Astra F cabrio (Vincent_R)

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door astra-gsi-666 »

Vincent_R schreef:Hehe, we zullen 20 april zien, maar ik betwijfel het sterk. Alleen al binnede groep van mensen welke bij de Astra GSI stand aanwezig zijn staan ontzettend mooie Astra's!
als die niks wint moet ze naar de oog arts gaan,zoon vet ding,strak en vergulde onderdelen en geen plastic erop.
alles irmscher en super gespoten alle naadjes zoals ze horen en leer,dat kan toch niet anders dat je niet zonder
beker naar huis gaat.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
GSI Racer
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 5656
Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door GSI Racer »

Vincent_R schreef:Die mening is niet niet alleen jouw mening Maikel, daar ga ik wat anders voor verzinnen komemde maand.
Ik blijf wel bij de zuignappen denk ik, want dan kan ik hem er makkelijk af halen + ik wil geen steuntjes en dingen aan de voorbumper.

Maar kan je verzekeren dat hij niet op de huidige plek zal blijven zitten, want dat vind ik zelf ook niet echt geslaagd ;)


Zojuis de vergulde steunen voor de radiateur terug naar Duitsland gestuurd. De verkeerde waren geleverd en die paste niet. Dus nu worden de goede verguld en opgestuurd naar mij :)
Is een kleinere 4kante plaat geen optie??
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily

Remmen is angst
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door astra-gsi-666 »

GSI Racer schreef:
Vincent_R schreef:Die mening is niet niet alleen jouw mening Maikel, daar ga ik wat anders voor verzinnen komemde maand.
Ik blijf wel bij de zuignappen denk ik, want dan kan ik hem er makkelijk af halen + ik wil geen steuntjes en dingen aan de voorbumper.

Maar kan je verzekeren dat hij niet op de huidige plek zal blijven zitten, want dat vind ik zelf ook niet echt geslaagd ;)


Zojuis de vergulde steunen voor de radiateur terug naar Duitsland gestuurd. De verkeerde waren geleverd en die paste niet. Dus nu worden de goede verguld en opgestuurd naar mij :)
Is een kleinere 4kante plaat geen optie??
kan je zo iets aanvragen ?.dacht alleen voor motoren was,kan me vergissen,.
lijk me wel vet zo vierkant,heb ook dat grotere gat en heb kenteken nu op de jms lip
zitten,mag dat met een zuignap ?
danny gsi 666
Gebruikersavatar
GSI Racer
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 5656
Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door GSI Racer »

zo'n vierkante plaat moet je bij de RDW aanvragen, dat krijg je dan op je kentekenpapieren te staan.
dacht ik!

voor de apk moet de plaat deugdelijk bevestigd zijn.
of ze hem erop afkeuren weet ik zo niet. zou ik eens na moeten kijken.
het is natuurlijk de vraag wat is deugdelijk he. dat blijft altijd een discussiepunt met alles :mrgreen:
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily

Remmen is angst
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door astra-gsi-666 »

GSI Racer schreef:zo'n vierkante plaat moet je bij de RDW aanvragen, dat krijg je dan op je kentekenpapieren te staan.
dacht ik!

voor de apk moet de plaat deugdelijk bevestigd zijn.
of ze hem erop afkeuren weet ik zo niet. zou ik eens na moeten kijken.
het is natuurlijk de vraag wat is deugdelijk he. dat blijft altijd een discussiepunt met alles :mrgreen:
kijk eens wat dat kost.
danny gsi 666
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door pascal1109 »

GSI Racer schreef:zo'n vierkante plaat moet je bij de RDW aanvragen, dat krijg je dan op je kentekenpapieren te staan.
dacht ik!
Daar gaan ze geen toestemming voor geven. Ben er al vaker achteraan geweest.
Als je auto nu normale platen heeft, zal dat altijd zo blijven.
De enige auto's die wel legaal met kleine plaat mogen rijden, zijn auto's die geïmporteerd zijn uit gebieden waar ze sowieso al kleine platen voeren (bijv. de VS). Die krijgen direct bij het op kenteken zetten een notitie op de papieren erbij met die toestemming.
Wij krijgen zoiets er nooit op met terugwerkende kracht helaas :(

Vroeger kon je ook nog wel eens vrijgesteld worden van een plaat voor, maar dat feest is ook al even voorbij helaas.


