Het Grote 'plant hier pimp foto's van je werk' topique

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Het Grote 'plant hier pimp foto's van je werk' topique

Bericht door Sounddragon »

Ik licht gofferdomme anderhalve blauwe maandag mijn hielen en alle toffe topiks hier gaan naar de kleaute :evil:

Afbeelding

Rechts, die linker is een verstoten Noord-Afrikaanse flapdrol :mrgreen:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9289
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote 'plant hier pimp foto's van je werk' topique

Bericht door RedBill »

Wij hebben allemaal gewoon pleuris saaie banen joh Jeff...

Mindere aan mijn werk is dat er wel eens iets mis gaat op het werk dat grote gevolgen kan hebben. Vandaag een monteur op een onderstation in aanraking gekomen met spanningvoerende delen, bewusteloos geraakt, gereanimeerd zonder succes. Jongen van 30 jaar, laat vrouw en kinderen achter. Echt heftig...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Het Grote 'plant hier pimp foto's van je werk' topique

Bericht door Sounddragon »

RedBill schreef:Wij hebben allemaal gewoon pleuris saaie banen joh Jeff...

Mindere aan mijn werk is dat er wel eens iets mis gaat op het werk dat grote gevolgen kan hebben. Vandaag een monteur op een onderstation in aanraking gekomen met spanningvoerende delen, bewusteloos geraakt, gereanimeerd zonder succes. Jongen van 30 jaar, laat vrouw en kinderen achter. Echt heftig...
Da's mooi klote idd, ongelukken en kleine hoekjes enzo. Sterkte, uiteraard ook aan vrouw, kids en familie, het zal je maar overkomen :cry:

Iedereen heeft een interessante baan, alles heeft een up- en een downzijde; ook pr0n-akteur wordt stomvervelend na een tijdje, net als directeur zijn van een snoepiesfabriek, of topmonteur bij de Opeldealert.

Binnenkort ga ik weer wat anders doen, weet nog niet wanneer het feest gaat beginnen, maar dan ga ik wat meer in de Discovery channel league arbeiten; die hijsjes van <100 ton beginnen een beetje routine te worden :verdict:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie