Vertrek Penningmeester.

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
suaver
forum-gebruiker
Berichten: 173
Lid geworden op: 18 aug 2006 11:38
Locatie: enschede

Bericht door suaver »

suaver schreef:
Melbo schreef:Bedankt voor de leuke reacties mensen, echt top!! :thumbsup:


Na de basisopleiding ben je klaar om klanten te mogen bezoeken en dat ga je dan dus ook doen! Ik krijg mijn eigen portefeuille met zo'n 500 klanten in en om Terneuzen. Die wil ik graag de komende 2 jaar allemaal een keer bezocht hebben. Genoeg te doen dus! :wink:



Groeten,

Melvin
Of wat bedoel je eigenlijk??? :roll:
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Nou Dava is even confuus, omdattie Melvin zijn topic zat te kapen met zijn broodjesfabriek :lol:

Melvin krijgt bij zijn nieuwe baasie gewoon meteen een eigen wijkie met 500 potentiële slachtoffertjes die al klant zijn bij ING, en die mag hij nu gaan onderhouden :D
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:59
Locatie: naaldwijk

Bericht door D_V_R_O_S »

Sounddragon schreef:Nou Dava is even confuus, omdattie Melvin zijn topic zat te kapen met zijn broodjesfabriek :lol:

Melvin krijgt bij zijn nieuwe baasie gewoon meteen een eigen wijkie met 500 potentiële slachtoffertjes die al klant zijn bij ING, en die mag hij nu gaan onderhouden :D
juist! 8) :lol:

i'm a pirate! :twisted:
Plaats reactie