Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmpje

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
chris1508
forum-gebruiker
Berichten: 718
Lid geworden op: 16 okt 2008 21:46
Auto('s): astra gsi 3.0 v6, ford focus 1.6 ecoboost

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door chris1508 »

zo dat ziet er mooi uit :) ook een heerlijk geluid.
voor wat voorn groep a wil je gaan? zelf bouw?

heb je ook contact gegevens en kosten etc van de beste man. :?:
GSI 2.5 24v
basgsi
forum-gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 okt 2011 19:48
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door basgsi »

Er zit al een groep a onder van lexmaul, raymond heeft deze geplaatst. Ik heb de kat er tussenuit gehaald.

Gegevens stuur ik wel in een PB
Gebruikersavatar
chris1508
forum-gebruiker
Berichten: 718
Lid geworden op: 16 okt 2008 21:46
Auto('s): astra gsi 3.0 v6, ford focus 1.6 ecoboost

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door chris1508 »

is goed :) bedankt !!
GSI 2.5 24v
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door astra-gsi-666 »

klinkt echt bruut man :worship: :worship: :worship: :worship: ,vooral in de toeren.
danny gsi 666
basgsi
forum-gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 okt 2011 19:48
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door basgsi »

thnx, ben zelf ook tevreden. Als ik gewoon rij hoor jij geen overdreven geluid en bij volgas is het feest :)
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door The Undertaker »

Is deze verkocht een een bekende van het forum?
Gebruikersavatar
Laserlite
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 31 mar 2011 23:12
Locatie: Daarzo!

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door Laserlite »

The Undertaker schreef:Is deze verkocht een een bekende van het forum?
Ik denk aan The Vizitor.. CMIIW
rico2.0
forum-gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 okt 2008 20:41

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door rico2.0 »

Nee http://link.marktplaats.nl/568772597" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:
Gebruikersavatar
The Vizitor
forum-gebruiker
Berichten: 320
Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
Locatie: Cuijk

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door The Vizitor »

Nee helaas !
Auto was helaas al opgehaald.
Had wel veel intresse.....
Nu bij een handelaar als ik het goed zie.
Gebruikersavatar
Laserlite
forum-gebruiker
Berichten: 491
Lid geworden op: 31 mar 2011 23:12
Locatie: Daarzo!

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door Laserlite »

Ah ok, auto gaat volgens mij vanaf nu bergafwaarts. Hoop dat een liefhebber die auto koopt =)
Gebruikersavatar
The Vizitor
forum-gebruiker
Berichten: 320
Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
Locatie: Cuijk

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door The Vizitor »

Zondee
Gebruikersavatar
ries
forum-gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 18 okt 2008 11:07
Locatie: spijkenisse

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door ries »

Laserlite schreef:Ah ok, auto gaat volgens mij vanaf nu bergafwaarts. Hoop dat een liefhebber die auto koopt =)

ik heb een smurfenblauw vermoeden dat het al bergafwaarts ging...
wat je helaas heel vaak ziet is enthousiasme in een motorswap, project is af en ineens hoor je niets meer en vervolgens is de wagen verkocht????

daar heb ik altijd zo mn bedenkingen bij...

___________________________________
VERSTUURD VANAF MIJN COMMODORE 64

.....A....:shiny: :shiny: :shiny: :shiny:.......:shiny: :shiny: :shiny: :shiny:....:oops:....
....S....:shiny:................. :shiny:................:oops:....
...T....:shiny:.... :shiny: :shiny: .... :shiny: :shiny: :shiny: :shiny:.....:oops:....
..R....:shiny:........ :shiny: ............... :shiny:.....:oops:....
.A....:shiny: :shiny: :shiny: :shiny:.....:shiny: :shiny: :shiny: :shiny:.....:oops:.
hou jij de inboedel maar!!..... ik neem de astra!
Gebruikersavatar
TurboTim
Moderator
Moderator
Berichten: 1528
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
Auto('s): ASTRA GS16V c20let
Locatie: Zeeland

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door TurboTim »

Vond de reden van verkoop ook vaag, maar het kan nu maar Hopen dat de auto naar een liefhebber gaat.
* Never drive your :gsi: faster than your guardian angel can fly ! *


* ASTRA GSi16V c20let

Irmscher promoteam

Digidash promoteam
Gebruikersavatar
GSI4ever
forum-gebruiker
Berichten: 303
Lid geworden op: 10 nov 2011 21:59
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 24v Station
Locatie: Groningen

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door GSI4ever »

ik heb een smurfenblauw vermoeden dat het al bergafwaarts ging...
wat je helaas heel vaak ziet is enthousiasme in een motorswap, project is af en ineens hoor je niets meer en vervolgens is de wagen verkocht????
Dit zijn dus van die dingen die ik niet snap.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik ook net een motorswap gedaan en heb ik nog genoeg andere dingen die ik wil doen aan mijn auto. Dit kost al met al klauwen vol geld. Vind ik geen probleem, daar het mijn passie en hobby is. Het geld wat je in zo'n project stopt krijg je bij lange na niet terug met een verkoop. En dan spreek ik nog niet over alle energie en liefde die je erin gestopt hebt. Vervolgens gaat de auto waarschijnlijk naar iemand die geen flauw benul heeft van al het werk wat in de auto gestopt is en die hem alleen maar koopt voor de pk's en daarna kapot rijdt..... Doodzonde!!!!
Cruise Control Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
Readonly
forum-gebruiker
Berichten: 266
Lid geworden op: 03 okt 2011 15:18

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door Readonly »

GSI4ever schreef:
ik heb een smurfenblauw vermoeden dat het al bergafwaarts ging...
wat je helaas heel vaak ziet is enthousiasme in een motorswap, project is af en ineens hoor je niets meer en vervolgens is de wagen verkocht????
Dit zijn dus van die dingen die ik niet snap.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik ook net een motorswap gedaan en heb ik nog genoeg andere dingen die ik wil doen aan mijn auto. Dit kost al met al klauwen vol geld. Vind ik geen probleem, daar het mijn passie en hobby is. Het geld wat je in zo'n project stopt krijg je bij lange na niet terug met een verkoop. En dan spreek ik nog niet over alle energie en liefde die je erin gestopt hebt. Vervolgens gaat de auto waarschijnlijk naar iemand die geen flauw benul heeft van al het werk wat in de auto gestopt is en die hem alleen maar koopt voor de pk's en daarna kapot rijdt..... Doodzonde!!!!
bas had de astra van mij gekocht als winter auto alleen wat pech met de 2.5 en er gewoon een 3.0 in gezet
motor kwam gewoon lopen uit een omega dus is niks mis mee
dat bas hem verkoopt snap ik wel want hij heeft nog een andere jongere auto

ik hem hem verkocht omdat ik wat luxers ben gaan rijden en omdat hij ander toch maar stil zou staan
omdat ik niks aan 4 autos bij de deur heb
heb hier nog 2 standaard :GSi: en de omega mv6
en wat er nu met de auto gebeurt wat maakt het uit
ik heb er plezier van gehad en bas ook
dus waar maken jullie je druk om
als ik hen jaren geleden niet gered had van de sloop hadden ze er al lang oud ijzer van gemaakt hebben
Ik niet te bereiken via het forum
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door AlexAstra »

Hope dat de auto naar een liefhebber gaat en geen aftrapper!
ik heb zelf m'n paarse Astra van een jongen overgenomen die er totaal niet zuinig mee was:
peperdure velgen naar de k van lote gereden, moesten opnieuw opgemaakt worden,
custom made neus aan alle kanten ingescheurd/afgebroken , dat soort dingen.

nu wil ik mezelf niet de hemel in prijzen maar doe het misschien toch :P , de auto staat zoals de meeste wel weten bij de
spuiter, en word weer een show auto van gemaakt waar de auto ooit voor bedoeld was en binnekort weer is.

hier wil ik mee zeggen dat het eeuwig zonde is dat als de auto naar een persoon gaat die er niet goed mee omgaat en
na loop van tijd op de sloop ligt, das natuurlijk zonde van zo'n mooi exemplaar! (als je bedenkt hoeveel liefde de auto heeft gehad!)

dan zou je zegge van, Alex als je het zo goed weet, koop de auto dan zelf, zou het wille, maar ik kan nou eenmaal niet alle auto's
voor m'n deur zette die ik zou wille "redden" ,want ik heb al 3 Astra's haha!
ik zal m'n (sleutel)maatje de advertentie late zien, is een echte GSI liefhebber :D wie weet!

