUW is het nog een leuk iets om te laten repareren leek mij zo.


Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen in deze warme dagen.
Gr Antonius
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11172
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Astra G Airco Compressor

Bericht door Laagvlieger »

Hoe hoog zijn je drukken lage en hoge druk?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Plaats reactie