Natuurlijk mag een ieder het nog steeds proberen en als het lukt, dan hoor ik graag bij welke RDW medewerker ik moet zijn :mrgreen:
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

Zo'n vierkante plaat zou al iets beter zijn, maar zoals Pascal al zegt, ook die ga ik waarschijnlijk geen krijgen van het RDW.
De optie welke dan over blijft is gewoon zo'n 18:2 kentekenplaat laten maken en die er op doen, tot ik een keer aangehouden ga worden hiervoor.

Ik weet alleen niet wat de kosten van een bekeuring daarvoor zijn.... anders is dat nog wel te overwegen.

Voor zolang kan ik nu de plaat er in ieder geval makkelijk af halen, zodat dat lelijke ding er niet bij een show op hoeft te zitten.


Afgelopen vrijdag van s'ochtends 7 uur tot s'avond uur bezig geweest met het detailen van een Mitsubishe Space Star. Was een flinke klus, veel diepe krassen enzo. Dus met een lakstift > schuren > polijsten het meeste weg gekregen en verder natuurlijk de gehele auto gepolijst enzo. Eigenaar was weer tevreden :)


Zaterdag even naar de hobby schuur geweest om de andere cabrio's schoon te maken (stof er af te halen). Kon mijn auto gelijk even van het zonnetje genieten:
Afbeelding

Afbeelding

Mijn auto gaat donderdag naar de garage voor nieuwe vloeistoffen en filters e.d. en dan kan er eindelijk weer mee gereden worden (mits het mooi weer is :P)!
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door pascal1109 »

Vincent_R schreef: Ik weet alleen niet wat de kosten van een bekeuring daarvoor zijn.... anders is dat nog wel te overwegen.
Vorig jaar was dat 120 euro.

Hoe je het ook wendt of keert, die plaat erop is en blijft lelijk. Dus wat ik zou doen als ik jou was, is die plaat erop laten (of ook rijdend het risico lopen) en bij meetings e.d. eraf halen.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

€120 is een beetje te gortig...
Net wat je zegt Pascal, ik laat gewoon deze plaat zitten (misschien kijken voor een mooiere plek) en bij meetings e.d. haal ik hem er gewoon af :)
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door pascal1109 »

Ik heb lang zonder plaat gereden, iets meer dan een jaar :clown:

Ben toen 1x aangehouden. En dat was nog bij een controle ook.
Had de plaat altijd wel bij me in de auto.
Ik gaf toen aan dat hij er net af gereden was en dat ik de volgende dag direct een nieuwe houder wilde halen.
Die houder heb ik thuis liggen, dus kan het eventueel "laten zien" mochten ze dat gewild hebben :mrgreen:

Bleef toen bij een waarschuwing :hypocrite:
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door AlexAstra »

De cabrio(s) staan weer lekker te glimmen 8)

Verder een idee om je kentekenplaat aan je gaas in de bumper vast te maken?
haal je em even los als je op een meeting staat, en er weer op als je er weg rijd :wink:
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door astra-gsi-666 »

vincent dat ziet er weer erg goed uit moet ik zeggen.
zeer mooi astra,hoe ver ben je met de gsi achterbumper.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

AlexAstra schreef:Verder een idee om je kentekenplaat aan je gaas in de bumper vast te maken?
haal je em even los als je op een meeting staat, en er weer op als je er weg rijd :wink:
Is een idee, maar dat ontneemt toch weer een hoop rijwind, waarvoor ik juist dat gat in de bumper heb gemaakt. Een plek onder aan de bumper zou het moois zijn. Daar moet ik iets op verzinnen zodat het zonder beugeltjes en dergelijke kan.
astra-gsi-666 schreef:hoe ver ben je met de gsi achterbumper. danny gsi 666
De GSI achterbumper is al wel aan gewerkt. Het is een hoop passen en meten.
Ik heb de afgelopen maanden veel op het internet gezocht naar afbeeldingen van mensen die dit al eens eerder hebben gedaan, maar helaas zijn veel van die foto's in diverse topics niet meer zichtbaar/online. Wel ben ik er achter gekomen dat het op een aantal manieren gedaan kan worden. Hiervan ben ik nog aan het bepalen wat nu het verstandigste is en de meeste kans geeft op een geslaagd resultaat.

