Kadett C Caravan

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Kadett C Caravan

Bericht door Ray »

Zoals de titel al zegt; geen Astra deze keer, maar ik plaats het alsnog, omdat ik denk dat het meerendeel van jullie dit wel kan waarderen. Ik heb mijn Astra uit dit topic enige tijd geleden verkocht omdat ik niks meer deed met deze auto. Alles wat ik eraan wilde doen, had ik er al aan gedaan, en ik reed er nagenoeg niet mee. Zodoende was het tijd voor een nieuwe uitdaging.
Ik liep al langere tijd rond met het idee weer een oldtimer te kopen voor een nieuw project. Afgelopen zomer liep ik tegen onderstaande Kadett aan. Het betreft Opel Kadett C2 Caravan, een showroommodel (DET (Datum Eerste Tenaamstelling) van 31 januari 1980) met een 1.2N op papier. Toen ik de auto kocht lag er echter een kale C20XE in. De beste man had de auto al erg lang binnen staan met het plan die C20XE ooit op te bouwen, maar hij kwam er simpelweg niet meer aan toe. Zodoende kwam deze te koop en kocht ik hem na een tip van iemand.
Nu eerst een paar foto's van toen ik hem kocht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Kadett C Caravan

Bericht door RedBill »

Ray schreef:Ik heb mijn Astra uit dit topic enige tijd geleden verkocht...
You did what?!?!?
Ray schreef:Nu eerst een paar foto's van toen ik hem kocht.
Zonder dollen, ziet er heel erg gaaf uit! Ga je dezelfde PK/gewichtsverhouding uit deze auto krijgen als in de Astra Station?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Ray »

RedBill schreef: 17 jan 2020 20:36 You did what?!?!?
Ja, ik reed nog geen 1500 km per jaar met dat ding. Stond ook constant in de weg daardoor. Was tijd voor iets anders. Ik denk er wel eens aan terug, heb er een mooie tijd mee gehad, maar ik mis hem eigenlijk niet. Dus het is een goeie keuze geweest.
RedBill schreef: 17 jan 2020 20:36 Zonder dollen, ziet er heel erg gaaf uit! Ga je dezelfde PK/gewichtsverhouding uit deze auto krijgen als in de Astra Station?
Thanks! PK/gewichtsverhouding zal wat beter zijn. Deze auto is op papier 796 kg ledig (Zal wel wat bijkomen naar verwachting), en de Astra was met 1218 kg ruim 400 kg zwaarder. Echter ga ik niet verder met die C20XE...
Heb vlak nadat ik de Kadett ophaalde deze gehaald:

Afbeelding

Afbeelding

Ik kwam er alleen niet ver mee. Hij reed wel, maar koelvloeistof kwam er ergens achter de motor net zo hard weer uit als dat die bijgevuld werd. Dus eerst ANWB gebeld, maar die wilde niet helpen. Iets met onverzekerd en al een paar jaar geen APK of zo :p
Afbeelding

Daarna dan maar een auto-ambulance geregeld, moest nog 150 km of zo naar huis. Ging niet goedkomen zonder koelvloeistof... :p
Afbeelding

Vervolgens maar meteen slopen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De Kadett had ik vlak daarvoor met Jeroen gehaald, nogmaals dank daarvoor! :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ray op 05 mei 2020 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2681
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Haaye »

Geweldig! Ben erg benieuwd wat je hier weer van gaat maken! Een 3.0 V6 in een C kadett :worship: :thumbsup: 8)
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Ray »

Thanks Haaye! :)

Ben met iets makkelijks begonnen. X30XE heeft uiteraard een gaskabel, en de Kadett heeft een stangenstelsel voor de gasklep. Wonderbaarlijk genoeg heeft het witte blokje waar het gaspedaal scharniert van de Omega exact hetzelfde boutpatroon als die van de Kadett. Dus pedaal van de Omega gepakt en die wat aangepast zodat die onder het dashboard van de Kadett past.

