Rechter deurpaneel laat steeds los

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
AstraF23
forum-gebruiker
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 nov 2013 23:28
Auto('s): Opel Astra F X16SZ GSI Look
Locatie: Regio Venlo

Rechter deurpaneel laat steeds los

Bericht door AstraF23 »

Hallo,

Sinds een aantal weken heb ik problemen met mijn rechter deur paneel, deze heb ik vaker los gehad voor CV en elektrische buitenspiegels in te bouwen.
Sinds die tijd gaat de schroef die boven aan zit achter het handvat van de deur steeds los, ik heb dat plastic ding waar de schroef in gaat al verandert naar een van een andere astra F.
Maar hij laat nog steeds los, maar ook een paar ophang punten van de plastice pluggen is kapot maar voor en achter zijn ze nog heel in het midden niet.

Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Groetjes,

AstraF23
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: Rechter deurpaneel laat steeds los

Bericht door Roy 2.0 16v »

De plastic clipjes vastkitten aan je deurpaneel en een dagje laten uitharden, bij mij zijn ook heel wat originele stukjes waar zo'n clipje in hoort afgebroken.
Dan je paneel op je deur zetten en goed aandrukken / klappen erop. dan blijft het overal al goed en strak hangen, als het goed is.
dan de schroeven onderin en de schroef achter je hendel.

Als je paneel echt niet goed wilt blijven, hangt er misschien ergens een stuk kabelboom tussen ofzo.

Maar inderdaad die achter de hendel is bij mij ook dol, maar dat maakt niet heel veel uit hoor.
ook hier dip ik de schroef dan in de kit en draai dan zo goed mogelijk vast, dagje later is de kit weer hard en zit het zo goed als het kan
Plaats reactie