Zo moeten ook de ophangpunten aan de achterkant weggehaald worden en op een andere manier bevestigd worden, omdat hier nu een bult zit, waardoor hij niet aansluit aan de auto.

Dit zijn zo van die dingen waar je 'tegen aan loopt' als je er mee aan de gang gaat en wat je van te voren niet weet.
Laatst gewijzigd door Vincent_R op 01 apr 2014 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door pascal1109 »

Gewoon rustig aan doen.
Goed zelf kijken, veel kijken naar foto's en verhalen lezen etc.
Laat je niet gek maken ;)
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Bazzz
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 jun 2013 22:46
Auto('s): Astra F Station Turbo
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Bazzz »

Vincent_R schreef:€120 is een beetje te gortig...
Net wat je zegt Pascal, ik laat gewoon deze plaat zitten (misschien kijken voor een mooiere plek) en bij meetings e.d. haal ik hem er gewoon af :)
Klein plaatje kan je vergeten.
Was laatst bij de automaterialen zaak bij ons in het dorp (en daar kan ik best een redelijk potje breken) om te vragen voor nieuwe platen.
Voor heb ik een motorfiets plaat er op zitten, maar die wilde ze toch echt niet meer maken, ook niet omdat ze mij daar kennen en dat daarom maar even zouden doen.

Ze zeiden daar zelfs dat ze bij de RDW bezig zijn met platen met een chip er in die we straks allemaal krijgen, dan is heel het gesjoemel met apparte kentekenplaten helemaal over.

Tijdje later aan gehouden door de politie, die begon te zeiken over de plaat voorop.
Ik hield me van de domme en vroeg wat er mis mee was en dat hij hem toch gewoon kon lezen, maar het mocht niet zei hij.
Toen ik zei dat ik dat niet wist en dat ik de auto zo gekocht heb (dat 2e is waar) en dat ik zei dat ik er naar zou kijken kwam ik er met een waarschuwing vanaf.

Vlak voor dat ik de auto kocht van André Botter is die er ook voor aangehouden, die moest op het bureau komen met een goede plaat (ligt nu in de auto en kan er zo op geschroefd worden) toen kwam hij er verder ook zonder boete vanaf.

Dus voorlopig blijf ik nog even rond rijden zolan het nog lukt.

Nog even waar dit Topic over gaat, je Astra cabrio, nette bak hor, zeer veel aandacht aan besteed :thumbsup:.
De GSI achter bumper zal hem straks compleet maken.

Groeten Sebas.
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

Kentekenplaten met een chip... Dat voospelt niet veel goeds. Kunnen ze straks een hoop gaan registreren alsmdie er gaan komen.
Maar net wat je zegt, een kleine/andere plaat zal inderdaad erg lastig worden. Je kan een showplaat laten maken op 18:2 formaat, maarwat ik hierboven al zei, ik laat de grote er denk ik gewoon op zitten.
Misschien een andere plaats er voor vinden en als ermeen show of meeting is haal ik hem er zo af.

Ps. Ook echt een pracht station die jij rijdt! :thumbsup:
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door astra-gsi-666 »

Vincent_R schreef:Kentekenplaten met een chip... Dat voospelt niet veel goeds. Kunnen ze straks een hoop gaan registreren alsmdie er gaan komen.
Maar net wat je zegt, een kleine/andere plaat zal inderdaad erg lastig worden. Je kan een showplaat laten maken op 18:2 formaat, maarwat ik hierboven al zei, ik laat de grote er denk ik gewoon op zitten.
Misschien een andere plaats er voor vinden en als ermeen show of meeting is haal ik hem er zo af.