Hier de beide pedalen naast elkaar.
Afbeelding

En hier de het eindresultaat.
Afbeelding

Ondertussen ook aluminium kleppendeksels aangeschaft.
Afbeelding

En omdat ik vermoed dat mijn lange inlaat niet zou gaan passen, via eBay de korte X30XE inlaat gekocht.
Afbeelding

Daarbij krijgt de auto geen stuurbekrachtiging en geen airco. Deze pompen mogen dus van de motor af. Uiteraard levert dat een issue op met de multiriem. Heb ooit wel eens gezien dat er dan een aparte meelooprol gemonteerd wordt in plaats van de stuurpomp, en dan een riem gemonteerd wordt voor een V6 zonder airco, maar ik wil het zonder die rol proberen. Heb toen een oude riem gepakt en deze doorgesneden, de spanner opgespannen en toen de afgesneden riem langs de nieuwe route langs de poelies gelegd en die toen opgemeten. Daar kwam 965 mm uit. Die lengte i.c.m. met 6 ribben op de riem, levert een riem met nummer 6PK 965.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Kadett C Caravan

Bericht door RedBill »

Nice! Belangrijkste vraag zal zijn of het contactvlak van de riem met de riemschijf van je dynamo nu groot genoeg is, of dat daar slip optreedt. Of is dat contactvlak ongewijzigd?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Ray »

Contactvlak met dynamopoelie is wel kleiner geworden ja. Maar ik verwacht daar geen slip. Als je het contractvlak van de waterpomppoelie ziet, die kan ik met de hand al niet laten slippen. Daarbij zal die dynamo niet zo zwaar draaien. Er zit toch nagenoeg geen elektra op die auto, dus dynamo zal ook maar amper belast worden. Maar goed, misschien zit ik ernaast, en moet ik het uiteindelijk toch anders maken. We gaan het zien :)
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Kadett C Caravan

Bericht door pascal1109 »

Heerlijk om te zien, zulke projecten :corn:
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1322
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Astrid_fahrer »

Wat een gaaf nieuw project en ook meteen weer een toffe aanpak van de wijzigingen 8)
De Kadett is in goede handen zo te zien, ik ben benieuwd naar de projectstappen :)
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Bart(astra) »

leuk project !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Ray »

Excuses alvast voor het van de hak op de tak gaan met allerlei onderdelen en aanpassingen, maar sommige dingen kan ik niet afronden voordat ik andere dingen eerst aanpas.

De eerste keer de V6 eens passen.
Afbeelding

Koelwaterbuis aan de achterkant past niet. Motor moet veel verder naar achter.
Afbeelding

In plaats daarvan zelf een buis gemaakt. Deze buis zit erg krap tegen het schutbord. Vandaar de scherpe hoek. Daardoor kun je deze buis alleen monteren met uitgebouwde motor. Anders kom je er niet bij
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Door deze constructie met die buis past een X30XE spruitstuk al helemaal niet meer, zodoende C25XE spruitstukken gebruikt. Dit past ook een stuk beter bij de stuurstang.
Afbeelding

Afbeelding

Rechter uitlaatspruitstuk steekt net zo ver uit als die oude koelwaterbuis, dus die past ook niet.
Afbeelding

Linker uitlaatspruitstuk komt precies boven de stuurstang uit, dus past ook niet.
(Foto staat ondersteboven, snap alleen niet waarom, want als ik de foto download staat hij wel recht)
Afbeelding

Ondanks dat het carter ingekort wordt qua hoogte, past alsnog het stuurhuis niet meer.
Afbeelding

Afbeelding

Omdat het stuurhuis wordt verlaagd, past de stuurstang niet meer, dus deze op een vrij simpele manier verlengd.
Afbeelding

Afbeelding

Olieaanzuigbuis past niet meer omdat het carter moet worden ingekort. Buis moest verder omhoog, maar kan niet recht omhoog omdat daar de krukwangen voorbij komen. Dus i.p.v. alleen omhoog, wordt de buis ook wat opzij verplaatst.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Carterpan is te hoog en heeft de verkeerde vorm, dus eerst maar een stuk afgeslepen, later maar iets op maat maken.
Oliepeilstok past niet meer. Die overgang van lichtgrijs naar vies is waar de nieuwe bodem van de pan komt.
(Foto staat 90 graden gedraait, snap alleen niet waarom, want als ik de foto download staat hij wel recht)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Carterpan opnieuw geconstrueerd. Berekend op 4 liter. Die bult kan maar naar 1 kant, omdat aan de andere kant 1 van de voorpijpen loopt.
Afbeelding

