inhouden c20xe

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank1987
forum-gebruiker
Berichten: 443
Lid geworden op: 01 sep 2007 08:08
Locatie: Ridderkerk

inhouden c20xe

Bericht door Frank1987 »

Hallo jongens. Eigenlijk vanaf het begin heb ik heel af en toe last van dat de motor iets inhoudt.

Warm of koud maakt niet uit, en ik heb pas het gasklephuis schoongemaakt en de LMM ook. Zou ik nog meer schoon kunnen maken? Er kwam namelijk veel vuil uit het gasklephuis.

Het inhouden is vooral bij lage toeren, erg lage toeren aanwezig. Als ik rustig rij dus dan houdt hij in als ik over schakel. Ergens denk ik dat er andere nokkenassen in liggen. Niet omdat hij dus iets inhoud maar ook omdat hij iets onregelmatig stationair draait en het leukste, hij is zo fucking snel, dit heb ik eerder niet meegemaakt. :D Ook niet met mijn oude c20xe.

Heb hem uitgelezen met de Tech1, geen foutcode niks. Dus heren, zeg het maar :wink:
*Alpine Promo Team
*Koplampsproeier Promo Team
*Irmscher Promo Team
*Woofers-die-harder-blazen-als-de-ventilatie Promo Team
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: inhouden c20xe

Bericht door astra-gsi-666 »

Frank1987 schreef:Hallo jongens. Eigenlijk vanaf het begin heb ik heel af en toe last van dat de motor iets inhoudt.

Warm of koud maakt niet uit, en ik heb pas het gasklephuis schoongemaakt en de LMM ook. Zou ik nog meer schoon kunnen maken? Er kwam namelijk veel vuil uit het gasklephuis.

Het inhouden is vooral bij lage toeren, erg lage toeren aanwezig. Als ik rustig rij dus dan houdt hij in als ik over schakel. Ergens denk ik dat er andere nokkenassen in liggen. Niet omdat hij dus iets inhoud maar ook omdat hij iets onregelmatig stationair draait en het leukste, hij is zo fucking snel, dit heb ik eerder niet meegemaakt. :D Ook niet met mijn oude c20xe.

Heb hem uitgelezen met de Tech1, geen foutcode niks. Dus heren, zeg het maar :wink:
denk dat hij ander nokkenassen en chip heeft.als hij zwalk in de toeren en onrustig loopt en iets
hoger in de toeren draait is hij ook gechipt.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: inhouden c20xe

Bericht door Erwin_dude »

Kleppendeksel eraf en kijken!
Ook al heeft hij dat en is die gechipt hoort hij niet te schommelen..
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Diem
forum-gebruiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: 10 okt 2004 17:57
Locatie: 010

Re: inhouden c20xe

Bericht door Diem »

Dat hoor je wel als je andere nokkies heb. :D
Gooi er even een andere lmm op.
Astra Station GSi 16v
Plaats reactie