Ps. Ook echt een pracht station die jij rijdt! :thumbsup:
nee niet echt goed nieuws,wat willen ze nog meer registreren, de apk, kilometerstand misschien bij het
flitsen of je al punten hebt of zo.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
Bazzz
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 jun 2013 22:46
Auto('s): Astra F Station Turbo
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Bazzz »

Schijnt volgens hun zeggen meer te zijn om vervalsing van platen tegen te gaan.
Maar onze vrienden van de KLPD kennende zullen ze er ook wel andere informatie van af halen.
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door astra-gsi-666 »

Bazzz schreef:Schijnt volgens hun zeggen meer te zijn om vervalsing van platen tegen te gaan.
Maar onze vrienden van de KLPD kennende zullen ze er ook wel andere informatie van af halen.
dat is weer minder, de jongens van de KLPD wat hebben die dan meer aan info dan ?
danny gsi 666
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door RedBill »

Onder welke verkeersportalen je wagen door is gereden op de snelweg bijvoorbeeld... (Soort track & trace).
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
.:johan:.
forum-gebruiker
Berichten: 528
Lid geworden op: 15 mar 2011 22:38
Auto('s): Astra-F Sedan C20Let, Corsa-C C12xe
Locatie: Hedel

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door .:johan:. »

ziet er gaaf uit kerel!, plaat hebben wij ook problemen mee. ik zit te denken om gewoon beugeltjes te maken voor de intercooler :P
Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Vincent_R »

Er is weer een weekend gepasseerd, dus er is weer tijd geweest om wat aan de auto te doen...

Afgelopen week eerst bij de bouwmarkt witte tex gehaald om de vloer te texen. Hierdoor word het minder stoffig en ziet het er gelijk frisser uit (van beton kleur naar wit). Tevens zaterdag bij de meubelboulevard een rol tapijt gehaald van 4x5 meter om neer te leggen bij de werkbank en 2 stroken om de auto heen (rolt makkelijker met het krukje).
Zo was het (hier is rechts achterin het hoekje gedaan om te proberen, kan je het verschil zien):
Afbeelding

En enkele foto's van hoe het geworden is:
Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag tegen het einde van middag was ik daar mee klaar en heb ik de Astra mee naar genomen om te wassen, maar eerst een stop gemaakt bij het tankstation voor wat verse brandstof:
Afbeelding

En toen thuis even gewassen:
Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag middag was de verf al droog (vrijdag avond de laatste laag gedaan), dus na het wassen de auto weer terug naar de loods gereden om binnen te zetten zodat ik zondag op mijn gemaak de auto kon gaan poetsen.

Zondag ochtend eerst het dak afgedekt en wat delen afgeplakt voor ik ben begonnen met polijsten. Auto licht gepolijst, voorzien van een glaze, wax en sealant. Tevens de ruiten gescrubd en gereinigd, plastic gevoed, banden gecoat/gedressed en het dak gestofzuigd. Ook het interieur is gedaan, maar daar heb ik geen foto's van.
's avonds rond half 10 mijn spullen opgeruimd en weer richting huis gegaan :)

Dak afdekken:
Afbeelding

Afbeelding

Na het polijsten:
Afbeelding

Afbeelding

Wax:
Afbeelding

Verschil tussen wel/geen wax (wax is speciaal voor donkere lakken):
Afbeelding

En zomaar 2 foto's:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door astra-gsi-666 »

ziet erg gaaf uit,vette garage.die gaat echt wel een beker winnen.
zo niet dan moet ze naar de oogarts gaan,dat is een vette astra, :worship: :worship: .
danny gsi 666
Gebruikersavatar
rk055
forum-gebruiker
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 jan 2013 19:36
Auto('s): opel astra f 1.6 8v 96
Locatie: apeldoorn

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door rk055 »

mooie ruimte heb je daar vincent
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1322
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Re: Astra F cabrio (Vincent_R)

Bericht door Astrid_fahrer »

Echt een super gave ruimte zo inderdaad :) Kun je, je lekker uitleven in alle rust met alle plek :thumbsup:

De F Cabrio gaat dr steeds beter uitzien ook. Wat voor wax speciaal voor zwart gebruik je eigenlijk? Sinds ik een zwarte Astra heb moet ik nog even uitvlooien wat nu goed werkt :lol:
Plaats reactie