Versnellingsbaksteun past niet meer, dus zelf maken.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Motorsteunen passen niet, dus ook zelf maken.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nieuwe motorsteundempers.
Afbeelding

Afbeelding

Motorsteun aan de bijrijderszijde is op dezelfde manier gemaakt. Heeft een uitsparing aan de bovenzijde voor de startmotor. Dat is origineel ook zo.
Wel een startmotor voor een C25XE gebruikt. Die van de X30XE past niet meer ivm het C25XE uitlaatspruitstuk. Startmotorrelais staat daarbij onder een iets andere hoek.
Afbeelding

Zou allemaal net moeten passen met de motorkap dicht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan een stukje over de uitlaat. C25XE spruitstukken aangepast en voorpijpen zelf gemaakt. Zaakje blijft demontabel met klemmen (niet op de foto)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voorste stuk is dus weg ;)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zelfs het oliefilter past niet meer... Loopt een stuurstang in de weg. Dus een korter filtertje opgezocht.
Afbeelding

Enige nadeel aan dit specifieke filter is dat dit een M20 schroefdraad heeft, en origineel M18. Dus hier een verloopje voor gemaakt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Had toevallig nog een RVS warmtewisselaar liggen (bovenste op de foto), dus die mocht in plaats van de aluminiumversie komen.
Afbeelding

Sfeerpics:
Afbeelding

Afbeelding

Origineel was de auto een 1.2 carburateur. Dus moest nog een elektrische brandstofpomp in de kofferbak komen, met nieuw filter.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toplagertje monteren
Afbeelding

Afbeelding

Krukaskeerring bakzijde vervangen
Afbeelding

Nieuw druklager
Afbeelding

Komvliegwiel C20XE gemonteerd. Waarom een komvliegwiel? Ten eerste omdat ik een koppelingsset heb gekocht van een C20LET ivm de vertanding van het hart van de koppelingsplaat, die drukgroep daarvan is altijd bedoeld voor een komvliegwiel. En ten tweede; ik had deze nog liggen in goede staat :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omdat er nu een V-motor in ligt, past ook de rembekrachtiger niet meer... (Er zal ook een keer wel wat passen...) Dus deze maar verplaatst naar voren toe. En dan meteen maar die van de Omega erin gezet, i.v.m. dubbele rembekrachtiger. Tussen de rembekrachtiger en het schutbord zit een soort montageadapter. Deze doorgeslepen en een pijp ertussen gezet.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Custom stukje inlaat gemaakt tussen luchtmassameter en inlaatspruitstuk. Verdient een wat betere afwerking, maar dat komt later wel een keer.
Afbeelding

Zo, dat was wel weer een paar uur edit-werk :p
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Kadett C Caravan

Bericht door RedBill »

Tsjongejonge, wat een werk zeg!!! Bijna alles moet je aanpassen. Was een 3 liter zes in lijn niet makkelijker geweest en net zo cool?

Enorm respect!!!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Ray »

RedBill schreef:Tsjongejonge, wat een werk zeg!!! Bijna alles moet je aanpassen. Was een 3 liter zes in lijn niet makkelijker geweest en net zo cool?

Enorm respect!!!
Makkelijker wel.
Maar niet net zo cool vind ik.
De 6 in lijn is al zo vaak gedaan, ik wilde eens wat anders. Daarbij vind ik het juist wel leuk oplossingen te bedenken voor die dingen die niet passen.
En bij de V6 ligt het gewicht verder naar achter, en heeft iets meer vermogen :)
Dank voor het respect :)

Het meeste aanpaswerk is nu min of meer wel gedaan denk ik. Het is nu vooral oude en versleten dingen vervangen voor vers materiaal.
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Kadett C Caravan

Bericht door RedBill »

Eén ding moet me wel even van het hart... denk je ook aan je veiligheid? Die stang die je aan je hoofdremcilinder hebt gemaakt, wat gebeurt daarmee bij een stevige frontale aanrijding?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Ray »

Met een beetje geluk komt die onder de stoel terecht als die door het schutbord heen komt. ;)
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2681
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Haaye »

Respect!! Jij hebt niet stil gezeten! :worship:
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Ray »

Thanks Haaye, stilzitten word ik inderdaad niet vrolijk van. ;)

Van de week eens begonnen aan het onderstel. Mooie pakketjes binnen gekregen.
Set PU bussen, bouten- en moerenset voor de voor- en achteras, veren en schokdempers; old-school gele koni's 8) En daarbij nog wat klein spul.