Gr.
Alex.
Readonly
forum-gebruiker
Berichten: 266
Lid geworden op: 03 okt 2011 15:18

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door Readonly »

AlexAstra schreef:Hope dat de auto naar een liefhebber gaat en geen aftrapper!
ik heb zelf m'n paarse Astra van een jongen overgenomen die er totaal niet zuinig mee was:
peperdure velgen naar de k van lote gereden, moesten opnieuw opgemaakt worden,
custom made neus aan alle kanten ingescheurd/afgebroken , dat soort dingen.

nu wil ik mezelf niet de hemel in prijzen maar doe het misschien toch :P , de auto staat zoals de meeste wel weten bij de
spuiter, en word weer een show auto van gemaakt waar de auto ooit voor bedoeld was en binnekort weer is.

hier wil ik mee zeggen dat het eeuwig zonde is dat als de auto naar een persoon gaat die er niet goed mee omgaat en
na loop van tijd op de sloop ligt, das natuurlijk zonde van zo'n mooi exemplaar! (als je bedenkt hoeveel liefde de auto heeft gehad!)

dan zou je zegge van, Alex als je het zo goed weet, koop de auto dan zelf, zou het wille, maar ik kan nou eenmaal niet alle auto's
voor m'n deur zette die ik zou wille "redden" ,want ik heb al 3 Astra's haha!
ik zal m'n (sleutel)maatje de advertentie late zien, is een echte GSI liefhebber :D wie weet!

Gr.
Alex.
kijk en dat is het verschil tussen jou en mijn
die paars is een polyester show auto waar niet normaal mee te rijden is
die blauw v6 was gebouwd voor dagelijks woon werk verkeer en niet voor show
bas heeft hem gekocht als winter auto en nu gaat hij naar een ander
oke zou jammer zijn als ze hem om een boom drukken maar ja hij is om in te rijden en niet om stil te staan op een show en naar te kijken
Ik niet te bereiken via het forum
Gebruikersavatar
AlexAstra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1287
Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Locatie: Rotterdam

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door AlexAstra »

Raymond schreef:
AlexAstra schreef:Hope dat de auto naar een liefhebber gaat en geen aftrapper!
ik heb zelf m'n paarse Astra van een jongen overgenomen die er totaal niet zuinig mee was:
peperdure velgen naar de k van lote gereden, moesten opnieuw opgemaakt worden,
custom made neus aan alle kanten ingescheurd/afgebroken , dat soort dingen.

nu wil ik mezelf niet de hemel in prijzen maar doe het misschien toch :P , de auto staat zoals de meeste wel weten bij de
spuiter, en word weer een show auto van gemaakt waar de auto ooit voor bedoeld was en binnekort weer is.

hier wil ik mee zeggen dat het eeuwig zonde is dat als de auto naar een persoon gaat die er niet goed mee omgaat en
na loop van tijd op de sloop ligt, das natuurlijk zonde van zo'n mooi exemplaar! (als je bedenkt hoeveel liefde de auto heeft gehad!)

dan zou je zegge van, Alex als je het zo goed weet, koop de auto dan zelf, zou het wille, maar ik kan nou eenmaal niet alle auto's
voor m'n deur zette die ik zou wille "redden" ,want ik heb al 3 Astra's haha!
ik zal m'n (sleutel)maatje de advertentie late zien, is een echte GSI liefhebber :D wie weet!

Gr.
Alex.
kijk en dat is het verschil tussen jou en mijn
die paars is een polyester show auto waar niet normaal mee te rijden is
die blauw v6 was gebouwd voor dagelijks woon werk verkeer en niet voor show
bas heeft hem gekocht als winter auto en nu gaat hij naar een ander
oke zou jammer zijn als ze hem om een boom drukken maar ja hij is om in te rijden en niet om stil te staan op een show en naar te kijken
Duidelijk verhaal :wink:
basgsi
forum-gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 okt 2011 19:48
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door basgsi »

Raymond heeft het goed voor mij verwoord. Ik snap niet wat er vaag aan is....

De afgelopen 2 winters heb ik 2x een corsa met c20xe gehad en nu was ik op zoek en toen de astra gehaald.
Voor in de winter heb je niks nodig, behalve snelheid en een verwarming die het doet. Voor nu in de zomer
rij ik liever in een auto met airco.Alleen midden in de winter ging de motor kapot en had ik de astra misschien
kunnen verkopen voor een paar euro, of repareren.

Nu ben ik een liefhebber en heb ik ervoor gekozen ipv een goedkope c25xe te kopen of het huidig blok repareren
want het was alleen 1 koppakking, een ombouw naar x30xe te doen, en ik heb er veel plezier van gehad. Ook
al koste het veel geld en heb ik er zeker geen winst op gemaakt, maar dat snapt iedereen wel die een ombouw
heeft gedaan. Nu heb ik de auto langer gehouden om er nog een tijdje van te genieten, maar het blijft iets waar continu
geld bij moet dus na de nieuwe apk een goed moment om de auto te verkopen.
en ik ben ook niet zo schijnheilig als sommige die zeggen ik verkoop de auto alleen aan een liefhebber, de eerste die het bedrag
neerlegd wat ik in mijn hoofd had mocht um meenemen. Heb de auto 8 maanden gehad, dus geen emotie ermee was een winterauto....

