opel friend forever de toekomst

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door Mikeopel »

ziet er netjes uit!
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
Gebruikersavatar
.:johan:.
forum-gebruiker
Berichten: 528
Lid geworden op: 15 mar 2011 22:38
Auto('s): Astra-F Sedan C20Let, Corsa-C C12xe
Locatie: Hedel

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door .:johan:. »

zooo,... daar wordt hart gewerkt! :shiny:
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door The Undertaker »

Goed bezig, ik zie de Kadett van Grey-Illusion (versie 2.0) ook staan
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Hallo Heren van die :GSi:

Er wordt inderdaad aan gewerkt, maar zoals jullie kunnen zien is er maar weinig bewegingsruimte voor het karosse manneke.

De foto van het Kadett-je, daarvan is niet goed te zien wat de kleur is. Als je er een aantal meters vanaf staat is het net alsof ie in de spuitplamuur staat. Maar de basis is wit, welke?. Daaroverheen parelmoer-effect met een blauw pigmentje. Maar de koets moet nog gepolijst worden. De moteur is een 2 liter 16 kleppertje en gaat vervangen worden door een turbootje.

Bij de weg Danny, Terry B schrijf je met ck en de Champion van Herrn Ridel is een 3 Litre

Groetjes Pierre :shiny:
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door astra-gsi-666 »

opel friend forever schreef::cry: lukt me weer niet om die klote foto's te plaatsen. By the weg Danny dan ken je ook Raymond met zijn D-KADETTJE GTE en meerdere heren van OPEL FRIENDS FOREVER?

Moet maar weer wachten op mijn neeffie
ja die werkt bij heuts,ben veel met opel friends forever om gegaan,kan je ook rob w had een rode kadett en een grijse kadett gsi met calibra wielen en werk in beek bij jb.
danny gsi 666
Laatst gewijzigd door astra-gsi-666 op 08 mei 2012 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door astra-gsi-666 »

opel friend forever schreef:Hallo Heren van die :GSi:

Er wordt inderdaad aan gewerkt, maar zoals jullie kunnen zien is er maar weinig bewegingsruimte voor het karosse manneke.

De foto van het Kadett-je, daarvan is niet goed te zien wat de kleur is. Als je er een aantal meters vanaf staat is het net alsof ie in de spuitplamuur staat. Maar de basis is wit, welke?. Daaroverheen parelmoer-effect met een blauw pigmentje. Maar de koets moet nog gepolijst worden. De moteur is een 2 liter 16 kleppertje en gaat vervangen worden door een turbootje.

Bij de weg Danny, Terry B schrijf je met ck en de Champion van Herrn Ridel is een 3 Litre

Groetjes Pierre :shiny:
ok,weet waar die zafira opc staat ,vette familie racer en de kadett is echt vet.
danny gsi 666
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Hallo Danny, ben lid geweest vanaf start. Misschien als we elkaar live zien dat je me herkent. Ik was dat manneke met blauwe ASTRA OPC , RIEGER uitgebouwd, STEINMETZ velgen, Motorisch getuned door DBILAS Fase 1 2 3 en Mathijssen Techniek plus F28 bak door MT was een atmosferisch blokkie van rondom de 220 PK. In het eerste jaar van OPC {2000} reden we met 3 stuks rond. Dit is alles verleden tijd, maar ben blij met m'n :GSi: ke. We zien wel wat het ervan wordt. Voorlopig houdt ik het maar bij dagedromen.

Groetjes Peter :shiny:
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door astra-gsi-666 »

opel friend forever schreef:Hallo Danny, ben lid geweest vanaf start. Misschien als we elkaar live zien dat je me herkent. Ik was dat manneke met blauwe ASTRA OPC , RIEGER uitgebouwd, STEINMETZ velgen, Motorisch getuned door DBILAS Fase 1 2 3 en Mathijssen Techniek plus F28 bak door MT was een atmosferisch blokkie van rondom de 220 PK. In het eerste jaar van OPC {2000} reden we met 3 stuks rond. Dit is alles verleden tijd, maar ben blij met m'n :GSi: ke. We zien wel wat het ervan wordt. Voorlopig houdt ik het maar bij dagedromen.