Eerst de voor- en achteras er onderuit gehaald. Meeste moest de slijptol aan te pas komen. Die jaren stilstaan hebben hem geen goed gedaan. Alles vastgerot.

Afbeelding

Afbeelding

Kan wel zien dat die auto al 19 jaar geen APK heeft gehad. Achterveren liggen zoals te zien echt gruwelijk los als in uitgeveerde toestand
Afbeelding

Doosje PU-bussen voor complete onderstel.
Afbeelding

En de inhoud van het doosje
Afbeelding

Volgende paketje
Afbeelding

PU-bussen onder de pers
Afbeelding

Afbeelding

Sommige gaan ook gewoon in de bankschroef
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aantal dingetjes met nieuwe bussen; reactiestangen van de achteras, panhardstang en onderste draagarmen van de vooras.
Afbeelding
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2681
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Haaye »

Goed bezig weer! Mooi dat dat spul allemaal nog te krijgen is.
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Ray »

Thanks :)
Ja, is wel te krijgen, maar ook niet meer in overvloed zoals bijvoorbeeld voor de Astra F. Sommige dingen toch wel hard naar moeten zoeken. Maar goed, tot nu toe alles gevonden wat ik zocht. :)

Vandaag de vooras weer opgebouwd. Stabilisatorstang ligt er nog naast. Omdat de Kadett verlaagd is, moet ik die koppelstangetjes ingkorten, maar weet nog niet hoe ver. Dus eerst die auto weer eens op de grond zetten op z'n wielen met motor en alles erin, en daarna bepalen hoever die koppelstangetjes ingekort moeten worden. Stabilisatorstang moet namelijk recht staan wanneer de auto gewoon op z'n wielen staat.

Afbeelding

Inmiddels hangt de as ook onder de auto. Die ankerplaten worden nog vervangen door nette exemplaren.
Afbeelding

De rustplaats voor de motor. Binnenkort het onderblok daar maar eens inhangen. Dan heb ik meteen weer plek vrij om de cilinderkoppen te reviseren.
Afbeelding

Maar binnenkort denk eerst even met de achteras aan de gang. Die ligt echt gruwelijk in de weg :roll:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Kadett C Caravan

Bericht door RedBill »

Leuk man!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Ray »

Vorige week de achteras terug gehangen.
Nieuwe veren met nieuwe rubbers erboven en eronder, nieuwe schokbrekers, nieuwe remtrommels.
Binnenwerk van de achterremmen had de vorige eigenaar al gedaan, dus dat scheelt weer.

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding
Ja, ik weet het, moertje van de reactiestang moet nog vast ;)

60 mm verlaagd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1322
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Astrid_fahrer »

Zo wat een berg werk is er verzet met je nieuwste project! :worship:
Ik doe het je niet na maar wel erg gaaf te zien hoe je in je eigen hobbyruimte lekker aan de gang kan zijn en de oplossingen
voor alle issues uit kan werken en testen 8)

Als hij eenmaal rijdend is zal hij echt rap lopen (en driften).
Gebruikersavatar
Ray
forum-gebruiker
Berichten: 415
Lid geworden op: 25 jul 2008 19:34
Auto('s): Kadett C Caravan 3.0 V6
Locatie: Waalwijk

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Ray »

Thanks Marcel, ik ben idd ook erg benieuwd hoe de rijervaring met de Kadett zal zijn. Hopelijk hoef ik daar niet heel lang meer op te wachten.
Van de week flinke vorderingen gemaakt aan de motor. Koppen gereviseerd; kleppen ingeslepen, nieuwe klepseals erin, vriesdoppen vervangen, koppen ook gemonteerd inmiddels. Afijn, kijk maar gewoon de plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Karelelsinga87
forum-gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2020 18:25

Re: Kadett C Caravan

Bericht door Karelelsinga87 »

Top project dit hoor! respect! ben erg benieuwd hoe het rijden je bevalt, laat het ons weten!
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Kadett C Caravan

Bericht door RedBill »

Valt me dan weer op hoever de luchtinlaat nog weer boven de kleppendeksels uitkomt. Gaaf om de voortgang te zien.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Plaats reactie