En ik kon het geld goed gebruiken, want had een afspraak mijn cabrio in te ruilen op een mini cooper S chili full options
maar de km stand bleek 70.000 hoger dan op de teller stond, dus ging dat niet door en rij ik in de cabrio nu.
en ik heb ook nog een astra coupe turbo staan dus auto's genoeg.

Afbeelding

En het is voor mij niet goed om zon snelle auto te hebben voor een lange tijd, want woon vlak bij de grens en tank 102 en elke keer is het even volgas,
heb nog een filmpje gemaakt 2 weken geleden van de teller dat ik bij emmerich invoeg en ruim voor afslag elten al 255 km/h op te teller rij met nog een
klein beetje gas over. En kan je vertellen dat is echt niet veilig in een auto van 21 jaar oud. Heb afgelopen woensdag ook weer een motorrijder
dood op weg zien liggen bij elten met een motor in 1000 stukken en nog maar een halve helm op (de rest van de details zal ik jullie besparen)
dat is niet fijn en ga je overna denken. Zat laatst achter een z4 M aan en kon um bijna bijhouden, pakte van 100 naar 230 misschien 30 meter voorsprong,
maar als je dan vol moet remmen zie je het verschil.... zelfs de coupe turbo met 308mm remmen remt al 2 keer zo hard dan de 284 van de gsi.


zo een heel verhaal, dat krijg je als je aan het bier bent :mrgreen:
Laatst gewijzigd door basgsi op 16 jun 2012 02:48, 1 keer totaal gewijzigd.
basgsi
forum-gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 okt 2011 19:48
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door basgsi »

En nog even over de motor, is uit een rijdende omega gekomen en was eerst van plan om uit elkaar te halen,
maar toen ik plastic kappen weghaalde zag je dat de distributieriem enzo er bijna nieuw uitzag, al zeg dat niet veel
nog even contact met de vorige eigenaar gehad en was idd maar een paar 1000 max mee gereden en ong. 1 / 1,5 jaar oud.

Dus de gok genomen om het blok in te bouwen, en heb veel geluk gehad, want het blok loopt als een zonnetje en
heeft geen druppel olie en koelvloeistof verbruikt. En alles is nieuw olie, koelvloeistof, remolie en zelfs de stuurbekrachtigings
olie heb ik vervangen. Nieuwe filters en sensoren allemaal origineel opel. blok is in superstaat.

Ik heb nergens op bespaard, maar om er een hele nette auto van te maken moet er nog zoveel gebeuren....
ik heb er ongeveer 2600 (de vraagprijs) aan uitgegeven zonder de het aankoopbedrag van de astra zelf, dus ik
weet wat het heeft gekost ( en raymond).
Jerremy
forum-gebruiker
Berichten: 524
Lid geworden op: 18 aug 2006 19:26

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door Jerremy »

Maar ja, in dat geval... 255 km/h in welke auto is dat wel 'veilig' dan.. F1, Nascar ?
Het is zo veilig als dat je 't zelf houd. Lady Diana zat in een Mercdes S klasse, dit was destijds 1 vd veiligste auto's die er te krijgen was, een auto van 2000 kg vol met airbags, Brake Assist, ESP, ABS, en weet ik 't allemaal voor afkortingen meer , en die ging met een gangetje of 150+ tegen een betonnen paal en we weten allemaal hoe 't afgelopen is. De vergelijking met een motorrijder begrijp ik niet helemaal. Met een helm in tweeen en motorfiets in 1000 stukken zal die ook wel niet 100 hebben gereden denk. Los daarvan, een motorrijder is zowiezo al kwetsbaarder dan een bestuurder van een automobiel.
basgsi
forum-gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 okt 2011 19:48
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door basgsi »

uiteraard is dat in geen 1 auto 100% veilig, maar in mijn e klasse reed je 250 op de cruise control met 1 hand aan het stuur bij
wijze van spreken. Er zit toch zeker wel verschil in..

De vergelijking met de motor is meer dat als je zoiets ziet, je beseft hoe snel het fout kan gaan.
Gebruikersavatar
TurboTim
Moderator
Moderator
Berichten: 1528
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
Auto('s): ASTRA GS16V c20let
Locatie: Zeeland

Re: Astra F gsi V6 # c30xe 228Pk 322Nm door Miruni met filmp

Bericht door TurboTim »

Duidelijk verhaal Bas, succes met je andere wagens
* Never drive your :gsi: faster than your guardian angel can fly ! *


* ASTRA GSi16V c20let

Irmscher promoteam

Digidash promoteam
Plaats reactie