opel friend forever de toekomst

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door The Undertaker »

Mooi dat je de plannen doorzet en zeker dat je actief blijft ondanks (het goed bedoelde) commentaar.

Is Frank Janssen bij de ombouw een vraagbaak voor je?
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door Bart(astra) »

Dan zien we de foto's vanzelf wel verschijnen hier ! :speed: :mrgreen:
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door oenatje »

hoop ik ook, word een gaaf project
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Hallo :GSi: friends, voor het plaatsen van de motor en bak hebben we Frank niet nodig. Frank zal wel later gevraagd worden om advies als we een tijdje standaard gereden hebben. Het betreft dan het updaten van het blok. Frank heeft veel ervaring met EDS, maar de persoon die mij helpt inbouwen met V-MAX, moeten dan de voordelen/nadelen tegen elkander laten opwegen en een beslissing nemen. Maar zo ver zijn we nog niet. Het eerst volgende wat nu staat te gebeuren is het wegwerken van die vervelende kleine deukjes, je weet wel uitdeuken zonder spuiten. Van de week zal het karosse manneke een afspraak maken met deze tovenaar, waarom? Is voor hem ook makkelijker werken. Zal denkelijk na Sevenum geschieden en dan meteen door naar de werkplaats van de karosse-guy. Zal dan proberen een foto-dagboek ervan te maken. Maar zoals ik al een paar x heb geschreven BE PATIENT

:) Groetjes aan (komt ie weer) TUTTI, Peter
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door pascal1109 »

Foto's doen het hier altijd goed Peter, dus als je heel de verbouwing mooi bij gaat houden hier? Top. Wil ik (en de rest denk ook) graag zien :D
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Uw wil geschiedde :lol:
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door The Undertaker »

opel friend forever schreef:Uw wil geschiedde :lol:
Waar blijven ze??

Hoe staat het met dit project?
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2681
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door Haaye »

Ja ben ook benieuwd!
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Gebruikersavatar
wes155
forum-gebruiker
Berichten: 346
Lid geworden op: 12 jun 2009 06:54
Auto('s): Astra F GSI C20XE----Astra F GSI X20XEV----Kadett E GSI C20XE C20LET in aantocht!!
Locatie: WESTELIJKE MIJNSTREEK L-ZUID!!!

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door wes155 »

haha ja idd,zit dat nieuwe zijscherm er al in?
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door pluggie »

kBen ook benieuwd.
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Hallo heren, lange tijd tijd niets van me laten horen. Welnu, sinds begin November staat de auto bij het carrosse manneke. Hoe hij vordert weet ik niet, ben nog niet op bezoek geweest, moet een x afspreken met hem om foto's te maken en die dan te plaatsen. Verder wens ik iedereen een gezond en gelukkig 2012 toe en veel plezier en veilige km's.

groetjes peter
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door RedBill »

Foto's zijn altijd 8)

Jij ook een goede jaarwisseling!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door pascal1109 »

Ah kijk, toch vorderingen. Mooi man :D
Gauw effe gaan kijken voor de statusupdate. En foto's natuurlijk ;)
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Hallo jongens en meisjes van die OPEL ASTRA :GSi: KLOEP. Mijn voiture die :GSi: ligt helemaal uit elkaar geschroefd en gesneden voor die nieuwe achterscherm. Welnu, ich habe eine BITTE, Zoals jullie op de foto's hebben gezien was het achterscherm behoorlijk een troep. Na verwijdering van het scherm blijkt nu dat de tank-hals ook zeer slecht was, Nu heb ik via mijn Karosse manneke te horen gekregen dat dit onderdeel met het nummer 183728 niet meer leverbaar is, eveneens niet in immitatie.

Nu begrijpen jullie ook mijn BITTE, wie heeft dit onderdeel nog thuis liggen en wil mij doneren of weet een adres waar het eventueel nog te bestellen is.

Ik wens jullie veel plezier met jullie :GSi: en dank jullie al voor de reacties!

Groetjes Peter uit een zonnig Zuiden des Lands. :lol:
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door The Undertaker »

Dan moet hij beter zoeken :mrgreen:

Probeer M&M Dronten eens of Gevers

gewoon even mailen.
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Hallo vriendjes en vriendinnetjes van die :GSi:

Excuses speciaal voor THE UNDERTAKER voor mijn late reactie. Die links die je me gaf, die waren bekend bij de schade afd. van het bedrijf. Maar meestal worden dan de site's met .NL genomen en dan bij het aanklikken van het betreffende art. verscheen dan niet meer leverbaar. Welnu ik had het erover met het karrosse manneke dat jij .COM gebruikte bij je link en meteen het betreffende art. in beeldkwam wel is waar op een Deense site. Hierbij was ook weer een art.nummer aangegeven wat deed verschillen met de NL site. Na telefonisch contact te hebben gehad en een aantal mailtjes verder met deze leverancier, blijkt nu dat in hun systeem een fout is geslopen. Na zoeken bij hun in het systeem heeft dit art. "de vul-hals"weer een ander nummer. Vandaar iedere keer niet meer leverbaar. Maar het is wel degelijk leverbaar, dus goed nieuws voor tutti (komt ie weer). Als ik m'n karrosse manneke zie vraag ik naar het art.nummer en zal het hier dan plaatssen.