Groetjes Peter :shiny:
ja dan hebben wij al met elkaar gesproken op een meeting ,was een vette car die arden blue opc 1.werkte je toen in geleen?
danny gsi 666
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Hoi Danny, nee joh, ik heb nooit in Geleen gearbeitet. Sinds 1977 heb ik mijn rijbewijs en in dat zelfde jaar kreeg ik van mijn ouders een nieuwe C-KADETT 1900 GTE cadeau. diezelfde avond naar het kerkplein met mijn auto naar de jongens uit de buurt. Bij aankomst werd ik stevig uit gelachen daar ik een auto reed die bestemd was voor oudere heren en dames. De meeste reden SIMCA 1000 ralley 1 of 2, NSU prins 1000 of 1300. Alleen mijn over buurman vond dat ik een verstandige keuze had gemaakt. Hij zelf reed op dat moment een :opel: GT 2800. De dealer waar ik de auto toendertijd kocht was Cartigny in Maastricht. Wat bleek nou, hij had samen met mijn vader tijdens de watersnood-ramp gediend als militair. Na 20 maanden rijden werd het Kadett-je door water op de weg getild en tegen een boom geworpen, auto total-los. Dus weer een nieuwe en wel een GTE uit de 1000 serie. Daarna volgde een MANTA Magic, KADETT D 16 SR er was op dat moment niets met een grotere motor, gevolgd door de GTE in 1984, deze werd ook weer total-los geknald, daarna tijdperk E Kadettjes. 1800 GSI, 2 liter GSI, 2 liter 16V en als laatste 16V champion. Deze werd gestolen na 9 mnd. Hierna volgde VECTRA A 2000 en deze werd na 11 mnd ook weer gestolen. Door dit gebeuren durfde ik niet meer nieuw te rijden, en heb me verplaatst in een 2 ltr ASCONA B. We zitten nu in 1993, ik kom van Annadal over de markt om naar huis te rijden kom ik een Belg tegen IN een ASTRA GSI in de kleur Geel, ik was meteen verkocht en ben meteen doorgereden naar mijn dealer om zo een zelfde auto te bestellen. Na 3 mnd rijden in de GSI is toendertijd T.B. bij deze dealer stage komen lopen om het vak te leren. Sinds zijn eerste dag dus kennen we elkaar en zijn we :opel: soul-mates.

En doordat ik bijna dagelijks bij de dealer kom heb ik in de loop der jaren veel crazy :opel: minds leren kennen, waarvoor GOD dankbaar.

Groetjes Pie oet n regenachtig Meersje :D
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2681
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door Haaye »

Was jij miljonair?
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Gebruikersavatar
Mikeopel
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
Auto('s): gsi x20xev to G.M
Locatie: Assen, en Pijnacker

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door Mikeopel »

of nog steeds :mrgreen:
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer


i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?



Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door astra-gsi-666 »

opel friend forever schreef:Hoi Danny, nee joh, ik heb nooit in Geleen gearbeitet. Sinds 1977 heb ik mijn rijbewijs en in dat zelfde jaar kreeg ik van mijn ouders een nieuwe C-KADETT 1900 GTE cadeau. diezelfde avond naar het kerkplein met mijn auto naar de jongens uit de buurt. Bij aankomst werd ik stevig uit gelachen daar ik een auto reed die bestemd was voor oudere heren en dames. De meeste reden SIMCA 1000 ralley 1 of 2, NSU prins 1000 of 1300. Alleen mijn over buurman vond dat ik een verstandige keuze had gemaakt. Hij zelf reed op dat moment een :opel: GT 2800. De dealer waar ik de auto toendertijd kocht was Cartigny in Maastricht. Wat bleek nou, hij had samen met mijn vader tijdens de watersnood-ramp gediend als militair. Na 20 maanden rijden werd het Kadett-je door water op de weg getild en tegen een boom geworpen, auto total-los. Dus weer een nieuwe en wel een GTE uit de 1000 serie. Daarna volgde een MANTA Magic, KADETT D 16 SR er was op dat moment niets met een grotere motor, gevolgd door de GTE in 1984, deze werd ook weer total-los geknald, daarna tijdperk E Kadettjes. 1800 GSI, 2 liter GSI, 2 liter 16V en als laatste 16V champion. Deze werd gestolen na 9 mnd. Hierna volgde VECTRA A 2000 en deze werd na 11 mnd ook weer gestolen. Door dit gebeuren durfde ik niet meer nieuw te rijden, en heb me verplaatst in een 2 ltr ASCONA B. We zitten nu in 1993, ik kom van Annadal over de markt om naar huis te rijden kom ik een Belg tegen IN een ASTRA GSI in de kleur Geel, ik was meteen verkocht en ben meteen doorgereden naar mijn dealer om zo een zelfde auto te bestellen. Na 3 mnd rijden in de GSI is toendertijd T.B. bij deze dealer stage komen lopen om het vak te leren. Sinds zijn eerste dag dus kennen we elkaar en zijn we :opel: soul-mates.

En doordat ik bijna dagelijks bij de dealer kom heb ik in de loop der jaren veel crazy :opel: minds leren kennen, waarvoor GOD dankbaar.

Groetjes Pie oet n regenachtig Meersje :D
bij mijn is het begonen met met d kadett sr 1.3s waar een 1800 gsi motor in was gelegt en toen kwam de kadett gt 1.6 sh/E waar ik toen en 2.0 en 2.2 liter van gemaakt is,dat werdt te langzaam de groupe A rally motor erin (the blue rocket)en nog een kadett 1.3 i 89 gehad en een vectra b cdx diamondt X20XEV en nu de astra f gsi en een C20LET wacht op hem met 367 pk en 570 nm.
danny gsi 666
Laatst gewijzigd door astra-gsi-666 op 10 mei 2012 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Haai heren van die :GSi:

Om jullie vraag te beantwoorden, neen ik ben geen LOTTO miljonair en ook nooit geweest. Maar wel een gelukkig manneke :D

Danny dan pas maar op dat je niet besmet raakt met het :opel: virus because there is no cure :!:
Gebruikersavatar
TurboTim
Moderator
Moderator
Berichten: 1528
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
Auto('s): ASTRA GS16V c20let
Locatie: Zeeland

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door TurboTim »

opel friend forever schreef:Hoi Danny, nee joh, ik heb nooit in Geleen gearbeitet. Sinds 1977 heb ik mijn rijbewijs en in dat zelfde jaar kreeg ik van mijn ouders een nieuwe C-KADETT 1900 GTE cadeau. diezelfde avond naar het kerkplein met mijn auto naar de jongens uit de buurt. Bij aankomst werd ik stevig uit gelachen daar ik een auto reed die bestemd was voor oudere heren en dames. De meeste reden SIMCA 1000 ralley 1 of 2, NSU prins 1000 of 1300. Alleen mijn over buurman vond dat ik een verstandige keuze had gemaakt. Hij zelf reed op dat moment een :opel: GT 2800. De dealer waar ik de auto toendertijd kocht was Cartigny in Maastricht. Wat bleek nou, hij had samen met mijn vader tijdens de watersnood-ramp gediend als militair. Na 20 maanden rijden werd het Kadett-je door water op de weg getild en tegen een boom geworpen, auto total-los. Dus weer een nieuwe en wel een GTE uit de 1000 serie. Daarna volgde een MANTA Magic, KADETT D 16 SR er was op dat moment niets met een grotere motor, gevolgd door de GTE in 1984, deze werd ook weer total-los geknald, daarna tijdperk E Kadettjes. 1800 GSI, 2 liter GSI, 2 liter 16V en als laatste 16V champion. Deze werd gestolen na 9 mnd. Hierna volgde VECTRA A 2000 en deze werd na 11 mnd ook weer gestolen. Door dit gebeuren durfde ik niet meer nieuw te rijden, en heb me verplaatst in een 2 ltr ASCONA B. We zitten nu in 1993, ik kom van Annadal over de markt om naar huis te rijden kom ik een Belg tegen IN een ASTRA GSI in de kleur Geel, ik was meteen verkocht en ben meteen doorgereden naar mijn dealer om zo een zelfde auto te bestellen. Na 3 mnd rijden in de GSI is toendertijd T.B. bij deze dealer stage komen lopen om het vak te leren. Sinds zijn eerste dag dus kennen we elkaar en zijn we :opel: soul-mates.

En doordat ik bijna dagelijks bij de dealer kom heb ik in de loop der jaren veel crazy :opel: minds leren kennen, waarvoor GOD dankbaar.

Groetjes Pie oet n regenachtig Meersje :D
Geweldig om dit soort verhalen te lezen van de echte opelfreaks :mrgreen:
* Never drive your :gsi: faster than your guardian angel can fly ! *


* ASTRA GSi16V c20let

Irmscher promoteam

Digidash promoteam
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door astra-gsi-666 »

opel friend forever schreef:Haai heren van die :GSi:

Om jullie vraag te beantwoorden, neen ik ben geen LOTTO miljonair en ook nooit geweest. Maar wel een gelukkig manneke :D

Danny dan pas maar op dat je niet besmet raakt met het :opel: virus because there is no cure :!:
ben ik al,doktor zeg niet te genezen . :mrgreen:
danny gsi 666
Gebruikersavatar
petrolhead
forum-gebruiker
Berichten: 240
Lid geworden op: 11 apr 2012 17:08

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door petrolhead »

hoe staat het met dit project ? :D
astraTD
forum-gebruiker
Berichten: 136
Lid geworden op: 08 okt 2012 12:34
Auto('s): Opel F station x17DT 559.000km 03-2014
Locatie: Maastricht

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door astraTD »

In Maastricht.. rijd een best dikke zafira A zwart rond met koeieletters opel friend forever op de achterruit.
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

High die heren van die :GSi: kloep. Hoe het op dit moment ervoor staat. De auto is bijna spuitklaar, veel losse onderdelen zijn al naar die heren toe. Dit werk gebeurt zoals afgesproken in de dal-uren, waardoor er meer aandacht aan besteedt kan worden. Wat ik verder kan zeggen is dat de plannen radicaal gewijzigd zijn. De :GSi: wordt weer in orginele staat opgebouwd. Heb al veel nieuwe onderdelen kunnen bemachtigen zoals flyer-wheels bijna een compleet interieur en motor-onderdelen. Wat de aandrijf techniek betreft het volgende; de kop wordt geoptimaliseerd wat inhoudt dat de in- en uitlaatpoorten (weer door DBilas) worden bewerkt (betere cilindervulling en afvoer), tevens wordt de krukas afgedraaid en een betere balans, vliegwiel wordt afgedraaid, zullen ongeveer tussen de 6 a 7 kilo afgaan, dan zullen er throttle bodies opkomen met een programmeerbare besturing. Ik ben nou eenmaal liefhebber van atmosferisch tunen.

Ik zal binnenkort foto's gaan maken van de auto en die dan plaatsen, wat betreft de opmerking ''er rijdt een dikke zwarte ZAFIRA A rond in M'tricht met de sticker OPEL FRIENDS FOREVER' daar ben ik niet de eigenaar van, maar de schoonvader van m'n moteurmanneke.

Tot zover dit relaas, see you all,

Greets Pie oet Meersje :shiny:
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door astra-gsi-666 »

die gaat wel lopen ,dat wordt een bomtje.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door RedBill »

Klinkt in mijn oren als uitstekende plannen! Hou je het bij met foto's?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Haai gaais van die GSI kloep, vanavond wat foto's gemaakt. Er moeten alleen nog wat kleine hobbeltjes weggenomen worden, en dan kan ie naar de SPRITZER.

Groetjes Pie uit een regenachtig Zuiden, Oja voor ik het vergeet iedereen prachtige feestdagen gewenst :GSi:
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door pascal1109 »

Kijk, gaat de goeie kant op Peter.
Mooi man.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door pluggie »

R.E.P.S.E.C.T.
astraTD
forum-gebruiker
Berichten: 136
Lid geworden op: 08 okt 2012 12:34
Auto('s): Opel F station x17DT 559.000km 03-2014
Locatie: Maastricht

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door astraTD »

Inderdaad vak werk ... nu weet ik gelijk wie ik een pm moet sturen als aan de mijne ook gelast moet gaan worden.. ( op t oog overal hard ).
Plaats reactie