schuim sport/gewone stoel

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: schuim sport/gewone stoel

Bericht door astra-gsi-666 »

RedBill schreef:In Duitsland waren lichtmetalen velgen ook op de 16V optie en stalen velgen standaard.
klopt, hier nederland had de C20XE wel lichtmetaal ook iets breder met 205-50-15-82h .
danny gsi 666
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: schuim sport/gewone stoel

Bericht door oenatje »

ja klopt, in DL was alles optie
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: schuim sport/gewone stoel

Bericht door renej »

oenatje schreef:ja klopt, in DL was alles optie
die duitsers zijn zo gek nog niet.. ik heb de astra gevonden jammer genoeg is het een 8v ik moet een c20xe hebben, zit ik er eindelijk dicht bij weer niks, nu staat er een lichtblauwe die precies is wat ik zoek alleen is overgespoten en de wielkasten zijn uitgerold.
ook weer een om te laten staan.
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: schuim sport/gewone stoel

Bericht door astra-gsi-666 »

renej schreef:
oenatje schreef:ja klopt, in DL was alles optie
die duitsers zijn zo gek nog niet.. ik heb de astra gevonden jammer genoeg is het een 8v ik moet een c20xe hebben, zit ik er eindelijk dicht bij weer niks, nu staat er een lichtblauwe die precies is wat ik zoek alleen is overgespoten en de wielkasten zijn uitgerold.
ook weer een om te laten staan.
hang gewoon een C20XE om en laat hem omkeuren, :wink: tc is k*t dus die heb je toch niet nodig.
wel een witte en zeer zeldzaam. :wink: .
danny gsi 666
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: schuim sport/gewone stoel

Bericht door renej »

astra-gsi-666 schreef:
renej schreef:
oenatje schreef:ja klopt, in DL was alles optie
die duitsers zijn zo gek nog niet.. ik heb de astra gevonden jammer genoeg is het een 8v ik moet een c20xe hebben, zit ik er eindelijk dicht bij weer niks, nu staat er een lichtblauwe die precies is wat ik zoek alleen is overgespoten en de wielkasten zijn uitgerold.
ook weer een om te laten staan.
hang gewoon een C20XE om en laat hem omkeuren, :wink: tc is k*t dus die heb je toch niet nodig.
wel een witte en zeer zeldzaam. :wink: .
danny gsi 666
nee nee dan is waarde weg. TC werkt toch nooit en anders draai je de klep eruit is het ook weg..
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: schuim sport/gewone stoel

Bericht door Roy 2.0 16v »

ik heb misschien 2x per jaar problemen met TC , dat het aangaat en niet meer uit te drukken is. contact even uit, weer aan, en het werkt weer.

Vind wel dat het bij de C20XE hoort, en vind het wel handig ook.

Maargoed, succes bij het zoeken naar je volgende project, inderdaad is een witte originele het zeldzaamst. maar ze worden allemaal schaars met nog enkele honderden gsi's in Nederland.
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: schuim sport/gewone stoel

Bericht door renej »

Roy 2.0 16v schreef:ik heb misschien 2x per jaar problemen met TC , dat het aangaat en niet meer uit te drukken is. contact even uit, weer aan, en het werkt weer.

Vind wel dat het bij de C20XE hoort, en vind het wel handig ook.

Maargoed, succes bij het zoeken naar je volgende project, inderdaad is een witte originele het zeldzaamst. maar ze worden allemaal schaars met nog enkele honderden gsi's in Nederland.
In mijn rode werkt de TC gewoon, splinternieuwe TC motor gekocht en een andere ECU uit duitsland en hij deed het weer, en al 1,5 jaar alweer.

Het is verdraaid moeilijk een gsi te vinden en vooral omdat ik nu een wil met meer opties dan hier in NL, word het heel moeilijk.
Plaats reactie