Groetjes Peter,
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door pascal1109 »

Kijk, toch goed gekomen.
Komen er nog foto's Peter? Zulke rigoureuze projecten zijn prachtig om te volgen namelijk :D
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Hallo Pascal, we hebben pech gehad wat die foto,s betreft. Was inderdaad de bedoeling om het bij te gaan houden en hier te tonen. Mar de ruimte, stalling waar het karrosse manneke zijn werk deed, was en is een vervalle loods. Lekkage's geen verwarming en noem maar op. Hij doet nu zijn werk thuis als ie er een uurtje tijd voor heeft. Maar zal toch een keer naar hem toegaan om wat kiekjes te maken. Maar je zult alleen maar vertrouwde beelden zien van een half gesloopte body. met gedemonteerde bumpers deuren weggeslepen panelen etc. en wat er nog aanzit zit vast met 2 a 3 schroeven voor het vervoer naar zijn home op de trailer. Moet binnenkort toch naar hem toe voor opname's te maken voor zijn eigen foto-album, daar dit manneke ook nog een uitstekend airbrush artiest is. Maar hier ergens op deze site van de club staat werk van hem afgebeeld. Betreft de auto van m'n motor manneke. Het gaat om de auto van T.B. in het :opel: wereldje een bekend project. AUDI blauwe 3 deurs station D-KADETT met D-KADETT aanhanger.
Tevens heb ik met dit manneke afgesproken dat het geen haast klus hoeft te zijn. Maar weet uit ervaring als de auto terug is op zijn adres dat ie dan weer als nieuw is, zelfs beter.
Dus Pascal de volgende x dat ik hier ga posten zullen dan wat kiekjes zijn,
By the way ik zie dat ik geen lid meer ben, heb ik een of andere mail gemist, kan dit hersteld worden?

Komt ie weer, groetjes aan tutti, Peter :lol:
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7831
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door pascal1109 »

Klinkt goed Peter, geen haast idd, is nergens voor nodig.
Ben benieuwd naar de foto's!

En met ingang van dit nieuwe kalenderjaar is men geen lid meer. Ik heb nog een mail rondgestuurd of je je lidmaatschap wilde verlengen dit jaar.
Je kent de procedure denk, dan ben je zo weer lid ;)
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door astra-gsi-666 »

opel friend forever schreef:Hallo Pascal, we hebben pech gehad wat die foto,s betreft. Was inderdaad de bedoeling om het bij te gaan houden en hier te tonen. Mar de ruimte, stalling waar het karrosse manneke zijn werk deed, was en is een vervalle loods. Lekkage's geen verwarming en noem maar op. Hij doet nu zijn werk thuis als ie er een uurtje tijd voor heeft. Maar zal toch een keer naar hem toegaan om wat kiekjes te maken. Maar je zult alleen maar vertrouwde beelden zien van een half gesloopte body. met gedemonteerde bumpers deuren weggeslepen panelen etc. en wat er nog aanzit zit vast met 2 a 3 schroeven voor het vervoer naar zijn home op de trailer. Moet binnenkort toch naar hem toe voor opname's te maken voor zijn eigen foto-album, daar dit manneke ook nog een uitstekend airbrush artiest is. Maar hier ergens op deze site van de club staat werk van hem afgebeeld. Betreft de auto van m'n motor manneke. Het gaat om de auto van T.B. in het :opel: wereldje een bekend project. AUDI blauwe 3 deurs station D-KADETT met D-KADETT aanhanger.
Tevens heb ik met dit manneke afgesproken dat het geen haast klus hoeft te zijn. Maar weet uit ervaring als de auto terug is op zijn adres dat ie dan weer als nieuw is, zelfs beter.
Dus Pascal de volgende x dat ik hier ga posten zullen dan wat kiekjes zijn,
By the way ik zie dat ik geen lid meer ben, heb ik een of andere mail gemist, kan dit hersteld worden?

Komt ie weer, groetjes aan tutti, Peter :lol:
terry bekkers met de d kadett station turbo,dan ken je ook laurens ridel met de e kadett gsi champion 2.5 v6.doe ze maar de groeten van danny,zeg maar van de blauwe kadett gt 16v (the blue rocket).
is dat deze kadett d caravan turbo.hier de foto.
Afbeelding
danny gsi 666
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Hoi Danny, betreft inderdaad T.B.

Eindelijk eens iemand niet sceptisch is wat ik schrijf. En ja hoor Laurence ken ik ook goed. Misschien ken je m'n Karrosse menneke dan ook, is ook een bekende in het land met zijn Kadettjes E. Initialen T.S.

Ben vanavond even bij hem geweest voor de sceptische onder ons voor foto-materiaal, heb tevens enkele foto,s gemaakt van zijn laatste project waar hij mee bezig is.

Ga nu kijken of ik nog weet hoe ik die foto's hier kan plaatsen.

Groetjes OPC Peter.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door pluggie »

Ja maar het gaat niet om over iemand 'sceptisch' is.

Alleen ben je nu zowat 2 jaar verder.

Thumbs up alssie daalijk gaat rijden.
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

:cry: lukt me weer niet om die klote foto's te plaatsen. By the weg Danny dan ken je ook Raymond met zijn D-KADETTJE GTE en meerdere heren van OPEL FRIENDS FOREVER?

Moet maar weer wachten op mijn neeffie
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Afbeelding
opel friend forever
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 156
Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26

Re: opel friend forever de toekomst

Bericht door opel friend forever »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie