eind van de week stallen.. voor onbepaalde tijd

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: eind van de week stallen.. voor onbepaalde tijd

Bericht door Roy 2.0 16v »

koelwaterslangen, remleidingen, distributiesnaar, waterpomp, accu, multiriem, draagarmen, filters, banden, etc etc wordt alleen maar gaar en broos als dat jaren ligt te niksen
het meeste zijn gewoon onderhoudsonderdelen en verwacht ik nog wel te kunnen krijgen over een paar jaar, zo niet dan is er vast wel een andere oplossing.
plaatwerk of electronica heb ik niet nodig, interieur bekleden, plaatwerk strakmaken, auto spuiten moet tzt wel dan.

Eerst maar sparen en de kever opknappen, daarna de gsi .
hiervoor, tijdens, en erna heb ik nog meer hobby's en nog een gezin :verdict:
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: eind van de week stallen.. voor onbepaalde tijd

Bericht door astra-gsi-666 »

Roy 2.0 16v schreef:koelwaterslangen, remleidingen, distributiesnaar, waterpomp, accu, multiriem, draagarmen, filters, banden, etc etc wordt alleen maar gaar en broos als dat jaren ligt te niksen
het meeste zijn gewoon onderhoudsonderdelen en verwacht ik nog wel te kunnen krijgen over een paar jaar, zo niet dan is er vast wel een andere oplossing.
plaatwerk of electronica heb ik niet nodig, interieur bekleden, plaatwerk strakmaken, auto spuiten moet tzt wel dan.

Eerst maar sparen en de kever opknappen, daarna de gsi .
hiervoor, tijdens, en erna heb ik nog meer hobby's en nog een gezin :verdict:
misschien dan wel peperduur omdat er tegen die tijd nog maar een paar zijn en
onderdelen super zeldzaam.
danny gsi 666
Plaats reactie